speed1986 Opublikowano 27 Marca 2015 Opublikowano 27 Marca 2015 (edytowane) Mam problem z hamulcem ręcznym - uchwyt lewej linki spada z mocowania drążka hamulcowego. Jak narazie doraźnie rozwiązałem problem zakładając linkę spowrotem, ale pewnie znów spadnie. Dodam, że przy zmianie kół zauważyłem, że nawet na zaciagnietym hamulcu ręcznym kolo nie jest w ogóle blokowane. Hamulec nożny mam w pełni sprawny. Czy sądzicie, że linka może być tylko zapieczona i wymaga smarowania? Czy raczej jest uszkodzona i blokuje się w pancerzu? A może to nie jest wina linki. Ma ktoś podobne doświadczenia? Jak sprawdzić bez wjeżdżania na kanał co jest przyczyną? Edytowane 27 Marca 2015 przez speed1986
POWER-KRIS Opublikowano 27 Marca 2015 Opublikowano 27 Marca 2015 Sprawdź przy kole czy chodzi mechanizm ręcznego i wraca do samego ogranicznika. Ty pod auto a ktoś do środka i za ręczny niech ciaga bo może padł zacisk.
speed1986 Opublikowano 31 Marca 2015 Autor Opublikowano 31 Marca 2015 Sprawdziłem narazie to, że poruszanie ręcznym w ogóle nie daje efektu poruszania linka przy zacisku (a jest to widoczne przy drugim kole), wiec pewnie linka jest jakoś unieruchomiona w pancerzu. Musze w wolnej chwili to sprawdzić.
POWER-KRIS Opublikowano 31 Marca 2015 Opublikowano 31 Marca 2015 Linka np prawa u dzika około 60zl i super jakość. Przed założeniem staraj się nalac do niej oleju strzykawka.
matich Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 ja za dwie linki nowe zamienniki płaciłem 120zł i są całkiem dobrej jakości, używki raczej nie ma sensu kupować
speed1986 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2015 A warto wymienić obie naraz czy jedna wystarczy? Bo trochę jest rozbietania pod autem
Wihajster Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Mam problem z hamulcem ręcznym - uchwyt lewej linki spada z mocowania drążka hamulcowego. Jak narazie doraźnie rozwiązałem problem zakładając linkę spowrotem, ale pewnie znów spadnie. Dodam, że przy zmianie kół zauważyłem, że nawet na zaciagnietym hamulcu ręcznym kolo nie jest w ogóle blokowane. Hamulec nożny mam w pełni sprawny. Czy sądzicie, że linka może być tylko zapieczona i wymaga smarowania? Czy raczej jest uszkodzona i blokuje się w pancerzu? A może to nie jest wina linki. Ma ktoś podobne doświadczenia? Jak sprawdzić bez wjeżdżania na kanał co jest przyczyną? linki recznego zaczepiane sa na takie kółko z haczykami na "krzyż" czyli lewy haczyk prawe koło.Nie ma szans raczej założyć tego uszka na kaczyk nie zdejmujać linki z zacisku...
speed1986 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2015 No właśnie mi spadła linka z tego haczyka i ja praktycznie palcem założyłem. I u mnie chyba nie są linki na krzyż, bo linkę luźna mam lewa i lewe kolo nie hamuje na ręcznym.
tomekhxc Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 te haczyki w ręcznym mają taki mały mechanizm luzujący żeby można było linki założyć , jest taki mały otworek w tym kółeczku i się tam śrubokrętem przekręca bodajże , może właśnie na nim przeskakuje i dlatego haczyki się luzują i linka spada
speed1986 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Ok. Musze to sprawdzić. Może tu leży problem.
POWER-KRIS Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 http://www.auditimes.pl/topic/1124-regulacja-hamulca-recznego/
speed1986 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2015 (edytowane) Koledzy rozwiązałem mój problem z ręcznym. Okazało się, że linka idącą do lewego koła jest zapieczona w pancerzu. Po zastosowaniu wd40 oraz płynu hamulcowego i mozolnym poruszaniu linki hamulec zaczął pracować. Nie jest jeszcze idealnie i nie rusza się bardzo swobodnie ale poprawa jest znaczna. Niestety po zwolnieniu dźwigni ręcznego hamulec nie wraca do ogranicznika, bo jego sprężyna nie jest w stanie wyciągnąć linki tak daleko. Czy nie będą przez to zdzierały się klocki hamulcowe? Edytowane 23 Kwietnia 2015 przez speed1986
speed1986 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2015 A jakiej linki szukać? Czy do wszystkich wersji silnikowych jest ta sama linka? Bo znalazłem numer 8E0609721, ale z różnymi końcówkami. I nie wiem czym one się różnią.
POWER-KRIS Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Zamów u dzika i będziesz zadowolony. Jakieś 60 plus przesyłka, ale jakość super. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/28095-Części---najniższe-ceny-dla-forumowiczów,-Super-Rabaty!-PROMOCJA-MOTUL-:)Valvoline,-Liqui-Moly Oczywiście to dwie linki, lewa i prawa, a 60zl to cena jednej. Czyli będą pasować na pewno Persea 76708 i 76707.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się