Łukasz13 Opublikowano 4 Maja 2015 Opublikowano 4 Maja 2015 Jak nie planujesz 300 km w aucie to zostaw puszke.
szczepanov Opublikowano 4 Maja 2015 Autor Opublikowano 4 Maja 2015 Raczej nie planuje, zastanawiam sie jedynie na chipem. A wstawiac do kata rurke czy zostawic po prostu puszke. Mam kolege spawacza wiec jesli bedzie to lepsza opcja to moge to zrobic za niewielka kase.
Kevinass Opublikowano 4 Maja 2015 Opublikowano 4 Maja 2015 Witam! podpinam sie pod temat ze swoim problemem Od pewnego czasu moje 1.8T wchodzi w tryb awaryjny, kod błędu 17536 (P1128 Bank 1 powietrze adaptacyjne mieszanki (mult.)system zbyt ubogi) Test szczelnosci dolotu zrobiony, sonda lambda wymieniona tu są moje logi nie wiem czy dobre (pierwszy raz robilem logi) 3bieg 1.500rpm do 6.500rpm Proszę o analize i z góry wielkie dzięki http://vaglog.pl/log_215712.html
szczepanov Opublikowano 8 Maja 2015 Autor Opublikowano 8 Maja 2015 A wiec podsumowujac. Katalizator wybity, zamontowana pusta puszka. Auto hula az milo, poprawa znaczaca, super wkreca sie na obroty i ciagnie do samego konca;). Jak bede mial chwile czasu to wrzuce logi po wycince. Dzieki serdeczne Lukasz za pomoc, a Marcinowi za turbawke. Pozdrawiam Log 115 po usunieci katalizatora:) http://vaglog.pl/log_216350.html
Łukasz13 Opublikowano 8 Maja 2015 Opublikowano 8 Maja 2015 Teraz turbo ładuje perfekcyjnie sprawdz jeszcze sobie zawór dv bo jest podbicie cisnienia po zdjęciu nogi z gazu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się