Skocz do zawartości
IGNOROWANY

5227 - Fuel Rail/System Pressure


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Co oznacza ten blad? Rozumiem, ze cisnienie jest za male ale moze ktos cos takiego mial i czy cos trzeba wymieniac?

2 Faults Found:
5227 - Fuel Rail/System Pressure
P0087 00 [096] - Too Low
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
5231 - Fuel Rail/System Pressure
P0087 00 [096] - Too Low
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Readiness: 0 0 0 0 0
Opublikowano

A jakieś objawy są? coś się dzieje przy pracy silnika?

Opublikowano (edytowane)

A jakieś objawy są? coś się dzieje przy pracy silnika?

Czasem jak stoi dluzej na loozie, to dziwnie silnik zaczyna pracowac, tak jakby szybciej, ogolnie silnik dosyc mocno drzy, chyba lekki spadek mocy, lub po prostu to ja jestem przewrazliwiony...

Rozmawialem z mechanikiem i na poczatek zalecil mi wymiane filtra, i mysle, ze tez tak zrobie.

Edytowane przez Kooga
Opublikowano

Dokładnie jak zalecił mechanik wymiana filtra, syfiaste paliwo. I oby to było to, raczej problemy z pompami w 2.0 CR się nie zdażają za często choć dziwnie chodzą :D

Opublikowano

Dokładnie jak zalecił mechanik wymiana filtra, syfiaste paliwo. I oby to było to, raczej problemy z pompami w 2.0 CR się nie zdażają za często choć dziwnie chodzą :D

No oby to byl tylko filtr, inaczej pompa mnie do bankructwa doprowadzi :|

Opublikowano

U mnie waliło błąd listwy jak miałem padniety sterownik pompy, ale silnik gasł wielokrotnie, i do tego kontrolka ESP.

Wymień filtr, zalej lepszego paliwa jak nie pomoże to szukaj przy pompie

Opublikowano

U mnie waliło błąd listwy jak miałem padniety sterownik pompy, ale silnik gasł wielokrotnie, i do tego kontrolka ESP.

Wymień filtr, zalej lepszego paliwa jak nie pomoże to szukaj przy pompie

A tak z ciekawosci zapytam, z jakiej stacji lejesz paliwo? :)

Opublikowano (edytowane)

Kolego jako że mieszkam w NL to głównie tankuję na 2 stacjach samoobsługowych( automat, paliwo troszkę tańsze) TANGO i na firmowej stacji MAKRO

W niemczech tankowałem E10 i nie wiem czy przypadkiem to nie było powodem padnięcia sterownika :facepalm: ale to tylko moje gdybania :wink:

Edytowane przez andynl
Opublikowano

E10 testowałem na CRkach i nie było problemu, ALE.... nigdy nie jeździłem na samym, zawsze przynajmniej ćwierć baku normalnej. Bo z tego co zauważyliśmy strasznie wypłukuje układ więc na pewno ze wzgledu na niższy poziom smarowania może prowadzić do szybszego zużycia wtrysków i pompy, oczywiście i na to są lekarstwa, własne mieszanki z dodatków smarujących.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...