Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] 1.8 T QUATTRO


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam. Niedawno sprzedałem swojego AWX-a , mam już jednego disla , więc dwa są zbyteczne. Postanowiłem zakupić coś w benzynie. Szukałem koniecznie quattro i sedana bo AJM jest w Avancie

, po czterech wycieczkach krajoznawczych w głąb Polski ( żadnego auta nie odpaliłem bo takie szpachlowozy) kupiłem Audiolke u siebie w Radomiu (komis CENTRUM Kielecka).

Krótka specyfikacja auta

Silnik : 1.8 T AEB Quattro

Kolor: LY7W

Rocznik: 2000r.

Przebieg: 220 000 (potwierdzony w ASO i książką)

Wyposażenie:

- Oryginalny Ksenon ze spryskiwaczami

- Kierownica S-Line

- Kubełkowe fotele z regulacja

- Podgrzewane przednie fotele

- Klimatronik

- 2x Elektryczne szyby

- Radio Chorus

- Podgrzewane lusterka

- Elektryczne lusterka

- Centralny zamek

- Felgi 16 cali Bolero

i parę innych...

Auto przyjechało z Niemiec, miało dwóch właścicieli. Na aucie 100% fabryczny lakier.

Na weekendzie wymiana płynów,filtrów, oleju. Po swiętach Instalacja Gazowa.W maju kompletny rozrząd.

Mody do realizacji w przyszłym czasie:

- Felgi 18 cali z RS6 C5

- Delikatny program na 170-180 KM (w zależności od gazu)

- Gril RS 4 B5

- Koncówki wydechów szersze ewentualnie polerka na lustro obecnych

- Podłokietnik na przód

Kilka fotek na szybko:

2125110_SMNBnB.jpg

2125108_hizJaj.jpg

2125107_fBEqlt.jpg

2125111_YGhwuJ.jpg

Edytowane przez sunset
Opublikowano

Fajne wozidło, oby służyło jak najdłużej :)

Opublikowano

ładna sztuka ;)

Opublikowano

Ładne autko, fajny silnik i jedyny słuszny napęd :hi:

Opublikowano

fajna sztuka ;)

Opublikowano (edytowane)

Audiczka powoli doprowadzona do ładu po sprowadzeniu z Niemiec:

Technicznie:

- Nowy Olej Motul 5W40

- Filtr Oleju Mann

- Filtr powietrza i kabinowy Filtrona

- Nowy płyn hamulcowy ATE

- Pompa hamulcowa TRW

Przy czym odpowietrzenie układu hamulcowego.

- Nowe swiece NGK

- Cewka zapłonowa NGK (narazie jedna, po wypłacie reszta)

- Wymienione uszczelki pod pokrywa zaworów ERLINAG-A

- Wymieniony krucieć wody z tyłu silnika głowicy i płyn chłodzący G12

- Nowa instalacja LPG ( Zenit Pro OBD, wtryski Hana zielone, Reduktor KME Gold , miedz fi 8 )

- Wymieniony pasek wieloklinowy

2, Wizualnie

- Felgi AVUS 3 ET 35

- Oponki Michelin 235/40

W połowie maja zmieniam rozrząd i planuje zrobić program , tylko zastanawiam sie ile moja instalacja LPG pociągnie :D

Kilka fotek

2353029_IMG_1244.JPG

2353027_DSC_0075.JPG

2353028_DSC_0167.JPG

Edytowane przez sunset
Opublikowano

Reduktor na luzie da rade ale nie wiem jak z wtryskami...

Opublikowano (edytowane)

z tego co się orientowałem to hana niebieskie byłyby zbyt wydajne :facepalm: planuje zrobić dwie mapy , nie wiem czy tak w ogóle da radę tj chodzi mi o taka pod gaz na około 175 KM i taka pod sama benzynkę około 190 KM (dp+program). Orientuje sie ktoś jak z tym napinaczem przy wymianie rozrządu? Trzeba go wymieniać czy mogę odpuścic? Tak samo z pompą wody?

PS Mała pomyłka w kodzie silnika nie wiem gdzie ja tam widziałem AEB ale jest ANB :D coś źle luknąłem.

Edytowane przez sunset
Opublikowano

powiem Ci tak jak mam instalacje LPGTECH wtryski dragony, KME Silver nie pamiętam jakie przewody ale pewnie 8 i to powinno wytrzymać 300km. Myślę że Hany ogarną te 200km

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...