Gornano Opublikowano 17 Października 2008 Opublikowano 17 Października 2008 W związku z tym że mój silnik nierównomiernie przyśpiesza i po wielu dniach szukania przyczyny postanowiłem wkoncu pojechac na serwis. Powiedzieli mi że : 1. "Przepustnica wysyła niejasny sygnał" 2. "Kąt czy tez ustawienie zapłonu jest złe bo wynosi -12 a winno być +12" czy jakoś tak to ujął i że jakiś nastawnik zapłonu moze byc trafiony a w najgorszym wypadku wał k. O przepustnicy to wiedziałem wcześniej bo pokazywał się błąd : 1 Fault Found: 16505 - Throttle Position Sensor (G69): Implausible Signal P0121 - 35-10 - - - Intermittent Nadmienie że przepustnica była czyszczona i adaptowana ponad pół roku temu. Czy ktoś moze mi na ten temat powiedziec?? 1.Jak przepustnice naprawic. 2.Co z tym zapłonem? wierzyc im czy lepiej zmienic serwis?? a moze samemu mozna jakos to sprawdzic np.przez VAG?? Z góry dzięki za odp.
wrc Opublikowano 4 Listopada 2008 Opublikowano 4 Listopada 2008 kolego masz juz odpowiedź na ten temat, bo mam też ten błąd przepustnicy u siebie...
Gornano Opublikowano 6 Listopada 2008 Autor Opublikowano 6 Listopada 2008 1. .....? 2. .....? Gdzie odpowiedź? Jakie są u Ciebie objawy? Ps. Nigdzie nie znalazlem odp wiec dzisiaj zamówiłem przepustnice nówke VDO Siemens-Koszt 800zł a w ASO Skody chcieli 1250zł. Teraz pozostaje mi czekac.
Gornano Opublikowano 19 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2009 Miałem sie odezwać więc sie odzywam Przepustnica zamontowana jakies 2 tyg temu wiec juz przetestowana. Co tu dużo mówic. Wszystko śmiga pięknie ładnie. Żadnych błędów. Jednym słowem warto było wydać te pare stówek. Jak ktoś jest zainteresowany to moge dac namiary na tego kolesia. Solidny gość. Pozdrawiwam [br]Dopisany: 30 Listopad 2008, 21:14_________________________________________________Tak koledzy, znowu wracam do punktu wyjścia bo pokazuje się już od dłuższego czasu znowu ten sam błąd: 16505 - Throttle Position Sensor (G69): Implausible Signal P0121 - 35-10 - - - Intermittent Tyle że na nowej przepusticy! Myślałem ze się uda z tym uporać ale jakoś nie idzie. Więc dopiero teraz sie odzywam. Błąd objawia sie tym że auto raz idzie jak burza a raz jakbym jechał z przyczepką z obciążeniem. To pewnie dlatego że błąd jest sporadyczny (Intermittent). Tylko co z tym zrobić? Wygląda na to że poprzednia przepustnica była ok skoro na nowej pokazuje to samo. Dodam że podczas jazdy, jak zrzuce na luz to czasami obroty spadają szybko a czasem powoli. Panowie jakie pomysły? Pomóżcie bo już ręce opadają... ps. czy zawór DV (jakby był uszkodzony) może mieć coś z tym wspólnego? czy raczej nie?
wrc Opublikowano 19 Stycznia 2009 Opublikowano 19 Stycznia 2009 No ja mam dokładnie to samo, a przepustnicę wymienił poprzedni właściciel na nową. Błąd jest identiko. Sprawdziłem wszystkie połączenia między wtyczką z przepustnicy a ECU, dochodzą do ECU bez oporów, nie wiem tylko czy w dobre miejsca we wtyczkach (bo nie mam schematu ). Może mógłby ktoś poratować schematem do AEB z rozpiską poszczególnych złącz ECU (jest ich chyba 5). Według mnie zawór DV nie ma z tym nic wspólnego bo komp ewidentnie widzi błąd przepustnicy.......
Gornano Opublikowano 20 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2009 To jest nas dwóch. nikt nie ma żadnego pomysłu?? Przecież ktoś musi wiedzieć. Może jakis szpec sie wypowie... Juz dochodziły mnie takie myśli że nowa przepustnica też jest jakaś walnięta ale to chyba nie wchodzi w gre skoro kolega wrc ma tez nową i ten sam problem. CO można zrobić? Drogą dedukcji... 1. Czy dajmy na to jakaś nieszczelność w dolocie powodowałaby ten błąd? raczej nie bo chodzi o czujnik położenia przep. więc coś z komunikacją/elektryką. A skoro częśc jest nowa to zakładam że sprawna i też nie ma winy. Dalej, kabelki/połączenia też sprawdzone. 2. Czy pedał gazu ma coś do tego? bo dawno temu zaczep tej plastikowej nakładki sie uwalił i jeżdże bez niej a tam wystaje jakiś drut na sprężynce. Ale zakładam że nie bo ta sprężynka służyła raczej do układania się pod odpowiednim kątem plastikowej nakładki. 3.Co jeszcze... Może program? czy chip miałby coś z tym wspólnego? Też wątpie. U mnie problemy z przepustnicą zaczęły się prawie rok temu po ty jak odłączyłem akumulator. Po podłączeniu falowały obroty i takie tam.Pojechałem do serwisu bocha i za 250zeta wyczyścili mi ją i zaadaptowali. Mówli że jakiś czas musze pojeżdzić powoli i zobaczyć jak auto bedzie się zachowywac. Jako ze nie mialem VAGa musialem sie jeszcze raz do nich wybrac a tam na nich nawrzucałem bo obroty wlasnie raz spadały szybko a raz powoli i podziekowałem bo gadka typu tak musi byc doprowadziła mnie do gorączki. Potem zakupiłem kabelek i tak juz co jakis czas nawiedza mnie ten koszmarny błąd. Czyżby duchy ?
