xhumungus Opublikowano 26 Marca 2015 Opublikowano 26 Marca 2015 (edytowane) Witam ,prosze o analize logów , moze pytanie nie pasuje to tego forum bo dotyczy auta transporter t4 po swapie z td na 1,9 tdi 1Z, podałem logi na forum t4 ale odzewu brak(wszyscy wiedzą ale nie powiedza), Auto po swapie przejechało ok 1000km , nie kopci , odpala dobrze ,ale osłabło stopniowo w nie zauwazalnym tempie, to moje pierwsze logi wiec prosze o wyrozumiałosc http://vaglog.pl/log_209769.htmlhttp://vaglog.pl/log_209768.html http://vaglog.pl/log_209767.html http://vaglog.pl/log_209766.html http://vaglog.pl/log_209765.html http://vaglog.pl/log_209764.html http://vaglog.pl/log_209763.html http://vaglog.pl/log_209762.html, chciałem dodac ze turbina zamontowana jest od td, a interkuler od t4 2,5 tdi,egr został zaslepiony, chciałbym aby ktos doswiadczony zerknał i ocenił czy widac jakies nieprawidłowosci ,Dziekuje i pozdrawim Edytowane 26 Marca 2015 przez xhumungus
ciahciah Opublikowano 26 Marca 2015 Opublikowano 26 Marca 2015 ci co niby wiedzą i nie powiedzą..oj mało jest osób co mają dużą wiedzę, a dużo co im się tylko tak wydaje albo co lubią sprawiać takie wrażenie spr czy jarzmo trzymające czwarty wtrysk nie jest czasem okopcone od spodu dawkę jałową możesz skorygować na 3,0mg turbo ospale wstaje ale logi są tak nijakie jak by ich nie było, jak masz na podmianę n75 to spr czy będzie poprawa spr dolot czy nigdzie nie ma nieszczelności, może łącznik przy kolektorze ssącym jest dziurawy albo rura wychodząca z turbo zrób komplet logów jak należy, każdy log robisz osobno silnik rozgrzany do 90C, kolejność robienia logów:-dynamiczne(3 bieg, od 900obr do 4100obr z pedałem w podłodze):001003004007 zalogować 3s008010011-statyczne(światła, nawiew, radio, klima, całą elektryka off):000001003 w trakcie po 5s musnąć gaz004007010011012013016019-basic setting:000003004
xhumungus Opublikowano 27 Marca 2015 Autor Opublikowano 27 Marca 2015 Witam,, bardzo dziekuje za precyzyjną i konkretna odpowiedz, wnioskuje ze lekko kuleje czwarty cylinder,nie miałem dzis mozliwosci sprawdzenia czy pod jarzmem nie ma sadzy , , zaworu n75 tez nie miałem na podmianke ale zrobie to w najblizszym czasie , jesli chodzi o szczelnosc dolotu to tez sprawdze w najblizszym czasie,zrobiłem dzis logi ponownie mniejwiecej według powyzszych wskazówek, ,popełniłem błąd przy zakupie tego silnika bo łudziłem sie ze da rade jezdzic na pompie od td jako mtdi ale sie nie dało i sterownik silnika i pompa wtryskowa jest z innego auta, wtryskiwacz w silniku był tylko jeden a pozostałe wtryski sprzedawca na duzym szrocie wybrał z wiadra pierwsze lepsze i tak to wszystko złozyłem. wstawiam logi http://vaglog.pl/log_210563.htmlhttp://vaglog.pl/log_210562.html http://vaglog.pl/log_210561.html http://vaglog.pl/log_210565.html http://vaglog.pl/log_210566.html http://vaglog.pl/log_210567.html http://vaglog.pl/log_210568.html http://vaglog.pl/log_210569.html http://vaglog.pl/log_210570.html http://vaglog.pl/log_210571.html http://vaglog.pl/log_210572.html http://vaglog.pl/log_210573.html http://vaglog.pl/log_210574.html http://vaglog.pl/log_210575.html http://vaglog.pl/log_210576.html http://vaglog.pl/log_210577.html
ciahciah Opublikowano 28 Marca 2015 Opublikowano 28 Marca 2015 tak na przyszłość, każdy link do loga wklejaj w osobnej linijce bo tak to robi się bałagan statyczny kąt wtrysku masz do poprawy, log 000bs kolumna druga masz zero a powinno być 50 jest nieszczelność w dolocie mówisz że wtryski masz założone pierwsze leprze z wiadra? no to trochę hardkorowo spr napięcie jakie daje alternator, powinno być nie mniej niż 13V a najlepiej 14,0-14,4V
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się