Reggi Opublikowano 16 Października 2008 Opublikowano 16 Października 2008 Witam . Małymi kroczkami przymierzam sie do zamiany motorowni w mojej A4 . Silnik jakiego szukam to AWX / AVF .. tak wiec zbieram potrzebne info . Co bede potrzebował do swapa prócz silnika ze skrzynią , kompem i wiązką .. kompresor do klimy ? Półosie ? Sanki? Poduszki silnika i skrzyni ? Trzeba bedzie w jakiś sposób ciąć bude ? Jak to bedzie ze skrzynią bo AVF ma skrzynie 6 biegową ..nie bedzie problemu z umieszczeniem jej w B5 ?
Piechol Opublikowano 16 Października 2008 Opublikowano 16 Października 2008 plan konkretny widzę ale czy to się opłaca? nie lepiej zbierać na B6? :gwizdanie:
Reggi Opublikowano 16 Października 2008 Autor Opublikowano 16 Października 2008 plan konkretny widzę ale czy to się opłaca? nie lepiej zbierać na B6? :gwizdanie: No własnie wiedziałem , że pojawią sie takie pytania . Zmiana na B6 nie wchodzi w rachube ponieważ mam plany co do B5 ...
Piechol Opublikowano 16 Października 2008 Opublikowano 16 Października 2008 spoko, tak tylko głośno myślę...
skalarx Opublikowano 16 Października 2008 Opublikowano 16 Października 2008 nie lepiej zbierać na B6? :gwizdanie: Ja bym w życiu B5 na dziadowskie B6 nie zamienił
Reggi Opublikowano 16 Października 2008 Autor Opublikowano 16 Października 2008 nie lepiej zbierać na B6? :gwizdanie: Ja bym w życiu B5 na dziadowskie B6 nie zamienił Wsadziłem za dużo czasu, kasy i nerwów żeby teraz sprzedać to auto . Postanowiłem , że zostanie juz Na nowsze modele ..mam nadzieje , że i tak przyjdzie pora . Tyle w temacie B6 . Prosze o rzeczowe odpowiedzi w temacie ..
Iverson Opublikowano 16 Października 2008 Opublikowano 16 Października 2008 był kolega na forum co do B5 wsadzał awx/a ale nie pamiętam jak się nazywał...miał wcześniej 1z...z nim pogadaj jakie problemy miał i kto mu ogarniał temat :>
Reggi Opublikowano 16 Października 2008 Autor Opublikowano 16 Października 2008 był kolega na forum co do B5 wsadzał awx/a ale nie pamiętam jak się nazywał...miał wcześniej 1z...z nim pogadaj jakie problemy miał i kto mu ogarniał temat :> Wiem chyba kolega Dudi75 .. dowiedziłem sie o koszta . Nic od strony technicznej . Zamianke ograniali chyba Ci kolesie co zrobili 350 KM 1.8 T z napędem FWD i coś pisał , że jest średnio zadowolony . Mam juz pacjenta który podejmie sie przeszczepu ..ale chciałbym wiedzieć dokładniej jakich kwiatków mam sie spodziewać i jakie graty bedą poterzebne .
Iverson Opublikowano 16 Października 2008 Opublikowano 16 Października 2008 masz orientacyjny koszt?? tak na moje oko to 5,6 tyś
Reggi Opublikowano 16 Października 2008 Autor Opublikowano 16 Października 2008 masz orientacyjny koszt?? tak na moje oko to 5,6 tyś Patrząc na motory z osprzętem na allegro to masakra ... także cenowa 5-7 tys. Czekam aż staruszek pojedzie do It. tam ma jedno źródło do sprawdzenia . Co do samej przekładki jeszcze nie wiem ile bedzie mnie to kosztowało .
Iverson Opublikowano 16 Października 2008 Opublikowano 16 Października 2008 ...a od czego się ma anglików
A3 Opublikowano 16 Października 2008 Opublikowano 16 Października 2008 Kolego Ty masz taki silnik jak ja. Żeby mieć moc silnika AWX nie trzeba od razu zmieniać na AWX przecież co za problem na Twoim silniku zrobić 180KM? kasa wyjdzie podobna i napewno będzie mniej pier...olenia się itp.
