Skocz do zawartości
IGNOROWANY

po nabiciu klima nie chodzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam taki problem kupilem autko miesiac temu zrobilo sie cieplo pomyslalem nabije klime i tu zaczely sie problemy pojechalem do warsztatu zaplacilem 50e uzupelnili mi czynnikiem (520mg) sprawdzili pod vag-iem i nibi ok ale nie chlodzi sprawdzalem bezpieczniki ok wentylator klimi sie zalacza ale nic po za tym sie nie dzieje nie slychac aby sprezarka sie zalaczala (a powinno?)i przewody pod maska (od KLIMY)nie robia sie zimne niewiem co powinienem zrobic gdyz mieszkam w holandii i tutaj jest ciezka o trafna diagnoze pojechalem do innego mechanika to powiedzial ze to 500euro naprawa a nawet nie chcial zajrzec czy móglby mi ktos cos doradzic dodam ze dwa lata temu mam naklejki pod maska byl gruntowny test klimatyzacji wraz z uzupelnieniem

Opublikowano (edytowane)

Może być zepsuta sprężarka a może tylko elektrozawór nie puszcza i dlatego nie chodzi. W zależności co padło koszt albo spory , albo mały . Nie wykluczone że tamtejszy fachowiec chce Cię wyrzeźbić na kasę.

Edytowane przez jacek70
Opublikowano

Może być zepsuta sprężarka a może tylko elektrozawór nie puszcza i dlatego nie chodzi. W zależności co padło koszt albo spory , albo mały . Nie wykluczone że tamtejszy fachowiec chce Cię wyrzeźbić na kasę.

Może być zepsuta sprężarka a może tylko elektrozawór nie puszcza i dlatego nie chodzi. W zależności co padło koszt albo spory , albo mały . Nie wykluczone że tamtejszy fachowiec chce Cię wyrzeźbić na kasę.

dzieki za podpowiedz a jak to jest powinno byc slychac po ustawieniu temp.na low stopni najpierw elektrozawór a potem zalaczenie sie sprezarki ? bo ja nic nie slysze wiec raczej elektrozawór jak rozumiem albo i zawór i sprezarka ?

Opublikowano

W zasadzie to słychać kliknięcie elektrozaworu i start sprężarki. Można przyjąć że równocześnie.

Opublikowano

W zasadzie to słychać kliknięcie elektrozaworu i start sprężarki. Można przyjąć że równocześnie.

ok dzieki wielkie za pomoc mam nadzieje ze to tylko zawór sprezarka jest duzo drozsza pozdrawiam do uslyszenia

Opublikowano (edytowane)

Kolego

Jeśli jeździłeś na sprężarce bez czynnika to najprawdopodobniej się zatarła.

To że coś tam słychać nic nie znaczy.

W naszych audi po 2003 roku sprężarka chodzi NON STOP nawet jeśli jej nie używasz. dlatego ważne jest aby czynnik a właściwie olej który jest w układzie razem z czynnikiem po prostu tam był.

Jeśli nie ma to niestety sprężarka się zaciera i zostaje Ci wymiana jej na sprawną.

W starszych B6 sprężarka była załączana elektro sprzęgłem dopiero kiedy została uruchomiona i w tych starszych teoretycznie można było jeździć bez gazu w B7 niestety już nie

Prawdopodobnie masz do zmiany sprężarkę może ktoś Ci to potwierdzi kto siedzi tym ale z tego co pamiętam to tak właśnie jest

Edytowane przez Robero321
Opublikowano

Kolego

Jeśli jeździłeś na sprężarce bez czynnika to najprawdopodobniej się zatarła.

To że coś tam słychać nic nie znaczy.

W naszych audi po 2003 roku sprężarka chodzi NON STOP nawet jeśli jej nie używasz. dlatego ważne jest aby czynnik a właściwie olej który jest w układzie razem z czynnikiem po prostu tam był.

Jeśli nie ma to niestety sprężarka się zaciera i zostaje Ci wymiana jej na sprawną.

W starszych B6 sprężarka była załączana elektro sprzęgłem dopiero kiedy została uruchomiona i w tych starszych teoretycznie można było jeździć bez gazu w B7 niestety już nie

Prawdopodobnie masz do zmiany sprężarkę może ktoś Ci to potwierdzi kto siedzi tym ale z tego co pamiętam to tak właśnie jest

ok ale jak ten zawór jest popsóty to sprezarka tez chodzi i tak jjak wspominalem mam naklejke pod maska z 18.04.2013 byla gruntowna naprawa klimy czyszczenie uzupelnianie itd czy przez 2 lata móglby caly czynnik uciec i popsóc sprezarke czy tylko czujnik moze padl po jakims czasie i sprezarka jeszcze jest dobra?

Opublikowano

obstawiam zatarta sprezarke

Opublikowano

Dwa lata to świat i ludzie jak na jazdę bez oleju w układzie jak jest nieszczelność to zejdzie Ci w kilka chwil

Brak czynnika z olejem równa się zatarta sprężarka

Zawór o którym piszesz nie odpina fizycznie sprężarki z napędu przenoszonego paskiem a jedynie dławi ciśnienie w układzie.

Bez sprawdzenia sprężarki można tylko przypuszczać ale również sądzę że niestety zatarta

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...