Kooga Opublikowano 7 Maja 2015 Opublikowano 7 Maja 2015 Witam, Co oznacza ten blad? Rozumiem, ze cisnienie jest za male ale moze ktos cos takiego mial i czy cos trzeba wymieniac? 2 Faults Found: 5227 - Fuel Rail/System Pressure P0087 00 [096] - Too Low Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear 5231 - Fuel Rail/System Pressure P0087 00 [096] - Too Low Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Readiness: 0 0 0 0 0
andynl Opublikowano 7 Maja 2015 Opublikowano 7 Maja 2015 A jakieś objawy są? coś się dzieje przy pracy silnika?
Kooga Opublikowano 8 Maja 2015 Autor Opublikowano 8 Maja 2015 (edytowane) A jakieś objawy są? coś się dzieje przy pracy silnika? Czasem jak stoi dluzej na loozie, to dziwnie silnik zaczyna pracowac, tak jakby szybciej, ogolnie silnik dosyc mocno drzy, chyba lekki spadek mocy, lub po prostu to ja jestem przewrazliwiony... Rozmawialem z mechanikiem i na poczatek zalecil mi wymiane filtra, i mysle, ze tez tak zrobie. Edytowane 8 Maja 2015 przez Kooga
QaDo Opublikowano 8 Maja 2015 Opublikowano 8 Maja 2015 Dokładnie jak zalecił mechanik wymiana filtra, syfiaste paliwo. I oby to było to, raczej problemy z pompami w 2.0 CR się nie zdażają za często choć dziwnie chodzą
Kooga Opublikowano 8 Maja 2015 Autor Opublikowano 8 Maja 2015 Dokładnie jak zalecił mechanik wymiana filtra, syfiaste paliwo. I oby to było to, raczej problemy z pompami w 2.0 CR się nie zdażają za często choć dziwnie chodzą No oby to byl tylko filtr, inaczej pompa mnie do bankructwa doprowadzi :|
andynl Opublikowano 9 Maja 2015 Opublikowano 9 Maja 2015 U mnie waliło błąd listwy jak miałem padniety sterownik pompy, ale silnik gasł wielokrotnie, i do tego kontrolka ESP. Wymień filtr, zalej lepszego paliwa jak nie pomoże to szukaj przy pompie
Kooga Opublikowano 9 Maja 2015 Autor Opublikowano 9 Maja 2015 U mnie waliło błąd listwy jak miałem padniety sterownik pompy, ale silnik gasł wielokrotnie, i do tego kontrolka ESP. Wymień filtr, zalej lepszego paliwa jak nie pomoże to szukaj przy pompie A tak z ciekawosci zapytam, z jakiej stacji lejesz paliwo?
andynl Opublikowano 9 Maja 2015 Opublikowano 9 Maja 2015 (edytowane) Kolego jako że mieszkam w NL to głównie tankuję na 2 stacjach samoobsługowych( automat, paliwo troszkę tańsze) TANGO i na firmowej stacji MAKRO W niemczech tankowałem E10 i nie wiem czy przypadkiem to nie było powodem padnięcia sterownika ale to tylko moje gdybania Edytowane 9 Maja 2015 przez andynl
QaDo Opublikowano 12 Maja 2015 Opublikowano 12 Maja 2015 E10 testowałem na CRkach i nie było problemu, ALE.... nigdy nie jeździłem na samym, zawsze przynajmniej ćwierć baku normalnej. Bo z tego co zauważyliśmy strasznie wypłukuje układ więc na pewno ze wzgledu na niższy poziom smarowania może prowadzić do szybszego zużycia wtrysków i pompy, oczywiście i na to są lekarstwa, własne mieszanki z dodatków smarujących.
Kooga Opublikowano 14 Maja 2015 Autor Opublikowano 14 Maja 2015 Pare dni temu wlalem BG244 http://www.amazon.co.uk/BG244-DIESEL-FUEL-SYSTEM-CLEANER/dp/B0062KYGZCdo zbiornika i usunalem bledy i jak na razie nie ma bledow wiec moze cos bylo zasyfione, zobaczymy potem, mam nadzieje, ze to pomoze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się