Kaspian Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Witam Mam dziwny problem, czujnik temperatury płynu chłodzacego < ten za chłodnica> ciagle pokazuje wartosci ujemne, wymieniłem go na nowy, kolor siwy i dalej na Vagu mam temperature na minusie.. przy zimnym silniku jest okolo -38 przy cieplym okolo -14. przesyłam log, czy ktos z kolegów miał podobny problem?? VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs
Mateuszek1001 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 A nie jest przypadkiem tak że czujnik za chłodnicą jest od wentylatora, a od wskazań na zegarach i informacji dla sterownika odpowiada ten w głowicy ?
Kaspian Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2015 A nie jest przypadkiem tak że czujnik za chłodnicą jest od wentylatora, a od wskazań na zegarach i informacji dla sterownika odpowiada ten w głowicy ? byc moze, bo wentylator dziala tylko razem z klima... nie udalo mi sie jeszcze widziec jego pracy po rozgrzaniu auta.. tyle ze nie mam pojecia jak usunac usterke....podejrzewam, ze sa rozne czujniki.. moze ktos wie cos wiecej???
benyA4 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 czujnik przed chlodnica jest do wskazan temperatury powietrza na zewnatrz, czujnik w chlodnicy jest do wentylatora, czujnik w bloku silnika jest do wskazan temperatury na zegarach , informuje tez komputer oraz w sytuacji przegrzania zalacza tez wentylatory .
Kaspian Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2015 czujnik przed chlodnica jest do wskazan temperatury powietrza na zewnatrz, czujnik w chlodnicy jest do wentylatora, czujnik w bloku silnika jest do wskazan temperatury na zegarach , informuje tez komputer oraz w sytuacji przegrzania zalacza tez wentylatory . na zegarach mam wszystko ok, temperatura nie skacze etc, jedynie po zalogowaniu vagiem tak jak na przeslanym linku mam temperature czujnika tym na krućcu na dole chłodnicy, na wężu powrotnym caly czas ujemna.. czujnik wymieniony na nowy, jest tam dwupinowy, koloru siwego, i dalej mam to samo.. byc moze tam ma byc inny czujnik( innego koloru) o innej rezystacji i wtedy beda dobre wskazania, stad moje pytanie czy ktos sie orientuje co tam ma byc??
mati95115 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 (edytowane) A kupowałeś gdzieś w ASO czy jakiś za 20 zł z alledrogo? A może tak Ci chłodnica dobrze chłodzi ze aż mrozi? heh to tak dla żartu oczywiście Edytowane 27 Kwietnia 2015 przez mati95115
Jaras-vr Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Czujnik przy silniku to dwa czujniki w jednym G2/G62 z jednego idzie informacja do licznika a z drugiego na komputer i czytając temperature na Vagu czytasz pewnie temperature własnie z tego czujnika.
Kaspian Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Czujnik przy silniku to dwa czujniki w jednym G2/G62 z jednego idzie informacja do licznika a z drugiego na komputer i czytając temperature na Vagu czytasz pewnie temperature własnie z tego czujnika. z tego czujnika czytam zapewne ta dobra temperature bo mam 97 stopni i tez tyle pokazuje na zegarach, a ta druga temperatura na pewno nie z tego czujnika idzie ..
oomichalekoo Opublikowano 21 Lipca 2015 Opublikowano 21 Lipca 2015 Witam mam pytanie mam Audi a4 b7 2007r i chchaielm wymienic czujnik bo mi czasami skacze temperatura na zegarach i wyjalem czujnik i ma tylko 2 piny ? a inni maja 4 zalezy od marki czujnik był szary
malpel Opublikowano 7 Lutego 2016 Opublikowano 7 Lutego 2016 Musisz wymienić czujnik między grodzią a silnikiem. Powinien być koloru zielonego. A ile pinów?, to wystarczy zerknąć samemu na kostkę i policzyć przewody
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się