Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana przednich zwykłych lamp na Bixenon LED 2008-2012


wrclaguna

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 3.05.2015 o 09:11, wrclaguna napisał:

 

 

Mam w naprawie po stłuczce a4b8 orginalnie z ksenonem zwykłym, moduł za schowkiem jest, poziomowanie z tyłu jest a z przodu nie ma czujnika i nie mogę znaleźć wtyczki do jego podłączenia, możliwe że czujnik z wiązką został "pożyczony gdzieś po drodze".

Czy przewody do przedniego czujnika idą w wiązce lewej lampy? 

Edytowane przez krzychuG
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Były także modele z tylko jednym czujnikiem na tylnym wahaczu.

Jaki nr. części ma Twój sterownik?

 8K5 907 357 x miały tylko jeden

8K0 907 357 x miały dwa. Oba sterowniki do lamp nieskrętnych.

 

Edytowane przez Muskel1
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo wiesz oglądałem dziś wiązkę i za nic nie mogłem znaleźć śladów po amputacji. Dzięki wielkie bo już miałem szukać czujnika z wtyczką, okaże się po uruchomieniu czy będzie go wołać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Który rok produkcji? Jeżeli dobrze pamiętam to w 2011r. wprowadzili zmiany z pojedyńczym czujnikiem.

Sprawdź nr. sterownika jaki masz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, krzychuG napisał:

8k590735700

8K5 907 357- czyli tak jak pisałem wyżej. Te były stosowane gdy był pojedyńczy czujnki.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak odróżnić bixy skrętne czy nie. Co by było lepiej szukać skrętnych czy nie, ja tak rozumem lepiej jak by były kompletne. Ktoś może dać jakoś rade przy wyborze reflektorów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Andrei Lisok napisał:

Jak odróżnić bixy skrętne czy nie. Co by było lepiej szukać skrętnych czy nie, ja tak rozumem lepiej jak by były kompletne. Ktoś może dać jakoś rade przy wyborze reflektorów?

Bixy zwykłe mają dwa moduły w lampach a skrętne trzy, ten trzeci jest ze spodu lampy, najlepiej kupić komplet z jednego auta aby nie było różnicy w odcieniu światła led.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest okazja kupić w dobrej cenie bixy nieskrętne, tylko bez wyposażenia, czy miałem bym szukać konkretne moduły pod konkretne reflektory, czy mogą być zamienniki, bo tych literek za  dużo, na przykład (8K0941597E - przetwornica ''moduł'' pod żarniki, 8K0907472A -przetwornica ''moduł'' pod LEDy). Kupować używane ori., czy nowe zamienniki? jakie tam idą żarniki D3S?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odgrzeje kotleta bo przeczytałem cały temat ale nie znalazłem odpowiedzi 

 

Mam audi a4 b8 2009r był ori bixenon nieskrętny teraz założyłem  poliftowy przód i lampy są neon też nieskrętne. Szukam rozwiązania gdzie zmienić kodowanie bo w funkcji Auto paski led świecą ale jak dam na pozycyjne to nie świecą. Tak samo przy otwieraniu auta świecą tylko przeciwmgielne i jak włączy się bixenon wieczorem też nie świaci pasek led.
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.12.2017 o 08:25, wrclaguna napisał(a):

a nie lepiej powyciagac PINY z kostki i od razu zrobic wtyke 14 PIN ?

 a piny stare z kostki pasują na ta 14 pniowa ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 22.02.2022 o 20:34, Muskel1 napisał(a):

8K5 907 357- czyli tak jak pisałem wyżej. Te były stosowane gdy był pojedyńczy czujnki.

Witam, posiadasz może schemat instalacji pod takie modul z jednym czujnikiem ? Czy są oprócz podłączenia czujników różnice w instalacji z jednym, czy dwoma czujnikami ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co widzę na schemacie, nie ma różnicy w okablowaniu między jedym a drugim sterownikiem.

A4 B8 vFL-Gasentladungsscheinwerfer mit automatischer Leuchtweitenregelung.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli wygląda na to,że różni się tylko podpięciem jednego albo dwóch czujników. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całkiem możliwe, gdyż nie znalazłem innego schematu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Podmieniłem MCE09 z "golasa" na literkę "D" (moje audi to a4 b8 z 2008r. 2,0TDI CAGA 143PS) ściągnąłem CP i wszystko hula poza jedną rzeczą a mianowicie przekaźnik J329 ten po lewej stronie kierownicy (643) zaczął "cykać" przy odpalaniu oraz gaszeniu silnika, niby w niczym to nie przeszkadza bo nic nie zauważyłem żeby coś nie działało ale to cykanie jest irytujące. Ma ktoś jakieś pomysły jaka może być przyczyna i jak to usunąć ? Pod komputer jeszcze nie podpinałem bo chwilowo nie mam możliwości.

Edytowane przez Lusia84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...