fly07 6 Opublikowano 9 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2015 Przy zmianie biegu na "2": po dociśnięciu dźwigni w max. lewo do oporu następuje jakby blokada lewarka i nie można go przełożyć w kierunku "2". Dopiero odpuszczenie nacisku w lewo i odciągniecie nieco lewarka do środka pozwala przełożyć bieg. Jest tak zawsze jak zdecydowanie wychyli się lewarek w lewo, jak powoli i nie za mocno, to bieg 2. wchodzi. Coś jakby gdzieś o coś zahaczało... Czy to wina lewarka czy coś poza nim? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
budynx 0 Opublikowano 6 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2015 czy już wiesz jaka jest przyczyna tego lewarka?? u mnie też czasami tak haczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fly07 6 Opublikowano 7 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2015 czy już wiesz jaka jest przyczyna tego lewarka?? u mnie też czasami tak haczy. Nie zaglądałem do tego mechanizmu, dalej z tym jeżdżę. Ale jak rzuciłem okiem na alle to podejrzanie sporo lewarków używanych tam jest... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QaDo 2 Opublikowano 9 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2015 I jak tam z waszymi lewarkami ? Ja obstawiam kwestię wybieraka, kwestia zajrzenia na skrzynię i manipulacji drązkiem problem powinien być widoczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
budynx 0 Opublikowano 10 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2015 szczerze to ja u siebie jeszcze nic nie zaglądałem, jakoś brak czasu. Ale przy najbliższym serwisie ta kwestia zostanie poruszona, ale jesli ktoś ma jakieś sugestie to napewno się przydadzą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chelto 0 Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2015 wyjaśniło się coś? ja mam identyczny objaw, może ten typ tak już ma? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fly07 6 Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2015 wyjaśniło się coś? ja mam identyczny objaw, może ten typ tak już ma? W najbliższym czasie będę wymieniał sprzęgło i dwumas, przyjrzę się więc przy okazji lewarkowi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobuzzz 1 Opublikowano 10 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 Koledzy odkopie temat bo u mnie jest identyko... Wrzucając z 1 na 2 czuć spory opór i tak samo redukując z 3 na 2... rzecz się dzieje tylko podczas jazdy... stojąc w miejscu i zmieniając biegi na odpalonym silniku biegi wchodzą gładziutko bez zająknięcia... ktoś ogarnął temat?? wiadomo co było przyczyną?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldi_82 4 Opublikowano 28 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2022 Witam założyłem nowy temat dokładnie z tym samym problemem. Czy ktoś znalazł rozwiązanie bo trochę czasu już minęło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldi_82 4 Opublikowano 3 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2022 witam problem rozwiązany. Można wyregulować lewarek zmiany biegów, nic nie zacina, nic nie haczy biegi wchodzą idealnie. W temacie który założyłem z tym samym problemem wrzuciłem filmik z opisem jak to zrobić. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek26 2 Opublikowano 19 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2022 Radze sprawdzić czy nie ma luzy przegub kulisty na wybieraku przy skrzyni, sa zestawy naprawcze tego elementu. U mnie trochę ciężej wchodzą biegi ( szczególnie 1 jak się lekko toczę ale to może kwestia wymiany oleju w skrzyni) i zauważyłem ze właśnie tam jest luz delikatny, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawełostry 2 Opublikowano 4 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2023 U mnie wytarty jest ślizg i guma widoczna na wybieraku od spodu auta. Na razie kawałek gumowej rurki załatwił sprawę, założony na też lekko żółty wybierak. On ogranicza wychylenie drążka zmiany biegów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się