Matush2904 Opublikowano 17 Października 2008 Opublikowano 17 Października 2008 Witam Nie wiem czy to jest normalne ze z rury wydechowej kopci Mam silnik 1.8T
Yelo Opublikowano 17 Października 2008 Opublikowano 17 Października 2008 Na biało na zimnym silniku - normalne. W innym przypadku - nie.
Matush2904 Opublikowano 17 Października 2008 Autor Opublikowano 17 Października 2008 na biało tak ale na gorącym silniku tez
Yelo Opublikowano 17 Października 2008 Opublikowano 17 Października 2008 Przy dużej wilgotności i dośc niskiej temperaturze też jest to możliwe (czyli taka pogoda jak ostatnio). Sprawdź na gorącym silniku co leci z rury, czyli ktoś musi przyłożyć rękę do wylotu rury (nie za blisko, można się poparzyć), a kto inny przegazuje. Ręka powinna być po tym tylko mokra.
Matush2904 Opublikowano 17 Października 2008 Autor Opublikowano 17 Października 2008 aha no to morze pogoda jest przyczyną. Dzieki za szybką odp i porade Pozdrawiam
Teodor Opublikowano 18 Października 2008 Opublikowano 18 Października 2008 U mnie również , jak silnik zimny to kopci na biało . A czasem nawet jak jest rozgrzany to wieczorem widze biały dym. jeżdżę na gazie , oleju z silnika trochę ubywa , a z rury nie widać zeby przepalał . Niewiem juz , moż etak powinno być.
poziek Opublikowano 18 Października 2008 Opublikowano 18 Października 2008 Może uszczelniacze w turbinie wam puszczają ? :gwizdanie:
adams78 Opublikowano 18 Października 2008 Opublikowano 18 Października 2008 Na gazie biały dymek to normalne, im chłodniej, tym bardziej widoczny. Jeśli nic nie dzieje się z silnikiem, stan płynu i oleju się nie zmienia, to nie ma żadnego problemu. Warto jednak regularnie sprawdzać płyny.
Teodor Opublikowano 18 Października 2008 Opublikowano 18 Października 2008 No własnie , ile oleju przepala twoje 1,8 T adams 78 ?
adams78 Opublikowano 18 Października 2008 Opublikowano 18 Października 2008 Nie wiem, niewiele. Na 15kkm ubywa około 1-1,5 litra. Troszkę puszcza turbiną, ale chyba więcej gubi z pokrywy zaworów. 2 razy już zmieniałem uszczelkę, mocno mnie to wkur...ia. Ty masz 2.8 V6,tak? One zazwyczaj biorą sporo oleju i to jest normalne.
pox Opublikowano 19 Października 2008 Opublikowano 19 Października 2008 A ja chciałem zapytać się, ile może ubyć płynu chodzącego w ciągu roku. W listopadzie zeszłego roku wymieniałem płyn, poziom był na max. Teraz jest lekko poniżej min. Czy to normalne, czy to może być już uszczelka pod głowicą. Dodam, że oleju nie ubyło, a jeżeli już to w bardzo małych, niezauważalnych ilościach.
Teodor Opublikowano 21 Października 2008 Opublikowano 21 Października 2008 Mysle że taki ubytek płynu chłodniczego to nic nadzwyczajnego. adams 78 -> tak u mnie jest 2,8 V6 , ciekawi mnie ile oleju przepalają takie silniki u innych użytkowników. No i z czego to wynika że silniki "biorą " więcejoleju niz silniki 4-ro cylindrowe.
gregory Opublikowano 21 Października 2008 Opublikowano 21 Października 2008 Sprawdź na gorącym silniku co leci z rury, czyli ktoś musi przyłożyć rękę do wylotu rury (nie za blisko, można się poparzyć), a kto inny przegazuje. Ręka powinna być po tym tylko mokra. Jak masz sportowy wydech na tłumiku/ach przelotowych to możesz jednak zostać opluty mokrą sadzą i to dość poważnie Najlepiej pluje na zimnym. Jak wkurza cię stojący za tobą wystarczy przegazować to zostawisz mu nieprzyjemną pamiątke.
