marcelinho Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 (edytowane) witam.jeśli ktoś miał podobny przypadek lub wie gdzie było na forum proszę o zganienie za nowy wątek i link.jeśli nie to może któś mi pomoże bo mam nie lada zmartwienie. pierwszy raz zaklekotał rano ale nie od razu po odpaleniu tylko w czasie jazdy.moment " zamulił" i dalej poszedł normalnie .po jednym dniu i wyjechaniu w trasę zaczeła turbina łapać tryb awaryjny przy 140 pózniej przy 120 ale próbowałem ją przegonić i rozpędziłem sie do 170 .za kilkanaście km postój i po wyruszeniu w dalszą drogę klekot klekot klekot.WTF????brak mocy.jest słabo.mimo 492 kkm dalej wierzyłęm w ten motor mój niezawodny AFN ale cóż mogło mu sie stać??byłęm przekonany że to turbo zdechło.miało 4 lata i ok 250 kkm nalatane.dodam jeszcze że odpala za***iście(dotyk- 492 tys km!!) obroty w normie ani drgnie kreska obrotomierza Edytowane 28 Kwietnia 2015 przez marcelinho
eaglent Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Ale sprecyzuj z czego jest ten klekot, szklanki, zawory czy co? poprzednie turbo sprawdzałeś pod względem luzów? logi robiles? kompresja?
marcelinho Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Trochę poczytałem zrobiłem Vagiem błędy i zostaje 01269 co zdaje się jest błędem czujnika N108 wchodzącego do pompy.rzeczywiscie jest tam przetarty kabelek i tak czytałem że może to powodować klekot i brak mocy.pytanie czy przewód idzie bezpośrednio do czujnika czy do kostki i jest szansa to wyjąć i poizolowac. Koszty czujnika i znalezienie dobrego pompiarza który poskleja wiązki a weźmie za czujnik nie usmiechaja mi się
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się