mravel Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 jak w temacie. Dziś zakładałem i szło je przykręcić, ale ryzyko obtarcia amortyzatora wynosiło 99%, więc nawet tyłu z podnośnika nie opuszczałem
robitl Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 (edytowane) a et na styk z błotnikiem? może jakiś dystans parę mm chociaż wejdzie? na takiej feldze to już ładny naciąg można zrobić ja przy 8j z audi a8 bałem się o zwrotnice bo może 3-4mm mam luzu ale dystanse już zamówione. Edytowane 9 Kwietnia 2015 przez robitl
C4NC3R Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Na moje to z ET można by zejść z parę mm i nic nigdzie by nie obcierało, niektórzy nawet i 10J upychali(oczywiście z odpowiednim ET)
mravel Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2015 (edytowane) nie, problemem nie był błotnik a wewnętrzna część felgi i amortyzator z tyłu. Było ryzyko, że felga po opuszczeniu (opona naciąg) będzie trzeć o tylni amorek. btw - dystans (nie bylo pod reka) ok 5 mm moze załatwiłby sprawę, ale wtedy felga wyjdzie za obrys błotnika Edytowane 9 Kwietnia 2015 przez mravel
C4NC3R Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Jadę na weekend do domu jak chcesz możemy się wymienić felgami. Jutro napisze PW Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się