OskiUK Opublikowano 3 Maja 2015 Opublikowano 3 Maja 2015 Panowie, potrzebna pomoc, porada. Zachcialo mi sie wymienić pompę vacuum na nowsza. Przy dokrecaniu dolnego imbusa gwint powiedział papa:/ efekt wiadomy - paliwo leci strumieniem. Wiercic pod sprezynki nie ma szans, dłuższa śruba tez nie łapie. Nie mam ochoty wywalac głowicy albo dźwigać silnika (jedynie w ostateczności). Ktoś ma jakieś pomysly? Sent from my SM-G900F using Tapatalk
piotrsob1 Opublikowano 3 Maja 2015 Opublikowano 3 Maja 2015 Wydaje mi się że stary typ pompy tandemowej , ten na silikonowych uszczelkach ( tylko na nowych sztukach ) ma szanse na uzyskanie szczelności nawet przy mocowaniu na trzy śrubki Może być tylko problem ze znalezieniem dobrego egzemplarza, bo są one już mocno leciwe PS. Jak kogoś siła rozpiera, to lepiej jak się wyposaży w klucze dynamometryczne, albo w ogóle nie dotyka do takiego drobiazgu jak śrubki M6
OskiUK Opublikowano 4 Maja 2015 Autor Opublikowano 4 Maja 2015 Piotrze, nie sila rozpiera a gwint trefny musialbyc od poczatku. Dynamometrycznych kluczy mam 3. Sily nie naduzywalem;) Zreszta nie bylem calego w stanie zerwac srubka m6x15, bo probowalem m6x30 i tez sie krecila wiec gwint musial byc juz "trafiony":) W kazdym razie uzylem kleju, wkrecilem srube na klej, scialem leb i dociagnalem nakretka. Poki co trzymie i nie cieknie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się