Skocz do zawartości
IGNOROWANY

a4 b5 1,9 afn


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

siemka

mam taki problem ze gdy wcisne kite np na 5 biegu od 1,5 tys - 2tys i ciagle trzymam gaz to przy ok 3tys i 120-140km turbo wpada w tryb awaryjny dodam ze gdy np przyspieszam i nie trzymam ciagle gazy tylko np przyspiesze i po chwili znowu dodam gazu to przyspiesza normalnie czyli nie moge ciagle trzymac gazu a bledy takie

Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 038 906 018 S
Component: 1,9l R4 EDC G00SG 1630
Coding: 00002
Shop #: WSC 06325
1 Fault Found:
00575 - Intake Manifold Pressure
17-10 - Control Difference - Intermittent
Readiness: N/A

Opublikowano

Pewnie standardowo łopatki w turbo nie pracują w pełnym zakresie do kompletu trzeba wykonać logi żeby coś więcej powiedzieć

Opublikowano

Diagnozę masz wyżej, dla potwierdzenia zrób dynamiczne 3,8,10,11 BS 0,3,11 statycznie 1,13. Po tych logach będzie można bardzo szybko sprawdzić cały silnik.

Opublikowano

odkręć gruszkę turbo, dwie śrubki pod nią na klucz 10 i poruszaj cała gruszką góra dół by spr czy żaluzje w turbo pracują bez zacięć, jak coś tam trze ja bym najpierw rozruszał to zacinanie się i dopiero zrobił logi, albo jak ruszając ciągle będzie coś wadzić ja bym w najpierw wyczyścił turbo i dopiero zrobił komplet logów co by znaleźć przyczynę obecnego problemu, ruszanie góra dół to z 15min wachlowania, możesz też rozpiąć wydech od turbo i popsikać chemią vnt co by rozruszanie dało lepszy efekt

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...