Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jak sprawdzić cewkę zapłonową 1,8 ADR ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, silnik zaczął mi pracować na 3 garach, wymieniłem świece i przewody wys.nap. Podejrzewam cewkę. Na 1 cylindrze świeca mokra od benzyny. Zdjąłem z felernego gara przewód w.n. i podłączyłem do niego dodatkową sprawną świecę, po czym położyłem całość na głowicy i uruchomiłem silnik. Czy dobrze kombinuję, że wykonując taki manewr powinienem zobaczyć iskrę?

Może ktoś mi podpowie jak upewnić się, że problem tkwi w cewce, która jest droga i nie chciałbym utopić w starym gracie kilku stów na darmo.

Pozdrawiam :)

Opublikowano

odpinaj po kolei cewki, wyjęcie sprawnej spowoduje pogorszenie pracy silnika na jałowym, przy wyjęciu trefnej nie zauważysz różnicy w pracy silnika

Opublikowano

odpinaj po kolei cewki, wyjęcie sprawnej spowoduje pogorszenie pracy silnika na jałowym, przy wyjęciu trefnej nie zauważysz różnicy w pracy silnika

tu nie ma pojedynczych cewek jak u Ciebie,

Czy dobrze kombinuję, że wykonując taki manewr powinienem zobaczyć iskrę?

dobrze kombinujesz,iskra powinna sie pokazać

Może ktoś mi podpowie jak upewnić się, że problem tkwi w cewce, która jest droga i nie chciałbym utopić w starym gracie kilku stów na darmo.

albo podmiana na jakąś sprawną albo wizyta u jakiegoś kumatego elektro,który umie pomierzyć cewki

Opublikowano (edytowane)

Dzięki darko :).

Edytowane przez mirek s
Opublikowano

A kabel masz dobry?

W książce pana Etzolda można przeczytać:

1cewka.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...