a4ek Opublikowano 18 Marca 2015 Opublikowano 18 Marca 2015 Witam, Pacjentem jest AFN z 98 roku, często wpada w notlauf - niezależnie od prędkości (choć zazwyczaj odcina go powyżej 100km/h) i obrotów (raz ciągnie do 4000 tys obrotów i jest OK, a raz dojdzie do 3000 tys i odcina). Prośba, gdyby ktoś mógł zerknąć i wydać osąd co w pierwszej kolejności powinno iść na stół, bo jazda autem w takim stanie to istna męczarnia. Grupa 000, 001: http://vaglog.pl/log_209038.htmlGrupa 003, 004, 008: http://vaglog.pl/log_209039.htmlGrupa 010, 011: http://vaglog.pl/log_209040.html Z góry dzięki za pomoc. Arek
Leopold27 Opublikowano 18 Marca 2015 Opublikowano 18 Marca 2015 Witam, Pacjentem jest AFN z 98 roku, często wpada w notlauf - niezależnie od prędkości (choć zazwyczaj odcina go powyżej 100km/h) i obrotów (raz ciągnie do 4000 tys obrotów i jest OK, a raz dojdzie do 3000 tys i odcina). Prośba, gdyby ktoś mógł zerknąć i wydać osąd co w pierwszej kolejności powinno iść na stół, bo jazda autem w takim stanie to istna męczarnia. Grupa 000, 001: http://vaglog.pl/log_209038.html Grupa 003, 004, 008: http://vaglog.pl/log_209039.html Grupa 010, 011: http://vaglog.pl/log_209040.html Z góry dzięki za pomoc. Arek wyczyszczenie turbiny.
goldi Opublikowano 19 Marca 2015 Opublikowano 19 Marca 2015 włącz sobie gr 11 bs i zobacz skok sztangi ma być około 2 cm jak nie ma turbina do czyszczenia i jak byś czyścił turbo to katalizator ze środka wyrzuć będziesz miał spokój z turbo oczywiście jak będziesz jezdził dynamicznie
a4ek Opublikowano 20 Marca 2015 Autor Opublikowano 20 Marca 2015 (edytowane) Dzięki za info zwrotne - w przyszłym tygodniu mam zamiar zabrać się za czyszczenie turbo i kolektora. Skok sztangi rzeczywiście jest mały, na pewno to nie są 2 cm, zatem mam nadzieję, że ten zabieg przywróci audicy ducha. Czy czyszczenie EGRa ma sens? Tzn myślałem o tym, żeby wrzucić go do miski z naftą na kilka h i później dobrze przeczyścić/przedmuchać - chyba, że to robota na darmo. Od razu uprzedzam, że nie chciałbym wywalać całkowicie EGRa, wolę mieć trochę ciszej w aucie, zwłaszcza, że AFN do najcichszych nie należy Goldi, Czy po wywaleniu kata auto będzie głośniej chodziło? Czy to nie ma wpływu? Edytowane 20 Marca 2015 przez a4ek
rrrudy25 Opublikowano 20 Marca 2015 Opublikowano 20 Marca 2015 turbo ci ładuje tyle co moje brd oprócz tego co wyżej,to wywal ten egr i kata (przy okazji wypal sobie kolektor i audiczka bedzie oddychać świeżym powietrzem ) głośniej nie bedzie! nawet jak wytniesz do tego środkowy tłumik
goldi Opublikowano 20 Marca 2015 Opublikowano 20 Marca 2015 Po wywaleniu katalizatora zostawiasz puszkę będzie słychać fajny gwizd turbiny wywalilem już trochę katalizatorów klubowiczom i nikt nie narzeka
ciahciah Opublikowano 26 Marca 2015 Opublikowano 26 Marca 2015 (edytowane) bez kata też może być istna cisza np. na hybrydzie awx, dopiero przy 1,7bara da się usłyszeć że jednak turbo pracuje oprócz ogarnięcia turbo spr też dolot czy szczelny Edytowane 26 Marca 2015 przez ciahciah
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się