Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pierwsze w Polsce B6 2,7 Biturbo - 485PS / 600NM


Flyer

Rekomendowane odpowiedzi

Pewnie muszle popekane i dlatego nie trzyma boostu do końca :P

Akurat K04 RS6 mają to do siebie, że nie pękają w porównaniu do mniejszych suszarek ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To taki żart był , niedługo postaram sie zrobić podobny wynik na mniejszych gwizdkach ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To taki żart był , niedługo postaram sie zrobić podobny wynik na mniejszych gwizdkach ;)

K04 RS4? Jaki setup?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

K03 hybrydy stage 3 ;) chcemy przebic wynik GTO ( 420Ps na k03 hybrid)

Mój setup:

Silnik 2,7 AGB z S4 - nowe panewki, nowe pierścienie, nowe śruby, uszczelki, blok po honowaniu, przerobione tłoki,
- Głowice 2,4 po remoncie
-Kolektor ssący po portingu plus podkładki termo
- Turbiny K03 hybrydy stage 3
- Nowe DP
- Wydech custom środkowy supersprint, końcowe borla
- FMIC
- Wymieniona pompa oleju
- Nowe cewki BERU
- Nowe świece NGK RS4
-Nowe czujniki egt 2x
- Nowe wtryski Siemens Deka 630cc
- Nowe zawory DV aluminiowe na wzór Forge
- Nowa pompa paliwa Bosch 044
- Sprzęgło RS4 + tarcza kevlar
-krótka skrzynia od 3.0 30v
Edytowane przez iceweed
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jak wyglądają te turbiny? Z czego bebchy? Jakie różnice względem K04? Ciekaw jestem co one będą wstanie wypluć... bo to małe pipki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://imagizer.imageshack.us/v2/1024x768q90/905/UwWbn5.jpgrs4 vs stage2 :P


przy stage 3 z muszli zostana gazety prześle foto jak już wrócą wedlug producenta w zaleznosci od stanu turbawek mozna je wzmocnic do 520-540ps i taki hardcore mi strugaja , ja się będę cieszył jak zrobie 420 plus


Pewnie jeszcze pamietasz czasy kiedy sie mowilo ze k04 rs4 nie da rady 400 plus w s4 ;) a teraz tyle na k03 robią

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm... nie pamiętam czasów kiedy się nie dało 400+ na K04 RS4 zrobić :P

Możesz podrzucić wykresy aut lub linki do projektów z takimi hybrydami K03? Poza tym umówmy się - takie wynalazki to już ciężko nazwać K03.

Wolałbym kupić nowego Garreta niż kombinowaną K03, ale powodzenia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam w domu 2xgt28rs jak chcesz :P


Trzeba digitun o wykres zapytac u nich K03 Hybryd wypluło 420 hp 587 nm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po prostu ciekawi mnie jak wygląda taki wykres, na ile mocna jest góra, jak szybko wstaje... Wynik to jedno, a droga to drugie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Flyer dzieki hybrydzie zostaje zniwelowany efekt dziury powyzej 6k rpm nawet na hybrydach stage 2 auto ciągnie mocno górą i wstaje niewiele gorzej od seryjnych k03

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również polecam setup na hybrydach k03. Dobrze zrobiona K03 na hybryde potrafi dmuchać bez zadyszki do samego końca -patrz K03RS2.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja jestem ciekaw ile by wyszło na hamowni zasilane etanolem???

Skoro Bosterowi na etanolu wyszło ponad 500 a na Pb 470 to może i tu byłoby podobnie lub więcej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napewno byłoby wiecej , ale my jezdzimy na codzień ;)

Edytowane przez iceweed
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja jestem ciekaw ile by wyszło na hamowni zasilane etanolem???

Skoro Bosterowi na etanolu wyszło ponad 500 a na Pb 470 to może i tu byłoby podobnie lub więcej?

Moje auto to typowe daily, a nie wyścigówka na 1/4, więc jeżdżę na normalnym paliwie. Przy strojeniu były wykresy i na 497PS, ale jest bezpieczne 485PS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oryginalna skrzynia z 2,5TDi. Nic nie ruszałem. Jeździ i ma się dobrze, choć IV bieg po modach lekko wyje ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze to na tyle kasy wyłożonej to bez szału.... Zobacz jak u nas chlopaki zrobili 2,7 do Niemiec

Mark RS4 V6 2,7 Bi-Turbo 860PS 822NM by www.Digit…:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze to na tyle kasy wyłożonej to bez szału.... Zobacz jak u nas chlopaki zrobili 2,7 do Niemiec

Mark RS4 V6 2,7 Bi-Turbo 860PS 822NM by www.Digit…:

czy ty sobie zdajesz sprawę ilu cyfrowa kwota została włożona w to rs4?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, dokladnie znam, jechalem. Gdybys potrzebował sie umowic daj znać ;););)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znam dobrze ten projekt.

Myślę, że koszt zrobienia 800PS+ to przynajmniej 3x większy budżet niż zrobienie standardowego setupu na K04 RS6 dającego prawie 500PS.

Pomijam fakt, ze 860PS to wynik E85, którego nie zatankujesz tak łatwo w PL, na normalnym paliwie pewnie to auto ma dużo mniej mocy.

p.s. nie ma sensu rozmawiać o budżetach, pisząc o "ładnym B7" miałem na myśli zbudowanie projektu prawie od zera, czyli swap = zakup silnika, remont, modyfikacje, dolot, wydech, caly osprzet etc. Mając wyjściowo 2,7 RS4 trochę inaczej/łatwiej robi się duże moce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...