Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nowy nabytek po pierwszej poważnej modyfikacji silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemanko zakupiłem 3 miesiące temu taki oto wózek i zaczynam modyfikacje. Na pierwszy rzut zmiana oprogramowania ecu.

W serii pięknie wyszedł na hamowni na 210 km i 448 nm zamiast 190 km i 400nm. Po modyfikacji 259 km i 558 nm . Troche boję się o sprzęgło i dwumasę ale moze niepotrzebnie.2uhmplv.jpg

2n7gp4l.jpg

jtnojm.jpg

Opublikowano

Opisz nam jakie modyfikacje silnika przeprowadziłeś i trochę więcej o aucie :)

Opublikowano

Autko mam dopiero 3 miesiace. Na ta chwile zrobilem tylko chiptunning ale w planach mam pozbyc sie dpf i zrobic przelotowy wiekszy wydech I znowu przerobic oprogramowanie. Silniczek to 2.7 tdi niestety bez qauttro w manualnej skrzyni biegow. Rocznik 2011 z pakietem s line pozniej wrzuce fotki wnetrza. Jedyne czego mi tu brakuje to skladanych lusterek o ktore musze sie klubowiczow troche podpytac np. O koszt takiej przerobki. Na zime widoczne 17 a na lato czarne 19 z oponkami 255\35\19 widoczne na ostatnim zdjeciu. Przesiadlem sie z b6 i narazie ten wozek jest bystrzejszy odemnie bo nie ogarniam polowy rzeczy hehe.

Opublikowano

Na letnim setupie wygląda mega :) czekamy na więcej zdjęć. Powodzenia w modach :hi:

Opublikowano

Czyli nie masz żadnej modyfikacji silnika tylko ECU :wink:

A wnętrze? :)

Opublikowano

Pozniej wrzuce fotki wnetrza.

Opublikowano
po pierwszej poważnej modyfikacji silnika

:huh:

To biegnę, szybko otwieram watek spodziewając się kutych korbowodów, planowanej czapki czy większych wtrysków, a tu zong :decayed:

Sterownik nie jest częścią silnika wg. ETKA :wink:

A autko bardzo ładne jest :)

Opublikowano

ej spokojnie nowy tu jestem hehehe

Opublikowano

Bez quattro to lipa jeśli chodzi o gwałtowne starty np. z pod świateł...

Opublikowano

Jak sie nie ma co sie lubi, to sie lubi co sie ma ( quattro). Bardzo zacna fura :) szerokosci i bezawaryjnosci zycze :)

Opublikowano

Jak wtryski? Sprawdzales ich stan?

Opublikowano

jedynie przed chipem byla kondycja silnika sprawdzona i wszystko bylo git ale szczegolowo wtryskow nie sprawdzalem.

Opublikowano

Dbaj o nie, nie lej byle czego. Są bardzo wrażliwe a nowe to 2k za jeden.

Opublikowano

Konie sa pojone ultimatem na bp a olej motul 5w 40 506.00. Niby zalecają castrola w audi ale wole motula

Wrzucam fotki wnętrza i felgi. Jak zrobi się ładniejsza pogoda porobie lepsze zdjęcia.o03yaw.jpg15n13j4.jpgoarfb8.jpg207b8ed.jpg

A majówkę spędzam tak : 6roojn.jpg

Serducho też wypucowane

:xavr83.jpg

i zacny tyłeczek tylko musze pomyśleć nad innym miejscem dla anteny cb

osu2aa.jpg

Opublikowano

Konie sa pojone ultimatem na bp a olej motul 5w 40 506.00.

Uważam, że do tego silnika powinno lać się olej o specyfikacji 5w30 i normie 507.00 do DPF.

Opublikowano

Bardzo ladna :thumbup1:

Opublikowano

Konie sa pojone ultimatem na bp a olej motul 5w 40 506.00.

Uważam, że do tego silnika powinno lać się olej o specyfikacji 5w30 i normie 507.00 do DPF.

Kolego faktycznie jako jedyny wyłapałeś błąd. lałem taki olej ale do poprzedniej b6 a do tej zalany jest 5w 30 ze specyfikacja 507, z przyzwyczajenia wpisałem tamten

Opublikowano

Ale mało miejsca pod machą :) dobrze to wygląda jak jest co najmniej 6 garów :D

Opublikowano

Ale mało miejsca pod machą :) dobrze to wygląda jak jest co najmniej 6 garów :D

hehe dokładnie kolego jak mam coś tam zrobić to wiecznie paluchy podrapane tak mało miejsca

Opublikowano

Z taką mocą to musisz nieźle rozdawać karty na autostradzie wśród superbów i mondziaków. Zdrowo zapindala co? Całe szczęście że manual bo multi by Cie ''wykastrowało''.

Zrób kiedyś próbę 0-100 i 100-200 z ciekawości

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...