quattro87 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Witam. Nadszedł czas wymiany zawieszenia w aucie. (A4 B5 1.8 125KM quattro 95r sedan)Jakie polecacie? obecnie było sztywne i lekko obniżone. koła R16 205/55, i w tej sytuacji próg był na wysokości ok 25-30cm od asfaltu.Nie ważne jakie było. Chciałbym żeby było sztywne i również lekko obniżone, żeby nie stał jak koza.Co wybrać? jaka firma? gwint czy nie? jest to moja pierwsza wymiana zawieszenia i nie chciałbym sobie strzelic w kolano firmą typu Kraft. Z góry dziękuję za opinie i porady. Co możecie doradzić?
sk8rudex Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Markowa używka KITowa typu H&R, Koni, Weitec, Vogtland, chociaż ten ostatni nie będzie za twardy jak również Eibach. Z Gwintem podobnie. Z budżetowych opcji gwint nowy miękki MTS lub twardy TA lub znowu markowa używka i raczej przy tym forumowicze będę stali Markowy używany gwint.
quattro87 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Jak poznać czy używany gwint bedzie jeszcze ok? Jakie bedzie miał oznaki ze już jest kpiny?
krisssx Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Przede wszystkim sprawdź tloczyska czy nie mają wzerow czy równo wychodzą.. Patrz na uszczelnienia czy nie syczy gaz i czy nie śmierdzi olejem czy są suche itd tak w skrócie
quattro87 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Jaka kwota powinna być optymalna na za gwint h&r? Używany
jacek70 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Sorry ale gaz nie uchodzi . Albo jest , albo go niema . Gaz ma takie właśnie właściwości.
quattro87 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Załóżmy że decyduje się na gwint h&r. Od oski jest taki sam jak w quattro? Wymieniam tylko sprężyny i amortyzatory? Czy wahacze tez dobrze było by wymienić? Ogólnie co powinien zawierać kompletny zestaw?
krisssx Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 W b6 inne tylne sprezyny w b5 nie wiem
quattro87 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2015 A co sądzicie o gwincie firmy TA Technix? Nowy zestaw za 1299zł.
sk8rudex Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Twarda budżetówka, ludzie jeżdżą, bo tani.. Jakości H&R po tym nie oczekuj, ale moim zdaniem na zwykłe odpychanie da radę, tyle że podobno mocno twardy.
Piosal91 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 podepnę się pod ten temat bo tak samo jak kolega quattro87, również potrzebuję wymienić zawieszenie. jestem świeżo po wymianie układu hamulcowego, w zeszłym roku felgi 17' szerokie 8' opony 225/45/17. cały komplet wahaczy, amortyzatory, sprężyny, wszystko.. a że na wymianę mam jakieś 3 miechy gdyż kontuzja nie pozwala mi prowadzic samochodu w tej chwili, więc chcę nazbierać jak najwięcej informacji co kupić. Od razu mówię, wszystko nowe żadne używki, nie wiem czy miekkie czy twarde, średnio się na tym znam, chcę by było jak najlepiej. budżet 2000-3000zł. Auto jak w profilu. z góry dzięki
misiek95 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Supersport lub ap nowy w takim budzecie Gwint naturalnie, zaden kit
Piosal91 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Supersport lub ap nowy w takim budzecie Gwint naturalnie, zaden kit ale bierzesz pod uwagę, że w tych 3000zł jeszcze komplet wahaczy?
misiek95 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 nie, chłopaki pisali o kitach i gwintach więc założyłem ze o to pytasz kolego myśle że dużo musisz poczytać bo nie napisałeś do końca czego oczekujesz zacznij tutaj: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/15016-all-b5-master-sport-opinie-i-test-online-wahaczy/
Piosal91 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 nie, chłopaki pisali o kitach i gwintach więc założyłem ze o to pytasz kolego myśle że dużo musisz poczytać bo nie napisałeś do końca czego oczekujesz zacznij tutaj: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/15016-all-b5-master-sport-opinie-i-test-online-wahaczy/ trochę czytałem a, że średnio się na tym znam to tak ogólnikowo określiłem o co mi chodzi. Ale dzięki za info:)
quattro87 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Wahacze jakiej firmy polecacie?
Piosal91 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Wahacze jakiej firmy polecacie? też jestem na etapie kupna wahaczy i nie wiem jak pozwala Ci budżet ale po wnikliwych analizach opinii użytkowników tego forum zdecydowałem się na Lemfordery, cena ok 1400-1500zł za komplet a tak po za tym, to zestaw amorów ze sprężyn ami BIELSTEIN B12 - sprężyny eibach pro kit. jakis za lub przeciw? bo wstępnie się na nie zdecydowałem. jakby mi ktoś pomógł przy wyborze konkretnego modelu, tzn mają różne oznaczenia(numery) i nie wiem który do mojego, będzie pasował.
quattro87 Opublikowano 1 Maja 2015 Autor Opublikowano 1 Maja 2015 1be, 1ba ?jakie różnice? gwint czy nie? jakie bedzie najlepsze? ma być sztywne (nie mega twarde ani miękkie) i obniżone jak mniej więcej S4Czytałem mnóstwo porównań i się pogubiłem. Jaka będzie różnica między nimi? gwint nie będzie za twardy? kit będzie komfortowy i sztywny?
krisssx Opublikowano 1 Maja 2015 Opublikowano 1 Maja 2015 Ja mam bilstein b8 sprezyny sline felge 19 i jest ogólnie ok wam raz nie za twardo ani nie miękko tyle ze w a4 b6
wesz82 Opublikowano 1 Maja 2015 Opublikowano 1 Maja 2015 Nie chce byc nie miły ale zanim zadacie jakies pytanie poszukajcie bo tematów jest masa....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się