piotrek19855 Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Witam wszystkich . Pisze pierwszy raz na forum . Mam problem rano silnik odpala na 2 sekundy i gasnie po jakis paru razach odpali ale jak by nie palił na 3 czy dwa gary telepie go po minucie zaczyna chodzić normalnie . Raz na kiedys pojawia sie bład 16804 system katalizatora poniżej programu wydajności . Nie wiem juz co może być przyczyną ? Wymieniłem swiece na platynowe NGK cewki ,czujnik halla , wału korbowego, pompe wtórnego powietrza ,wtryski ,pompę paliwa , filtr paliwa, zawór kombinowany Erg, odma sprawdzona , sondy lambdy dwie . Pomocy bo juz nie wiem co to może być .Czy to może byc zapchany katalizator ? jak go sprawdzić dodam że stało mi sie to po tym jak mi cewka padła i jechałem tak jakos 15km i dwa dni pozniej takie coś .Dzieje sie takie cos jak postoji pare godzin . Dziekuje z góry za pomoc Witam wszystkich . Pisze pierwszy raz na forum . Mam problem rano silnik odpala na 2 sekundy i gasnie po jakis paru razach odpali ale jak by nie palił na 3 czy dwa gary telepie go po minucie zaczyna chodzić normalnie . Raz na kiedys pojawia sie bład 16804 system katalizatora poniżej programu wydajności . Nie wiem juz co może być przyczyną ? Wymieniłem swiece na platynowe NGK cewki ,czujnik halla , wału korbowego, pompe wtórnego powietrza ,wtryski ,pompę paliwa , filtr paliwa, zawór kombinowany Erg, odma sprawdzona , sondy lambdy dwie . Pomocy bo juz nie wiem co to może być .Czy to może byc zapchany katalizator ? jak go sprawdzić dodam że stało mi sie to po tym jak mi cewka padła i jechałem tak jakos 15km i dwa dni pozniej takie coś .Dzieje sie takie cos jak postoji pare godzin . Dziekuje z góry za pomoc Dodam ze czujnik temperatury wody cztero pinowy wymieniony ,czujnik temperatury powietrza zasysanego na przepustnicy sprawny bo podmienilem na inny . Zauwazylem ostatnio ze jak w nocy pada lub jest duza wilgoc to normalnie odpali za pierwszym razem
edekxp Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Katalizator warto sprawdzić, ale to pewnie nie jego wina. Proponuję sprawdzić ciśnienie na cilindrach
KubaMpakiet Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Zdejmij wtyczke z przeplywki i sprawdz czy bedzie lepiej
piotrek19855 Opublikowano 8 Maja 2015 Autor Opublikowano 8 Maja 2015 zostało wszystko sprawdzone przepływka była podmieniona od innego auta i nic nie pomogło juz konczą mi sie pomysły ? Został zmieniony układ paliwowy od nowszego troszku i nic nie pomogła . Najgorsze że to sie stało z dnia na dzień . Z cisnieniem na cylindrach to nie wiem jak teraz jest jakies 6 miesiecy temu było sprawdzane , czy to by mogła być przyczyna nie odpalania po dłuższym postoju np nocy ? Bo potem juz pali od ręki
snifokers Opublikowano 15 Lipca 2015 Opublikowano 15 Lipca 2015 Witam Mam taki sam problem z sinikiem 1.8 z turbinką. Zaczęło się od sporadycznych problemów z odpalaniem a teraz za każdym razem po dłuższym postoju muszę dodać lekko gazu żeby odpalił. Nie mam pojęcia co jest przyczyną teraz biorę się za alternator potem pompa. Dam znać jak coś się wyjaśni.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się