Skocz do zawartości
IGNOROWANY

C4NC3R`s AVANTador 290KM 535Nm 1.9 TDI GTB2260 HF100 FMIC by juby_p


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Z7Pj7hy.jpg

Witam.

Tak z grubsza bo nie ma sie nad czym rozipsywać.
1.9 AVF na starym napinaczu(można powiedzieć że AWX właściwie)

Skrzynia HCK

Sprzęgło komplet BRD

Przelotowy układ wydechowy 2,75">>2,5"

Słupek i głowica seria AVF po generalnym remoncie.

GTB2260 vzk
Pompki HF100
FMIC
Map 4b
Usunięty EGR kat przepływka
DP 2,75"

Strojenie i przeróbka Juby_p

Wykres na ALkach i seryjnym wydechu 2.5TDi
1891444_357009021171803_4946995148935189

Aktualny wykres na HF100 i przelotowym wydechu:

a19580abaf619637.jpg

Aktualny i ostatni za razem. Więcej bez portingu już się nie wyciśnie

3XcLjU8.jpg?1

Edytowane przez C4NC3R
Opublikowano

Ladnie tylko ile to wszystko wytrzyma:)

Opublikowano

Widzę, że Juby_p ładnie zrobił kolejne auto :kox: graty :oklasky::oklasky::oklasky:

FMIC 230mm ?

Opublikowano

wyszło podobnie jak u mnie :thumbup1:

Opublikowano

FMIC chyba taki sam jak u Piotrka. Jeszcze parę przeróbek dojdzie bo ALki sie trefne okazały.

Drugi łagodniejszy soft na ok 200KM/400Nm powinien zapewnić w miarę bezawaryjną eksploatacje

Opublikowano

To na te obecne pompki pójdą końcówki HF, czy jak? bo piszesz, że trefne się okazały.... Z wydechem coś dłubnięte? Jakiś "on board" będzie nagrany? :decayed:

Opublikowano

hfy będą na korpusach BA. ALki do sprawdzenia i ew na handel.

Wydech środek wycięty, reszta seria od 2,5, ale to też do przeróbki.

Jak wszystko się poskłada to coś się nagra - jak na razie fura w Polsce a ja w NL

11012093_355737374632301_204649836652824

Opublikowano

Fajnie się prezentuje :)
wrzuć przy okazji trochę więcej fotek :D

Opublikowano

Będę w Polsce to może uda się fotosesja i wrzuce foty i jakiś filmik

Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

Autko ladne z zewnatrz, ale widze ze tu pod machą nie zly potworek siedzi. :) moglbys troche "odswiezyc" temat. ;)

Opublikowano (edytowane)

Jak dobrze pójdzie to jutro będzie nowy wykresik...
Z niuansów doszły:
- HF100,
- nowy N75,
- zestaw wskaźników DEPO (boost, temp oleju i wskaźnik EGT)

2d0c85411269e027.jpg

i to - home made od DP do Y 2,75", po Y 2,5" na przelotowych tłumikach MTG i końcówki ulter 90 :

bcf16488c72d9562.jpg

P.S KoJ@K skąd wiedziałeś że coś już się ruszyło przy aucie?

Edytowane przez C4NC3R
Opublikowano (edytowane)

Nie wiedzialem nic, tylko tak napisalem, bo patrzac po fotce i opisie to "widac" ze przy aucie sie dzieje, a w temacie bardzo pusto i zadnej aktualizacji nie widac. ;) sam ogarniasz wydech/spawanko itd? Czemu tak do Y wiekszy, a pozniej mniejszy? W porownaniu do serii bardzo glosno jest teraz w srodku czy nie znacznie? Kurde ciekawi mnie bardzo, jak tym sie musi fajnie przyjemnie poruszac. :)

Edytowane przez KoJ@K
Opublikowano

Spawanko ogarniał znajomy, części z fmic.pl. DP jest 2,75" i postanowiłem zrobić tak aż do Y, a później 2,5".

Podobno jest głośno dosyć z tego co mówił juby_p, ale muszę to sam zweryfikować bo trochę przy głuchawy jestem i może mi to nie będzie przeszkadzać.

Ogólnie to ja swojego auta nie widziałem ok 2mc a od tego czasu sie trochę pozmieniało.

Powiem Ci że hmmm zayebiście się tym jeździło a teraz jest trochę więcej KM i Nm :kox: .

Opublikowano

To ciekawosc Cie pewnie zżera teraz jak nie wiem z tym jak to jedzie, przynajmniej ja bym tak mial. :D jakies fotki z montazu turbo/fmicow masz?

Opublikowano (edytowane)

Za wiele nie mam;/
d1b0d84340b21bb2.jpg

0cfd3de1b1d37fca.jpg

b6b1224655696405.jpg

Edyta: Jest nowy wykres. Juby_p odjebał kawał dobrej roborty. Ponad 500Nm dostępne w dość szeroko, bo aż od 2,5k do 3,8k RPM :kox:​ . Polecam każdemu tego Pana :hi: .

Edytowane przez C4NC3R
Opublikowano

:oklasky::oklasky::oklasky:

Jest grubo. Kawał dobrej roboty :kox:

Opublikowano

:hi:

Opublikowano

Nagraj filmik jak to jedzie :D

Opublikowano

Najpierw musi sie sam tym przejechac. :D

Najpierw musi sie sam tym przejechac. :D

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...