lukasza4rzeszow Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Witam mam następujący problem z moim Audi a4 b5 1.8 125kw Avant + LPG objawy są następujące: 1) Na rozgrzanym silniku włącza się kontrolka od ABSu , kontrola trakcji , i pokazuje na komputerze kontrolka od płynu hamulcowego że jest minimalny poziom. 2)Spadaj całkowicie obroty na biegu jałowym luzie , odpalając go po zgaśnięciu kręci około 5-6 sekund. Sprawdziłem zbiornik płynu hamulcowego jest pełny , a komputer pokazuje że jest minimum i żeby dolać jest tam jakiś czujnik do wymiany? Sprawdzałem czy działa ABS , działa bez zarzutu . Podjechałem do mechanika podepną komputer wyskoczyło kilka błędów głównie że jedna świeca jest nie tak .Mechanik zaproponował wymianę świec i przeczyszczenie przepustnicy , tak zrobiłem kazałem mu już 4 nowe wymienić bo nie były wymieniane od zakupu auta , świece wymienione , przepustnica wyczyszczona , silnik ostygł odpaliło wszystko ok , przejechałem 15 km dalej to samo. Podjechałem dalej do niego podepną komputer wyskoczyły takie błędy 18001 16487 17536 . Według tego co mówił trzeba będzie wymienić albo czujnik obrotów i wtedy zobaczyć jak obroty reagują na nagrzany silnik lub wymiana cewek od świec . Wiecie co może być przyczyną takiego zachowania auta? i co trzeba wymienić żeby to wszystko grało jak należy?Bardzo Proszę o jakieś porady sugestie co w związku z tym problemem mogę zrobić . Z góry dzięki za odpowiedz.
ja74687 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 zrób logi przepływki Be jeden z błędów na nią wskazuje Proponuję zakupić kabelek VAG-a
jacek70 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Może to wina licznika ? Tak tylko głośno myślę. Nie jest to czasem słynny Jager.
lukasza4rzeszow Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Może to wina licznika ? Tak tylko głośno myślę. Nie jest to czasem słynny Jager. Kolego czyli uważasz że zmiana licznika powinna pomóc ? a jeśli chodzi o obroty? Zapalałem auto dzisiaj i na zimnym silniku pokazuje te same kontroli co wyżej wymieniłem , czyli raczej to nie czujnik obrotów nie będzie do wymiany .Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły sugestie? Dzięki za wyżej odpisane odpowiedzi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się