quattro87 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Witam. Pytanie dotyczy sprzęgła. ogólnie to bierze na 3/4 wysokości więc pewnie się kończy. Natomiast dzisiaj przegoniłem auto 140km/h przez parę kilometrów, zatrzymałem się na światłach i zauważyłem że przy delikatnym dotknięciu sprzęgła zaczyna drgać, a przy ruszaniu szarpie i żeby ruszył muszę mu więcej gazu dać. Rozwaliłem sprzęgło? Dwumas? 1
KluBB Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Miałem to samo w b5, Sprzęgło brało dosłownie na ostatnim 0,5cm, szarpało przy ruszaniu, ale nigdy się nie ślizgało, Raczej jeszcze pojeździsz zanim zacznie się ślizgać i to pewnie kilka miesięcy.
quattro87 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2015 a też Ci drgał pedał przy delikatnym dotknięciu? Sprzęgło + dwumas to droga zabawa?czy wystarczy samo sprzęgło wymienić?
KluBB Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Nie, tu był spokój. Ale żeby ruszyć na mocno rozgrzanym musiałem naprawdę przygazować. Inaczej szarpało jakby bieg nie wszedł do końca.
jacek70 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 To przypadłość b5 że sprzęgło bierze wysoko. Ten typ tak ma i już. 6 lat tak jeździłem i było ok. Co do drgań to może po prostu wina łożyska oporowe go?
quattro87 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2015 (edytowane) Czy lozysko będzie halasowalo jeśli jest walniete? Na jedynce jak ruszam to szarpie troche Jakie sa koszty sprzęgła i dwumasy A jakie lozyska? Edytowane 10 Kwietnia 2015 przez quattro87
darko Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 (edytowane) dwumas+sprzęgło-co najmniej 1500zeta, łożysko 50zeta, trochę różnicy jest ale jakby co to łożysko jest w komplecie z dwumasem i sprzęgłem objawy padniętej dwumasy, -dziwne odgłosy w okolicy skrzyni biegów -stuk podczas odpalania i gaszenia auta -drgania karoserii -jak będzie już mocniej zajechane,to będą stuki w czasie jazdy podczas dodawania czy odejmowania gazu a z wymianą jest trochę rozbierania i składania Edytowane 10 Kwietnia 2015 przez darko
quattro87 Opublikowano 1 Maja 2015 Autor Opublikowano 1 Maja 2015 (edytowane) Jak moge rozpoznac ktora to przyjemność padła bez demontażu? U mnie nic nie stuka tylko szarpie lekko i drga lewy pedal. Szum tez jest ale to moga byc zimowe opony Czy w 1.8T jest takie same sprzeglo jak 1.8? Czy kompletne sprzęgło od S4 b5 99r będzie pasowało? Edytowane 10 Kwietnia 2015 przez quattro87
wesz82 Opublikowano 1 Maja 2015 Opublikowano 1 Maja 2015 To ja Ci powiem ze to może być dwumasa i sprzęgło ale bez demontażu można gdybać... Miałem to samo wymieniłem sprzęgło plus łożysko bo dwumas był ok,ale drżenie nie ustało tj po delikatnym dotknieciu pedału czuć drgania. Teraz jak dostało znacznie więcej nm wychodzi na wyższych biegach. Jeździj tak az nie padnie sprzegło ale juz po woli odkładaj kase.
quattro87 Opublikowano 1 Maja 2015 Autor Opublikowano 1 Maja 2015 Czy kompletne sprzęgło od S4 b5 99r będzie pasowało?
wesz82 Opublikowano 1 Maja 2015 Opublikowano 1 Maja 2015 EsKa miała chyba 6 skrzynie czyli nie bedzie. Po kij Ci do ADR-a sprzegło z esy???
quattro87 Opublikowano 1 Maja 2015 Autor Opublikowano 1 Maja 2015 bo w dobrej cenie jest używka. ale faktycznie nie pomyślałem o tej różnicy
quattro87 Opublikowano 2 Maja 2015 Autor Opublikowano 2 Maja 2015 Tak też zrobilem, pomysł nie aktualny
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się