Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zerwane gwinty na turbinie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Od dłuższego czasu zaczęło mi coś pierdzieć z pod maski i okazało się że wydmuchało uszczelkę pomiędzy kolektorem wydechowym a turbo. Postanowiłem odkręcić wszystko co mi przeszkadza i wziąść się za 3 śruby łączące kolektor z turbem. Okazało się że poprzedni właściciel dobrał chyba złe śruby (chociaż w etce się zgadzają) i po odkręceniu (bardzo ciężko szło) okazało się że końcówki śrub są zjechane do zera a gwinty w turbo prawdopodobnie uszkodzone. Co powinienem teraz zrobić? Gwintować to nie pęknie? I czy kupować śruby takie jak były oryginalne czy może przegwintować na swoje.

Opublikowano

przegwituj i ori śruby chyba m22 tam jest

Opublikowano

przegwituj i ori śruby chyba m22 tam jest

OK spróbuję, w etce podają że jest to M10x45

Opublikowano

Gwintuje się nowy otwór, nową śrubę.

Jeśli gwint jest w złej kondycji to na początek można go przekalibrować czyli użyć gwintownika w przypadku otworu lub narzynki w przypadku śrub.

Gdy gwint będzie za płytki to należy przegwintować otwór na większy rozmiar, oraz użyć śruby odpowiadającej średnicy otworu.

Opublikowano

Dzieki za poradę. Przegwintowałem na ten sam rozmiar i wyciągnołem resztki starego gwintu ze śruby teraz jest ok.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...