Piteros1 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 siemka mam taki problem ze gdy wcisne kite np na 5 biegu od 1,5 tys - 2tys i ciagle trzymam gaz to przy ok 3tys i 120-140km turbo wpada w tryb awaryjny dodam ze gdy np przyspieszam i nie trzymam ciagle gazy tylko np przyspiesze i po chwili znowu dodam gazu to przyspiesza normalnie czyli nie moge ciagle trzymac gazu a bledy takie Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 018 S Component: 1,9l R4 EDC G00SG 1630 Coding: 00002 Shop #: WSC 063251 Fault Found:00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - IntermittentReadiness: N/A
goldi Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Pewnie standardowo łopatki w turbo nie pracują w pełnym zakresie do kompletu trzeba wykonać logi żeby coś więcej powiedzieć
lukaszooo Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Diagnozę masz wyżej, dla potwierdzenia zrób dynamiczne 3,8,10,11 BS 0,3,11 statycznie 1,13. Po tych logach będzie można bardzo szybko sprawdzić cały silnik.
ciahciah Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 odkręć gruszkę turbo, dwie śrubki pod nią na klucz 10 i poruszaj cała gruszką góra dół by spr czy żaluzje w turbo pracują bez zacięć, jak coś tam trze ja bym najpierw rozruszał to zacinanie się i dopiero zrobił logi, albo jak ruszając ciągle będzie coś wadzić ja bym w najpierw wyczyścił turbo i dopiero zrobił komplet logów co by znaleźć przyczynę obecnego problemu, ruszanie góra dół to z 15min wachlowania, możesz też rozpiąć wydech od turbo i popsikać chemią vnt co by rozruszanie dało lepszy efekt
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się