adams78 Opublikowano 22 Października 2008 Opublikowano 22 Października 2008 No i z czego to wynika że silniki "biorą " więcejoleju niz silniki 4-ro cylindrowe. Choćby z faktu, że mają więcej cylindrów - każdy silnik spala minimalne ilości oleju, różne w zależności od jego zużycia, liczby cylindrów i stylu jazdy. Ostro traktowane V-ki (szczególnie V8) potrafią zaskoczyć apetytem na olej :gwizdanie:
GELSSON Opublikowano 30 Października 2008 Opublikowano 30 Października 2008 Witam mam pytanie czy w okresie zimowym , plyn z chlodnicy ubywa szybciej .I czy to normalne ze z wydechu czesto wlatuje woda w dosyc duzych ilosciach , az do rozgrzania silnika pozniej przestaje.Szczeze to podejzewam uszczelke.
adams78 Opublikowano 30 Października 2008 Opublikowano 30 Października 2008 Woda z wydechu to naturalne zjawisko. Przecież efektem spalania mieszanki i jej dopalania w katalizatorze jest H2O i CO2. Ubywanie płynu już nie jest tak naturalne. Koniecznie zbadaj cały układ chłodzenia. Możliwe, że nieznacznie puszcza pompa. Radzę uważnie oglądać rozgrzany silnik od spodu, podczas pracy i tuż po wyłączeniu.
NanYeo Opublikowano 1 Listopada 2008 Opublikowano 1 Listopada 2008 Witam. Moje 1.8T też kopci na biało zwłaszcza rano na zimnym silniku, podejrzewam ze mogą to być uszczelniacze, Od wymiany oleju przejechałem już jakieś 7 tys i dolałem już 1,5 l oleju. A wyciekająca woda to jak napisał adams78 normalne zjawisko. [br]Dopisany: 01 Listopad 2008, 13:07_________________________________________________Zastanawiam się tylko czy jak wywale kata to nie będzie za ostro kopcił?
adams78 Opublikowano 2 Listopada 2008 Opublikowano 2 Listopada 2008 Moje 1.8T też kopci na biało zwłaszcza rano na zimnym silniku, podejrzewam ze mogą to być uszczelniacze, Od wymiany oleju przejechałem już jakieś 7 tys i dolałem już 1,5 l oleju. Chłopie, mylisz pojęcia. Białe spaliny na zimnym silniku to para, a nie dym z oleju. Po usunięciu kata będzie jej dużo mniej. Reakcja katalityczna nie będzie zachodzić, będzie smrodek jak z mulucha.
gregory Opublikowano 2 Listopada 2008 Opublikowano 2 Listopada 2008 Po usunięciu kata... Reakcja katalityczna nie będzie zachodzić, będzie smrodek jak z mulucha. Smrodek to mało powiedziane. Moje ostatnio zaczęło podkopcać. Dzieje się to na wolnych obrotach jak auto chwile postoi, nawet na ciepłym. Ale wystarczy, że dodam gazu na postoju i trzymam pułap np. 2k Rpm i kopcenie ustaje. Podczas jazdy też nie widze kopcenie za sobą. Dym jest biały i nie jest to para bo śmierdzi spalenizną. Nie zauważyłem znacznego ubytku oleju.
NanYeo Opublikowano 2 Listopada 2008 Opublikowano 2 Listopada 2008 A u mnie ubywa oleju, wycieków nie mam więc musi coś być nie tak [br]Dopisany: 02 Listopad 2008, 18:49_________________________________________________Ostatnio zauważyłem w lusterku ze kopci tez na ciepłym silniku ale może to wina pogody. Wasze też kopcą?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się