vito217 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Wczoraj wymieniłam akumulator poprzedni padł z dnia na dzień dosłownie. Ładowanie aku nic nie dawało miał 12,5 V przy rozruchu spadało do 1 V na aku mierzone multimetrem. Po założeniu nowego akumulatora było wszystko ok. Pod wieczór przy odpalaniu 3x miga i piszczy kontrolka od układu hamulcowego (!) . Wyczytałem że tak się dzieje jeśli jest słaby poziom elektrolitu w aku, ale on jest nowy przecież... I do tego ładowanie ma na poziomie 13 V bez i z obciążeniem odbiorników. Jak na moj gust trochę za mało no ale co wy byście mi doradzili.
Mauros88 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Ładowanie za niskie. Pewnie sie szczotki albo regulator w altku skonczyl. Alternator do spawdzenia A
jacek70 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Ładowanie powinno wynosić ponad 14v. Sprawdź co tak mogło go rozładować? Może masz coś włączone??
vito217 Opublikowano 13 Maja 2015 Autor Opublikowano 13 Maja 2015 Wyciągnąłem w końcu ten regulator ale wydaje się być dobry natomiast te miedziane tulejki na komutatorze mają rowki. Da się to wymienić bez wyciągania wszystkiego?
Lukasz_N Opublikowano 13 Maja 2015 Opublikowano 13 Maja 2015 (edytowane) Niestety alternator trzeba na stół położyć. Pierścień komutatora można spróbować przetoczyć zanim nowe szczotki włożysz. BTW: Sprawdź obwód wzbudzenia altka i regulator napięcia (diody), bo przez to może Ci rozładowywać aku. Edytowane 13 Maja 2015 przez Lukasz_N
vito217 Opublikowano 15 Maja 2015 Autor Opublikowano 15 Maja 2015 No alternator w ogolę nie ładuje mi aku teraz muszę go wyciągnąć i sprawdzić jeszcze gdzie jest napinacz paska tego pierwszego na dole żeby go zdjąć
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się