Gość Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Witam. Od jakiegoś czasu siedząc w samochodzie podczas jazdy słychać jakby chrobotanie, szuranie od strony silnika bardziej z prawej strony, to szuranie jest głośniejsze wraz z obrotami silnika. Ogólnie rozrząd był w tym aucie wymieniany. Gdy podejdę do silnika to słychać do szuranie zdecydowanie mniej i z okolic tylu silnika. Nie mam pojecia co tam z tylu jest jakie rolki itp. co mogly by hałasować :/. Proszę o pomoc was, co tam z tyłu może szurać . Pozdrawiam
jacek70 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Może napinacz łańcuszka trze o pokrywę?
Gość Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 1 jakiego łańcuszka dokładnie bo nienarodzonych wiem o co cho 2 jak to mogę zdiagnozować? 3 wspomniana sytuacja dzieje się tylko na ciepłym silniku
jakub04 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Nie napinacz łańcuszka a łańcuszek napinacza zmiennych faz rozrządu może być luźny i trzeć o obudowę.
Gość Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Dzięki jakub. Możesz mi napisać coś więcej o tym łańcuszku tzn. Ile może kosztować wymiana i co dokładnie wymienić i do czego ten łańcuch śluzy tzn na czym polega jego praca
jakub04 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Masz na tym forum wiele postów na ten temat, wystarczy poszukać!
Gość Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 (edytowane) Witam. Poczytałem troszkę no i już trochę wiem i mam lekki bałagan w głowie . Wiem że ten łańcuszek i napinacz steruje wazami rozrządu. Nie wiem czy mój drugi problem a konkretnie nie równe przyśpieszanie do 4000 tys obr( nie przyspiesza plynnie tylko jakby ma ulamek sekundy sie zawieszal) ., spowodowany jest przez ten powiedzmy nie dzialajacy napinacz :? Rozumiem zeby wymienic ten napinacz trzeba zdemontowac dekiel pokrywy zaworow, czy cos uprocz tego ? Czy poza wymiana napinacza, ;lancuszka i uszczelki pod deklem, cos sie jeszcze przy okazji wymienia ?? Czy do AEB byl jeden rodzaj napinacza i lancuszka czy kilka?, bo do tego nie umiem dojsc . Dzieki za pomoc. ps. autko ma najechane 240 tys realnych kilometrow i de facto rozrzad tzn. pasek byl wymieniany przy 220 tys Znalazłem na Alledrogo coś takiego http://allegro.pl/napinacz-lancucha-rozrzadu-1-8t-20v-vw-audi-zestaw-i5245292954.html Czy to chodzi dokladnie o to ? Takze juz wiem ze napinacz do wymiany dzieki za pomoc temat do zamkniecia Edytowane 9 Kwietnia 2015 przez Gość
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się