mirek s Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Witam, silnik zaczął mi pracować na 3 garach, wymieniłem świece i przewody wys.nap. Podejrzewam cewkę. Na 1 cylindrze świeca mokra od benzyny. Zdjąłem z felernego gara przewód w.n. i podłączyłem do niego dodatkową sprawną świecę, po czym położyłem całość na głowicy i uruchomiłem silnik. Czy dobrze kombinuję, że wykonując taki manewr powinienem zobaczyć iskrę? Może ktoś mi podpowie jak upewnić się, że problem tkwi w cewce, która jest droga i nie chciałbym utopić w starym gracie kilku stów na darmo. Pozdrawiam
Booster Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 odpinaj po kolei cewki, wyjęcie sprawnej spowoduje pogorszenie pracy silnika na jałowym, przy wyjęciu trefnej nie zauważysz różnicy w pracy silnika
darko Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 odpinaj po kolei cewki, wyjęcie sprawnej spowoduje pogorszenie pracy silnika na jałowym, przy wyjęciu trefnej nie zauważysz różnicy w pracy silnika tu nie ma pojedynczych cewek jak u Ciebie, Czy dobrze kombinuję, że wykonując taki manewr powinienem zobaczyć iskrę? dobrze kombinujesz,iskra powinna sie pokazać Może ktoś mi podpowie jak upewnić się, że problem tkwi w cewce, która jest droga i nie chciałbym utopić w starym gracie kilku stów na darmo. albo podmiana na jakąś sprawną albo wizyta u jakiegoś kumatego elektro,który umie pomierzyć cewki
mirek s Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2015 (edytowane) Dzięki darko . Edytowane 7 Kwietnia 2015 przez mirek s
wojtek79 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 A kabel masz dobry? W książce pana Etzolda można przeczytać:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się