Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prosze o analize logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam ,prosze o analize logów , moze pytanie nie pasuje to tego forum bo dotyczy auta transporter t4 po swapie z td na 1,9 tdi 1Z, podałem logi na forum t4 ale odzewu brak(wszyscy wiedzą ale nie powiedza), Auto po swapie przejechało ok 1000km , nie kopci , odpala dobrze ,ale osłabło stopniowo w nie zauwazalnym tempie, to moje pierwsze logi wiec prosze o wyrozumiałosc http://vaglog.pl/log_209769.htmlhttp://vaglog.pl/log_209768.html http://vaglog.pl/log_209767.html http://vaglog.pl/log_209766.html http://vaglog.pl/log_209765.html http://vaglog.pl/log_209764.html http://vaglog.pl/log_209763.html http://vaglog.pl/log_209762.html, chciałem dodac ze turbina zamontowana jest od td, a interkuler od t4 2,5 tdi,egr został zaslepiony, chciałbym aby ktos doswiadczony zerknał i ocenił czy widac jakies nieprawidłowosci ,Dziekuje i pozdrawim

Edytowane przez xhumungus
Opublikowano

ci co niby wiedzą i nie powiedzą..oj mało jest osób co mają dużą wiedzę, a dużo co im się tylko tak wydaje albo co lubią sprawiać takie wrażenie

spr czy jarzmo trzymające czwarty wtrysk nie jest czasem okopcone od spodu

dawkę jałową możesz skorygować na 3,0mg

turbo ospale wstaje ale logi są tak nijakie jak by ich nie było, jak masz na podmianę n75 to spr czy będzie poprawa

spr dolot czy nigdzie nie ma nieszczelności, może łącznik przy kolektorze ssącym jest dziurawy albo rura wychodząca z turbo ;)

zrób komplet logów jak należy, każdy log robisz osobno

silnik rozgrzany do 90C, kolejność robienia logów:
-dynamiczne(3 bieg, od 900obr do 4100obr z pedałem w podłodze):
001
003
004
007 zalogować 3s
008
010
011
-statyczne(światła, nawiew, radio, klima, całą elektryka off):
000
001
003 w trakcie po 5s musnąć gaz
004
007
010
011
012
013
016
019
-basic setting:
000
003
004

Opublikowano

Witam,, bardzo dziekuje za precyzyjną i konkretna odpowiedz, wnioskuje ze lekko kuleje czwarty cylinder,nie miałem dzis mozliwosci sprawdzenia czy pod jarzmem nie ma sadzy , , zaworu n75 tez nie miałem na podmianke ale zrobie to w najblizszym czasie , jesli chodzi o szczelnosc dolotu to tez sprawdze w najblizszym czasie,zrobiłem dzis logi ponownie mniejwiecej według powyzszych wskazówek, ,popełniłem błąd przy zakupie tego silnika bo łudziłem sie ze da rade jezdzic na pompie od td jako mtdi ale sie nie dało i sterownik silnika i pompa wtryskowa jest z innego auta, wtryskiwacz w silniku był tylko jeden a pozostałe wtryski sprzedawca na duzym szrocie wybrał z wiadra pierwsze lepsze i tak to wszystko złozyłem. wstawiam logi http://vaglog.pl/log_210563.htmlhttp://vaglog.pl/log_210562.html http://vaglog.pl/log_210561.html http://vaglog.pl/log_210565.html http://vaglog.pl/log_210566.html http://vaglog.pl/log_210567.html http://vaglog.pl/log_210568.html http://vaglog.pl/log_210569.html http://vaglog.pl/log_210570.html http://vaglog.pl/log_210571.html http://vaglog.pl/log_210572.html http://vaglog.pl/log_210573.html http://vaglog.pl/log_210574.html http://vaglog.pl/log_210575.html http://vaglog.pl/log_210576.html http://vaglog.pl/log_210577.html

Opublikowano

tak na przyszłość, każdy link do loga wklejaj w osobnej linijce bo tak to robi się bałagan

statyczny kąt wtrysku masz do poprawy, log 000bs kolumna druga masz zero a powinno być 50

jest nieszczelność w dolocie

mówisz że wtryski masz założone pierwsze leprze z wiadra? no to trochę hardkorowo :)

spr napięcie jakie daje alternator, powinno być nie mniej niż 13V a najlepiej 14,0-14,4V

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...