waldi198 Opublikowano 26 Maja 2009 Opublikowano 26 Maja 2009 Witam dzisiaj podłączyłem swoje autko pod VAG i mam ten sam błąd czyli 16505 - Throttle Position Sensor (G69): Implausible Signal P0121 - 35-10 - - - Intermittent czy wy się uporaliście z tym problemem bo teraz ja jestem w kropce i nie wiem co zrobić
waldi198 Opublikowano 26 Maja 2009 Opublikowano 26 Maja 2009 ja niestety nie zastanawiam się jeszcze czy to nie ma żadnego znaczenia z przepływką po jakiś czas temu wymieniałem bo mi padła z winy stożka którego cały czas mam
combat Opublikowano 26 Maja 2009 Opublikowano 26 Maja 2009 podłączę sie pod temat ,co prawda mnie nie wywala tego błędu ale zapłon tez mam na minusie jakieś 12-13 a przy wdepnięciu na gaz rosnie(maleje) do -28.jest jakieś rozwiązanie tego problemu??
Gornano Opublikowano 28 Maja 2009 Autor Opublikowano 28 Maja 2009 panowie temat ogólnie rzeka, tyle sie naj*bałem przy aucie że już sam nie wim gdzie był błąd. ostatnio sprawdzełm jakis miesiąc temu błedy i nic nie wywaliło Co mniej więcej zrobiłem? : 1.wymieniłem przepływomierz 2.zlikwidowałem nieszczelność turbo-->przepustnica 3.wymieniłem DV 4.wymieniłem świece 5.wymieniłem reduktor od gazu 6.precyzyjne strojenie gazu pod obciążeniem u kolegi mateogda no i nówka przepustnica ale to nie wiem czy wogóla ta stara miała wine, może połowiczną i póki co spokój
waldi198 Opublikowano 28 Maja 2009 Opublikowano 28 Maja 2009 panowie temat ogólnie rzeka, tyle sie naj*bałem przy aucie że już sam nie wim gdzie był błąd. ostatnio sprawdzełm jakis miesiąc temu błedy i nic nie wywaliło Co mniej więcej zrobiłem? : 1.wymieniłem przepływomierz 2.zlikwidowałem nieszczelność turbo-->przepustnica 3.wymieniłem DV 4.wymieniłem świece 5.wymieniłem reduktor od gazu 6.precyzyjne strojenie gazu pod obciążeniem u kolegi mateogda no i nówka przepustnica ale to nie wiem czy wogóla ta stara miała wine, może połowiczną i póki co spokój u mnie odstukac w nie malowane we wtorek wykasowalem blad i jak narazie jest dobrze zobacze pod koniec tygodnia heh
combat Opublikowano 29 Maja 2009 Opublikowano 29 Maja 2009 Kolego a jak kąt ustawienia zapłonu,wrócił do normy po tych zabiegach??????
loloA4 Opublikowano 26 Października 2009 Opublikowano 26 Października 2009 u mnie tez ten blad sie pojawil;/ widze ze te roczniki lubia miec takie zagadki;D
wrc Opublikowano 27 Października 2009 Opublikowano 27 Października 2009 Zapomniałem napisać, że ja już się uporałem kilka miesięcy temu z tymi problemami. Winny był uszkodzony zawór DV, który prawdopodobnie uszkodził przepustnice(po raz drugi) i po wymianie zaworu oraz przepustnicy problem zniknął na dobre .
soczeklol123 Opublikowano 11 Listopada 2009 Opublikowano 11 Listopada 2009 mam takie pytanie bo mam ten sam blad i on moze byc przyczyna odczuwalnego braku mocy ?? pozdrawiam
ardian6 Opublikowano 19 Listopada 2009 Opublikowano 19 Listopada 2009 Witam A gdzie ten zawór DV jest??
wrc Opublikowano 19 Listopada 2009 Opublikowano 19 Listopada 2009 Jest obok turbiny. Posiada podłączenia dwóch węży grubszych (ok 15mm) oraz jeden cienki, który idzie od przepustnicy, obok osłony rozrządu (~6mm), przodem silnika - po nim dojdziesz do DV. Wygląd jak w poniższej aukcji: http://www.allegro.pl/item819355916_zawor_dv_silnik_1_8t_vw_audi_skoda_seat.html
tauron Opublikowano 25 Listopada 2009 Opublikowano 25 Listopada 2009 Heh koledzy ja mam ten sam błąd po dzisiejszym skanowaniu , i tak ie błędy 01262 – Solenoid Valve for BOOST Pressie Control (N75) 26-00 – Output Open. 16505- throttle Position Sensor (G69); Implausible Signal P0121 - 35-10- - - Intermittent. 17978 – Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 – 35-10 - - - Intermittent. wiem że DV prawdopodobnie jest uwalony i nie działa , robiłem jakieś testy podesłane tu z forum i wychodzi że jest uwalony autko zamula jak na te swje koniki , aaa i mam jeszcze jedno pytanko ? ostatni po przejechaniu 10 km otworzyłem wieczorkiem maskę a tam czerwony kolektor , i nie wiem czy tak ma byc czy może cos jest nie tak .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się