Reggi Opublikowano 16 Października 2008 Autor Opublikowano 16 Października 2008 ...a od czego się ma anglików Kupno angola dla samego swapa to pomyłka ..za duży koszt ..chyba że tak j**nięty w dupe że zwinął sie , aż do przednich foteli i kosztuje kafla euro Docelowo mysle o silniku AWX/AVF z naciskiem na ten drugi ( skrzynia 6 ) .. jakie jeszcze są sensowne motory do przeszczepu ?
Iverson Opublikowano 16 Października 2008 Opublikowano 16 Października 2008 Ragga ty masz już 1.000.000 na blacie czy jak, motorownia siada??
spanky Opublikowano 16 Października 2008 Opublikowano 16 Października 2008 ... jakie jeszcze są sensowne motory do przeszczepu ? ARL ...
Reggi Opublikowano 16 Października 2008 Autor Opublikowano 16 Października 2008 Kolego Ty masz taki silnik jak ja. Żeby mieć moc silnika AWX nie trzeba od razu zmieniać na AWX przecież co za problem na Twoim silniku zrobić 180KM? kasa wyjdzie podobna i napewno będzie mniej pier...olenia się itp. Wiedziałem , że takie pytanie sie też pojawi ..a więc ..moja motorownia ma nalatane 260 tys. ( nowa turbina , liźnięta głowica , nowe hydra ect) .. ostatnio sie dowiedziałem , że moje wtryski są na wykończeniu .. motor juz teraz nie jedzie więcej niz 160 km/h ( plus/minus) . Rekord rok temu to 180/190 km/h na autobanie jeszcze poleciał ...ale ani grosza więcej . Wydaje mi sie , że inwestowanie w ten silnik przy tym przebiegu to nieporozumienie .. Stąd idea na świerzy silnik i dalsza zabawa. Poza tym .. moj motor lubi oliwe .. kiedy raz dolałem mu litr , stwierdziłem , ze może za bardzo go pałuje ..ale aż tak ostro nie śmigam ...niedawno dolałem mu drugi litr
A3 Opublikowano 16 Października 2008 Opublikowano 16 Października 2008 Przebieg nie świadczy o stanie silnika...najpierw warto sprawdzić czemu bierze olej może to jakaś pierdółka...naprawde zrobienie fajnej mocy z tego silnika nie wyjdzie drożej niż kupno całego motoru plus robota za wsadzenie
Reggi Opublikowano 16 Października 2008 Autor Opublikowano 16 Października 2008 ... jakie jeszcze są sensowne motory do przeszczepu ? ARL ... O ile dobrze kminie to jednostka z Leona/Okty/Golfa .. to nie jest silnik wzdłużny .. wiec czy wiąże sie z tym grubsze rezanie niz w przypadku AWX/AVF ?
spanky Opublikowano 16 Października 2008 Opublikowano 16 Października 2008 ... jakie jeszcze są sensowne motory do przeszczepu ? ARL ... O ile dobrze kminie to jednostka z Leona/Okty/Golfa .. to nie jest silnik wzdłużny .. wiec czy wiąże sie z tym grubsze rezanie niz w przypadku AWX/AVF ? troche ... ale jak juz grzebac to raz a porzadnie ...
Reggi Opublikowano 16 Października 2008 Autor Opublikowano 16 Października 2008 Przebieg nie świadczy o stanie silnika...najpierw warto sprawdzić czemu bierze olej może to jakaś pierdółka...naprawde zrobienie fajnej mocy z tego silnika nie wyjdzie drożej niż kupno całego motoru plus robota za wsadzenie No nie wiem czy mi sie bardziej opłaca rozbierać motorownie na części pierwsze , robić od podstaw z gratami na + ..czy wsadzić gotową /świerzą jednostkę na PD ..z ewentualnym poźniejszym czipsem i wymianą suszarki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się