mitmark Opublikowano 15 Maja 2015 Opublikowano 15 Maja 2015 zakręciłem i autko rano pali normalnie. co dalej robić ?;/ wkurza to bo gdzieś coś przepuszcza U mnie problem rozwiązany. Kupiłem zestaw naprawczy do reduktora brc za 62pln i pali jak nowy. Wymiana trwała dwie godziny.
ja74687 Opublikowano 15 Maja 2015 Opublikowano 15 Maja 2015 no to masz zlokalizowaną przyczynę Jeżeli opiąłeś wężyk podciśnienia od reduktora do przepustnicy, to zapewne listwa wtryskowa puszcza. Najlepiej udaj się do gazownika, bo co prawda można kupić zestawy naprawcze (w przypadku listwy nawet się i one sprawdzają) i zregenerować, ale wtryski się reguluje więc bez gazownika się nie obejdzie
Lutek19 Opublikowano 15 Maja 2015 Autor Opublikowano 15 Maja 2015 wstryski regenerowałem jakieś 6 tys km temu . Raczej reduktor . Mam nietypową instalacje DT robioną w lublinie i nie iwem czy dostane zestaw naprawczy
ja74687 Opublikowano 16 Maja 2015 Opublikowano 16 Maja 2015 To co że regenerowałeś czasami jest tak że przejedziesz kilka km i jeden wtrysk puszcza zobacz jeszcze raz czy to reduktor, czyli: przełącz żeby samochód popracował na PB ok 1 - 2 min i po wyłączeniu silnika od razu odłącz przewód podciśnienia, od przepustnicy, jak pomoże to reduktor, jak nie to wtryski
deejayluk Opublikowano 18 Maja 2015 Opublikowano 18 Maja 2015 (edytowane) ja miałem ten sam problem, wymieniłem wtryski bo puszczaly i okazalo sie, ze nadal jest problem i po sprawdzeniu przez gazownika, okazalo sie, ze rowniez reduktor puszcza, wiec obie te rzeczy moga byc przyczyna, ale zakrecenie butli najlepiej zobrazuje problem Edytowane 18 Maja 2015 przez deejayluk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się