piotrsob1 Opublikowano 10 Maja 2015 Opublikowano 10 Maja 2015 Albo przeanalizuj opcję sprzedania auta w stanie takim jak jest , ktoś kto ma czas i smykałkę ogarnie to sobie za trzy kawałki i może lepiej na tym wyjdziesz
kamikadzex Opublikowano 10 Maja 2015 Autor Opublikowano 10 Maja 2015 (edytowane) Myślałem aby zrobić tą wymianę głowicy itp, przelecieć nim ze 150tys i do żyda z nim. Kupię używki silnik i znów nie będę wiedział co się dzieje z silnikiem. Tu już wiem co jest. Jeżdżę na pewnym. Pompowtryski wymienione z miesiąc temu. Taka przeróbka z 1.9tdi też by dobrze mnie wyniosła pewnie. a ile bym mógł wytargać złotówek za moją audi w takim stanie? Edytowane 10 Maja 2015 przez kamikadzex
piotrsob1 Opublikowano 10 Maja 2015 Opublikowano 10 Maja 2015 Te 150 tysięcy następne to prędzej przejedziesz jak sobie teraz w DE znajdziesz ładną B5 z AFN-em lub AVG w dobrym stanie, z przebiegiem ok 300 kkm W Twojej B7 bym raczej na to nie liczył, będziesz musiał jeszcze sporo w nią w międzyczasie zainwestować
kamikadzex Opublikowano 10 Maja 2015 Autor Opublikowano 10 Maja 2015 omg.... już sam nie wiem co myśleć. Chyba pójdę do salonu po nową audiole na raty.
piotrsob1 Opublikowano 10 Maja 2015 Opublikowano 10 Maja 2015 (edytowane) To wcale nie głupi pomysł, tylko jak chcesz mieć spokojną głowę, to idź do salonu KIJI tam dostaniesz SIEDEM lat gwarancji Edytowane 10 Maja 2015 przez piotrsob1
kamikadzex Opublikowano 14 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2015 (edytowane) Witam kolegów. Jestem po naprawie audioli, chciałbym wam pokazać co zostało zrobione i ile wszystko kosztowało. Może ktoś będzie miał podobny problem. Cała inwestycja niestety troszkę kosztowała, ale ja powymieniałem od razu resztę innych podzespołów aby mieć spokój na dłuższy czas. Tutaj mamy kartę gwarancyjną na regenerowaną głowice 6-miesięcy oraz wałek rozrządu, panewki, popychacze hydrauliczne 12-miesięcy. Mechanik w ASO powiedział że głowica wygląda na porządną robotę, nie jakąś fuszerkę. Wkłady gniazd są mosiężne, co oznacza że głowica będzie dłużej funkcjonowała niż ten samochód przejedzie tkm. To tyle na temat tej firmy, POLECAM pod każdym względem. Miły konkretna obsługa itp. A teraz przedstawię wam listę wykonanych usług wraz z kosztami, serwis ASO. Podsumuwując całą inwestycję: 8,164 + 2,706 + klocki hamulcowe tył firmy TRW (100zł) =10,970zł Jeżeli miałby ktoś z państwa jakieś pytania i mógłbym tylko jakoś pomóc, proszę poprostu pisać. JA JUŻ PRZEZ TO PRZESZEDŁEM!!! Edytowane 14 Czerwca 2015 przez kamikadzex
alpha_jack Opublikowano 14 Czerwca 2015 Opublikowano 14 Czerwca 2015 Podziwiam pozostaje życzyć szerokości i bezawaryjnej jazdy
piotrsob1 Opublikowano 14 Czerwca 2015 Opublikowano 14 Czerwca 2015 Podsumuwując całą inwestycję: 8,164 + 2,706 + klocki hamulcowe tył firmy TRW (100zł) =10,970zł toć to ponad 40% wartości rynkowej auta w Polsce Dobrze że pracujesz i zarabiasz w Niemczech, bo gotów bym pomyśleć że upadłeś na głowę i chcesz teraz zagłodzić rodzinę
kamikadzex Opublikowano 17 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2015 Podsumuwując całą inwestycję: 8,164 + 2,706 + klocki hamulcowe tył firmy TRW (100zł) =10,970zł toć to ponad 40% wartości rynkowej auta w Polsce Dobrze że pracujesz i zarabiasz w Niemczech, bo gotów bym pomyśleć że upadłeś na głowę i chcesz teraz zagłodzić rodzinę [emoji14] Mam nadzieje że teraz będę mógł nią troszkę pojeździć i pocieszyć się komfortem, bezawaryjnością itp.Niestety ale pracując nadal w Polsce, nie pozwolił bym sobie na taki remont. A pompowtryskiwaczy z Marca nie doliczyłem. [emoji14] Pozdrawiam[emoji41] Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się