Gandzior 0 Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 Witam. Od pewnego czasu autko (1.8t avj) zaczęło się dziwnie zachowywać. Mianowicie przy przyspieszaniu na każdym biegu silnik wkręca się tylko do 4,8-5 tys obrotów i dalej nie chce przyspieszyć . Towarzyszy temu szarpanie jakby któryś zapłon wyskakiwał ale tylko w przedziale tych wysokich obrotów. Żadne lampki się nie świecą na licznikach. Podpiąłem auto pod autocoma i wyszły mi następujące błędy: 16717 Czujnik stuku nr2. zbyt wysoki sygnał - nieciągły 16395 Regulacja faz rozrządu, rząd clindrów 1: nie może osiągnąć zadanej wartości, za mocno wyprzedzony - nieciągły 16705 Czujnik obrotów silnika - sygnał nieprawidłowy - nieciągły 16712 Nieprawidłowy sygnał z czujnika spalania stukowego 1 :zwarcie do plusa (Bank1 lub pojedynczy czujnik) - nieciągły Sprawdzone zostało na komputerze doładowanie(ok) i poszczególne cewki podczas jazdy (też ok). Proszę was o pomoc w diagnozie> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radko123 6 Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 Na początek skasuj błędy i po ok 100km sprawdź które wróciły. Przed skasowaniem błędów spisz jakie wartości mają korekty długoterminowe kanał 32. Potem będziemy myśleć co dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gandzior 0 Opublikowano 31 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 Te same błędy pojawiły mi się już po 2 kilometrach. Na autocomie wartości korekt długoterminowych 0. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radko123 6 Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 (edytowane) W pierwszej kolejności do sprawdzenia czujnik Engine Speed Sensor G28 - powinien być przy kole zamachowym, następnie sprawdzić prawidłowe ustawienie rozrządu. Edytowane 31 Marca 2015 przez radko123 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gandzior 0 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Po długim i intensywnym naprawianiu auta okazało się że po wymianie napinacza łańcucha i samego łańcucha(a w szczególności po tym jak po wymianie dobrze się napełnił olejem) i wymianie czujnika położenia wału problem zniknął. Dzięki za rady. Byłem tak szczęśliwy, po naprawie napinacza i wymianie wydechów na sportowe, że rozpędziłem się zafascynowany brzmieniem (i dodatkową mocą :-)) do 120 km/h iż podczas hamowania przed autem pękł mi przewód hamulcowy w prawym przednim kole i prawie wylądowałem w rowie. Ale przy cenie nowego oryginalnego napinacza(760 zł) suma 200 zł za wymianę wężyków jest na prawdę śmieszna :-) Temat uważam za zamknięty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radko123 6 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 za 760zł to raczej nie oryginał i nie wyrzucaj rachunków za napinacz bo niestety mogą się przydać..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gandzior 0 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 za 760zł to raczej nie oryginał i nie wyrzucaj rachunków za napinacz bo niestety mogą się przydać..... Byłem w aso i powiedziałem żeby sprawdzili mi czy jest oryginalny i powiedzieli że tak. Napinacz ściągnąłem z anglii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radko123 6 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Mam prośbę możesz podesłać jakiś link gdzie udało Ci się kupić w tej cenie oryginał? z góry dziękuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barb123 3 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 (edytowane) za 760zł to raczej nie oryginał i nie wyrzucaj rachunków za napinacz bo niestety mogą się przydać..... Byłem w aso i powiedziałem żeby sprawdzili mi czy jest oryginalny i powiedzieli że tak. Napinacz ściągnąłem z anglii. Nie ma takiej opcji. Tym co mówią w ASO to raczej bym się nie sugerował. Edytowane 16 Kwietnia 2015 przez barb123 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gandzior 0 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 http://allegro.pl/zestaw-napinacz-lancuch-uszczelki-audi-vw-1-8t-ory-i5107343044.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radko123 6 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 ZESTAW NAPINACZ LANCUCH USZCZELKI AUDI VW 1,8T ORY (5107343044) - Allegro.pl - WiÄcej niĹź aukcje. Podróbka niestety !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sasna 3 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Tez myślę ze to nie oryginał 3 tyg zakupiłem napinacz w aso i posiada inny numer ja mam serie z literką K a w aukcji jest H Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radko123 6 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Tez myślę ze to nie oryginał 3 tyg zakupiłem napinacz w aso i posiada inny numer ja mam serie z literką K a w aukcji jest H Porównaj wygląd loga Audi a zobaczysz różnicę. To po prostu chińska podróbka jakich pełno na aukcjach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kevinass 1 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Chińska podróbka ma grubsze logo Audi, tak jak na aukcji 100% Chinczyk strugal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się