C4NC3R Opublikowano 1 Maja 2015 Opublikowano 1 Maja 2015 (edytowane) Witam.Tak z grubsza bo nie ma sie nad czym rozipsywać.1.9 AVF na starym napinaczu(można powiedzieć że AWX właściwie) Skrzynia HCK Sprzęgło komplet BRD Przelotowy układ wydechowy 2,75">>2,5" Słupek i głowica seria AVF po generalnym remoncie. GTB2260 vzkPompki HF100FMICMap 4bUsunięty EGR kat przepływka DP 2,75" Strojenie i przeróbka Juby_pWykres na ALkach i seryjnym wydechu 2.5TDi Aktualny wykres na HF100 i przelotowym wydechu: Aktualny i ostatni za razem. Więcej bez portingu już się nie wyciśnie Edytowane 22 Maja 2016 przez C4NC3R
damian19886 Opublikowano 1 Maja 2015 Opublikowano 1 Maja 2015 Ladnie tylko ile to wszystko wytrzyma:)
Blachu Opublikowano 1 Maja 2015 Opublikowano 1 Maja 2015 Widzę, że Juby_p ładnie zrobił kolejne auto graty FMIC 230mm ?
C4NC3R Opublikowano 1 Maja 2015 Autor Opublikowano 1 Maja 2015 FMIC chyba taki sam jak u Piotrka. Jeszcze parę przeróbek dojdzie bo ALki sie trefne okazały. Drugi łagodniejszy soft na ok 200KM/400Nm powinien zapewnić w miarę bezawaryjną eksploatacje
Blachu Opublikowano 1 Maja 2015 Opublikowano 1 Maja 2015 To na te obecne pompki pójdą końcówki HF, czy jak? bo piszesz, że trefne się okazały.... Z wydechem coś dłubnięte? Jakiś "on board" będzie nagrany?
C4NC3R Opublikowano 1 Maja 2015 Autor Opublikowano 1 Maja 2015 hfy będą na korpusach BA. ALki do sprawdzenia i ew na handel. Wydech środek wycięty, reszta seria od 2,5, ale to też do przeróbki. Jak wszystko się poskłada to coś się nagra - jak na razie fura w Polsce a ja w NL
boguc Opublikowano 20 Czerwca 2015 Opublikowano 20 Czerwca 2015 Fajnie się prezentuje wrzuć przy okazji trochę więcej fotek
C4NC3R Opublikowano 21 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2015 Będę w Polsce to może uda się fotosesja i wrzuce foty i jakiś filmik Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2
KoJ@K Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Autko ladne z zewnatrz, ale widze ze tu pod machą nie zly potworek siedzi. moglbys troche "odswiezyc" temat.
C4NC3R Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2015 (edytowane) Jak dobrze pójdzie to jutro będzie nowy wykresik...Z niuansów doszły:- HF100,- nowy N75,- zestaw wskaźników DEPO (boost, temp oleju i wskaźnik EGT) i to - home made od DP do Y 2,75", po Y 2,5" na przelotowych tłumikach MTG i końcówki ulter 90 : P.S KoJ@K skąd wiedziałeś że coś już się ruszyło przy aucie? Edytowane 21 Sierpnia 2015 przez C4NC3R
KoJ@K Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Opublikowano 22 Sierpnia 2015 (edytowane) Nie wiedzialem nic, tylko tak napisalem, bo patrzac po fotce i opisie to "widac" ze przy aucie sie dzieje, a w temacie bardzo pusto i zadnej aktualizacji nie widac. sam ogarniasz wydech/spawanko itd? Czemu tak do Y wiekszy, a pozniej mniejszy? W porownaniu do serii bardzo glosno jest teraz w srodku czy nie znacznie? Kurde ciekawi mnie bardzo, jak tym sie musi fajnie przyjemnie poruszac. Edytowane 22 Sierpnia 2015 przez KoJ@K
C4NC3R Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Spawanko ogarniał znajomy, części z fmic.pl. DP jest 2,75" i postanowiłem zrobić tak aż do Y, a później 2,5". Podobno jest głośno dosyć z tego co mówił juby_p, ale muszę to sam zweryfikować bo trochę przy głuchawy jestem i może mi to nie będzie przeszkadzać. Ogólnie to ja swojego auta nie widziałem ok 2mc a od tego czasu sie trochę pozmieniało. Powiem Ci że hmmm zayebiście się tym jeździło a teraz jest trochę więcej KM i Nm .
KoJ@K Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Opublikowano 22 Sierpnia 2015 To ciekawosc Cie pewnie zżera teraz jak nie wiem z tym jak to jedzie, przynajmniej ja bym tak mial. jakies fotki z montazu turbo/fmicow masz?
C4NC3R Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2015 (edytowane) Za wiele nie mam;/ Edyta: Jest nowy wykres. Juby_p odjebał kawał dobrej roborty. Ponad 500Nm dostępne w dość szeroko, bo aż od 2,5k do 3,8k RPM . Polecam każdemu tego Pana . Edytowane 22 Sierpnia 2015 przez C4NC3R
KoJ@K Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Najpierw musi sie sam tym przejechac. Najpierw musi sie sam tym przejechac.
Rekomendowane odpowiedzi