winczako Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Opublikowano 6 Kwietnia 2015 (edytowane) Hej 1. Czy FIMC w CAPA jest taki sam jak w CCWA? 2. Z tego co zrozumiałem FIMC z A6 C7 biturbo pasuje prawie p&p do CAPA. (trzeba przyciąć rurę o 2 cm od strony pasażera). Pierwsze pytanie wynika oczywiście z tego, że mam CCWA ;-). EDIT: odpowiem: 1. TAK, jest ten sam. Edytowane 6 Kwietnia 2015 przez winczako
MatteoAlessandro Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Polecam ten wątek w temacie zabaw z FMIC http://www.audizine.com/forum/showthread.php/426556-B8-A4-intercooler-comparison-thread/page4 Ja właśnie kupiłem z 3.0 tdi z a4 - opis w wątku o moim Allroad: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/305795-b8-allroad-20-tfsi-drive-select-s-tronic/
Patrox Opublikowano 23 Lipca 2015 Opublikowano 23 Lipca 2015 Mamy w ofercie kilka wersji colerów customowych oraz dedykowanych do A4 b8. Wystarczy napisac do jakiej mocy, jaki silnik i z pewnoscia cos dobierzemy.
miron78 Opublikowano 31 Lipca 2015 Opublikowano 31 Lipca 2015 Mamy w ofercie kilka wersji colerów customowych oraz dedykowanych do A4 b8. Wystarczy napisac do jakiej mocy, jaki silnik i z pewnoscia cos dobierzemy. dzięki za info pewnie jakieś kilkanaście kucy przybywa co ? Chyba już nie chce mi się bawić z dłubanie w A5 Nawet jak będzie pprzyrost kilkunastu koni to na drodze jest to nieodczuwalne A tak na marginesie to będę się już powoli rozglądał za C7 lub A7 więc nawet gdybym jeszcze rok latał to nie wiem czy jest sens walczyć o te kilka kucy jak uważasz ? jakie koszta względem przyrostu ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się