Mesiah Opublikowano 24 Marca 2015 Opublikowano 24 Marca 2015 Witajcie. Wrzuciłem siostrze kit H&R 60/40. Przednie amory to koni a tylne weitec ultra gt. Z tyłu prócz sprężyny -40 opuściłem na amorze talerzyk o ok 1.5cm bo posiada regulacje. Po zmontowaniu wszystkiego tył siadł pięknie. Przód też nie najgorzej ale brakuje dosłownie 1cm żeby było idealnie. Macie pomysły co z tym fantem zrobić? Co myślicie o zmianie talerzyka amora na jakiś inny? Może wyjąć gumę spod sprężyny wtedy też trochę siądzie ale nie wiem jak to odbije się na talerzyku amora. Nie chce robić żadnego druta.
Mesiah Opublikowano 24 Marca 2015 Autor Opublikowano 24 Marca 2015 (edytowane) To nie rozwiązanie. Regulacja na amorze ma skok co ok 2cm i jak podniosę o jeden ząbek to z kolei z tyłu będzie koza. W grę wchodzi tylko opuszczenie przodu. Edytowane 24 Marca 2015 przez Mesiah
Mesiah Opublikowano 24 Marca 2015 Autor Opublikowano 24 Marca 2015 Możesz rozwinąć myśl? Co mi to da, że z tyłu będzie koza? Była już przymiarka o stopień wyżej i było do kitu. Teraz musiałbym rozbierać tył 3 raz i podnosić tak jak już było.
misiek95 Opublikowano 24 Marca 2015 Opublikowano 24 Marca 2015 (edytowane) bez drutowania to chyba przy swapie zwrotnicy na tą od b6 zmienia się wahacz prosty i auto idzie troszke niżej ale to pewnie przerabiałeś przy swapie hebli bo ja sie nie zagłębiałem w temat zbytnio. poza tym to przychodzą mi do głowy same niezbyt mądre pomysły zaczynające się na cięciu sprężyny lub dolnej części amortyzatora a kończące na swapie na cięższy motor Edytowane 24 Marca 2015 przez misiek95
Dev Opublikowano 24 Marca 2015 Opublikowano 24 Marca 2015 (edytowane) Podnoszac tył o dwa cm obnizysz przód o 1cm a tył podniesie sie o 1 a nie o 2. Wiem co pisze bo juz cwiczylem taki temat. nic innego nie będzie. Edytowane 24 Marca 2015 przez Dev
Mesiah Opublikowano 24 Marca 2015 Autor Opublikowano 24 Marca 2015 (edytowane) bez drutowania to chyba przy swapie zwrotnicy na tą od b6 zmienia się wahacz prosty i auto idzie troszke niżej ale to pewnie przerabiałeś przy swapie hebli bo ja sie nie zagłębiałem w temat zbytnio. poza tym to przychodzą mi do głowy same niezbyt mądre pomysły zaczynające się na cięciu sprężyny lub dolnej części amortyzatora a kończące na swapie na cięższy motor Żadnego cięcia. Z przodu to niebezpieczne bo sprężyna zwęża się z dwóch stron. To nie tylna gdzie góra sprężyny jest prosta i można ją bezpiecznie uciąć. Co do swapa to owszem będzie ale na niedużo cięższy bo na 1.8t. Podnoszac tył o dwa cm obnizysz przód o 1cm a tył podniesie sie o 1 a nie o 2. Wiem co pisze bo juz cwiczylem taki temat. nic innego nie będzie. Dobra DEV spróbuję. Przymiarki były ale jeszcze bez założonego przodu. Może faktycznie będzie jak piszesz. Edytowane 24 Marca 2015 przez Mesiah
misiek95 Opublikowano 24 Marca 2015 Opublikowano 24 Marca 2015 no dlatego napisałem że to nie jest mądry pomysł a co ze zwrotnicą i wahaczem?
Mesiah Opublikowano 24 Marca 2015 Autor Opublikowano 24 Marca 2015 A jak z nią jest? Pasuje P&P? Jaki hebel później pod nią siadzie? Leżą kupione zwrotki od s4 b5 pod swap na 320 za który się wziąć nie mogę ale miały one iść do mojego auta.
Mesiah Opublikowano 27 Marca 2015 Autor Opublikowano 27 Marca 2015 (edytowane) Dobra DEV Twój patent nic nie dał. Tył stał za wysoko i jeździło się bardzo kiepsko. Tył opuściłem tak jak był wcześniej i zamówiłem opony 205/50 takie jak z przodu. Wcześniej były 215/50. Profil będzie deko niższy wiec auto opadnie i przestrzeń między oponą a błotnikiem się powiększy może dzięki temu choć trochę zrówna się z przodem. Jeśli nie kombinuje coś z podkładką gumową pod sprężyną. Edytowane 27 Marca 2015 przez Mesiah
szafa Opublikowano 27 Marca 2015 Opublikowano 27 Marca 2015 Dobra DEV Twój patent nic nie dał. Tył stał za wysoko i jeździło się bardzo kiepsko. Tył opuściłem tak jak był wcześniej i zamówiłem opony 205/50 takie jak z przodu. Wcześniej były 215/50. Profil będzie deko niższy wiec auto opadnie i przestrzeń między oponą a błotnikiem się powiększy może dzięki temu choć trochę zrówna się z przodem. Jeśli nie kombinuje coś z podkładką gumową pod sprężyną.Dobrze rozumiem ze z przodu zostawisz wyzszy profil a na tyl dasz nizszy zeby sie to zrownalo z przodem?? Nie kombinuj w ta strone, pojezdzij troche pewnie przod sie ulozy
Mesiah Opublikowano 27 Marca 2015 Autor Opublikowano 27 Marca 2015 (edytowane) Nie źle zrozumiałeś. To bez sensu. Chce założyć z tyłu to co miałem z przodu czyli 205/50. Do tej pory na tyle było 215/50. Co do układania to nie ma się co tam układać. Zakładasz zawias , robisz 5 km po naszych cudnych drogach i już nic więcej nie opadnie a auto zrobiło z 200km. Gdyby to było 1.9tdi siadłoby pięknie. Brak paru kg z przodu. Edytowane 27 Marca 2015 przez Mesiah
szafa Opublikowano 27 Marca 2015 Opublikowano 27 Marca 2015 Nie źle zrozumiałeś. To bez sensu. Chce założyć z tyłu to co miałem z przodu czyli 205/50. Do tej pory na tyle było 215/50. Co do układania to nie ma się co tam układać. Zakładasz zawias , robisz 5 km po naszych cudnych drogach i już nic więcej nie opadnie a auto zrobiło z 200km. Gdyby to było 1.9tdi siadłoby pięknie. Brak paru kg z przodu. To zostaje szukac innych sprezyn, ewentualnie zrobic na zamowienie, albo tylko gwinta na przod poszukac
Mesiah Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Gwint mam w swoim aucie. Do auta siostry nie włożę.Niby springi -60 h&r a mimo wszystko znacznie bardziej komfortowe niż gwinty weiteca czy kw. Sprężyn innych raczej nie znajdę. W swoim przed włożeniem gwintu przerobiłem z 5-6 kompletów i żadne nie siadały tak jak było opisane po prostu 1.8 jest za lekki z przodu. Zmienie z tyłu opony i założę z przodu dystanse. Wtedy się okaże. Panowie jak jest dokładnie z montażem amorów z B6 w B5? Podejdą? Jeśli nie to co trzeba przerabiać?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się