Skocz do zawartości
IGNOROWANY

TDI AJM Szarpanie 1500-2000tys, obrotów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, jestem tu nowy więc za złe umieszczenie tematu przepraszam :)

Panowie sprawa jak w temacie.. Przy przyspieszaniu na każdym biegu w przedziale 1500-2000 tys. obrotów silnik sie dławi/poszarpuje. Dodam, ze odpiecie podciśnienia zaworu egr załatwia sprawę ale jednak nie usuwa usterki.
Co może być przyczyna takiego szarpania ? Dodam, ze przy dynamicznym rozpedzaniu szarpanie nie jest odczuwalne.
Prosze o pomoc :) pozdro !

Edytowane przez Mateolog
Opublikowano

zrob logi.

jezeli odlaczasz podcisnienie a nie zaslepiasz weza, wariuje podcisnienie w calym ukladzie. uklad regulacji parametrow pracy silnika nie dziala.

Opublikowano

NIe mam możliwości obecnie zrobienia logów. Wąż zaślepiam, zeby cisnienie nie uciekalo :)

Opublikowano

ale bez logow nie pomozemy. szukanie na oslep.

poszukaj kogos z forum z vagiem w okolicy. podjedz na spota.

Opublikowano

Dodam, ze odpiecie podciśnienia zaworu egr załatwia sprawę ale jednak nie usuwa usterki.

Co może być przyczyna takiego szarpania ?

przy pomocy dedukcji... uszkodzony egr? odepnij wężyk zaślep i jeździj albo wymieniaj zawór egr jak jesteś z tych bardziej ekologicznych :naughty:

Opublikowano

ale przeciez kolega napisal ze problem sie zmniejszyl ale nie znikl.

w zasadzie gdyby chciec egr wyeliminowac, nalezaloby zaslepic zawor EGR a nie wezyk. wtedy cos mozna faktycznie dedukowac.

Opublikowano

Napisał ze załatwia sprawę.

ale przeciez kolega napisal ze problem sie zmniejszyl ale nie znikl.

wyjustuj bo nie widze

Opublikowano

Koledzy ekologiem nie jestem i jezdze z zaslepionym wezykiem, ale zastanawiam sie o co moze chodzic. Dodam, ze jak czyscilem egr i zasysalem strzykawka cisnienie to sie otwieral i zamykal plynnie.

Choc chyba skorzystam z podpowiedzi i podjade na jakiegos spocika. Pozdro

Opublikowano

wyjustuj bo nie widze

Dodam, ze odpiecie podciśnienia zaworu egr załatwia sprawę ale jednak nie usuwa usterki.

wystarczy, że zawór straci szczelność w miejscu odcinania spalin od dolotu i cały czas będzie dozować spaliny - dedukcja wężykowa nie zadziała.

Opublikowano

Chyba troszke, źle mnie zrozumiałeś . :)

W momencie kiedy odlaczam wężyk podciśnienia od EGR-a i go zaślepiam, szarpanie ustepuje a auto ciągnie od samego dołu. Czyli jednak chyba bedzie wina tego EGR-a:)



Opublikowano

O to to :) odlacz podciśnienie, dolot spalin zatkaj blaszką dla pewności i po robocie

Opublikowano

Tak też zrobię, bo szkoda kasy na EGR :-) Tylko uciążliwe jest czekanie przed startem, co by turbiny nie obciążać na sucho :)
Ale dzięki za wskazówki pozderki ;)

Opublikowano

Chyba troszke, źle mnie zrozumiałeś . :)

W momencie kiedy odlaczam wężyk podciśnienia od EGR-a i go zaślepiam, szarpanie ustepuje a auto ciągnie od samego dołu. Czyli jednak chyba bedzie wina tego EGR-a:)

acha, no tak, teraz sie wczytalem dokladnie. :wink:

egr do czyszczenia. byc moze wyczyszczenie rozwiaze problem. jezeli nie albo nowy albo blaszka od str wydechu.

Opublikowano

Chyba pójdzie blaszka, bo wyczyszczony do srebrnego koloru calutki 4 dni temu.. :) Matka natura wybaczy .

Opublikowano

acha, rozumiem ze ty wlasnych spalin nie wdychasz?

Opublikowano

Wdycham, ale zlych diabli nie biora :-) temat do zamkniecia . Dzieki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...