Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Autko dostało nowe 17 tki - obnizać ?? - dziwne wibracje po założeniu ??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ja jednak myślę że po tych wszystkich wypowiedziach -20 tył i -30 przód to optymalne rozwiązanie, prawdopodobnie na wiosnę coś takiego wskoczy w nadkola

To taka jeszcze jedna rada.

Skoro chcesz -20 na tył, to musisz szukać ori, więc pewnie będzie musiał kupić używany komplet.

Założ go, zanim zakupisz -30 na przód, bo może to wyglądać dobrze i niepotrzebnie możesz wydać następnę pieniądze.

Opublikowano

pomyślimy, pokombinujemy, założymy.Dopisany: 22 Październik 2008, 10:11_________________________________________________a jakbym uciął stare sprężynki 2 cm stało by się coś groźnego ??

Opublikowano

pomyślimy, pokombinujemy, założymy.[br]Dopisany: 22 Październik 2008, 10:08_________________________________________________PS. po założeniu ty 17 tek autko dostało delikatnie wyczuwalnych wibracji między 110 a 140 km/h, czy to złudzenie po przejściu z 15" zimówek ?? :)[br]Dopisany: 22 Październik 2008, 10:11_________________________________________________a jakbym uciął stare sprężynki 2 cm stało by się coś groźnego ??

Takie rzeczy to już Ci pisałem, gdzie się robi.

Sprężyny są projektowane pod konkretne obciążenie, ugięcie itd - każda taka ingerencja wpływa na zaburzenie ich planowanego działania i...samochód ci się będzie prowadził do d...

Opublikowano

Jak już masz 17', to obniżaj.

Opublikowano

wie ktoś może ile bedzie chciał mechanik za samo przełożenie sprężyn Chodzi mi dokładnie o samą robocizne

W W-wie krzyknęli mi 100/1 szt - tak jak za wymianę amorka.

Opublikowano

przemyśl temat dokładnie. poza tym ze autko lepiej bedzie wygladalo nie uzyskasz nic wiecej tylko dodatkowe nerwy i bez sensu wydawane pieniadze na zawieche. mam u siebie gwint supersporta i jestem na kolejnym etapie podnoszenia go do gory. (w koncu kiedys skaczy sie regulacja i niepowiedziane ze nie przejde na ori sportowe)

mam juz dosc obcierek i zachaczania o nierownosci drogi. poza tym samochod znacznie sie utwardzi i z komfortu nici. ale wybór jest twoj. niestety gleba jest nie wskazana na nasze drogi. pozdro

Opublikowano

po założeniu ty 17 tek autko dostało delikatnie wyczuwalnych wibracji między 110 a 140 km/h, czy to złudzenie po przejściu z 15" zimówek ?? (opony nówki felgi też wszystko wyważone jak należy) :mysli:

Opublikowano

Sam mam auto obniżone i czasami to faktycznie wymaga wyrzeczeń. Na krawężniki w każdym razie nie wjeżdzam bo bym coś zostawił. Ale wygląd no i prowadzenie jest lepsze. I gdybym miał wybierać czy obniżyć to bym obniżył :wink4: Także działaj w tym temacie :good:

A co do wibracji to jak się przesiadałem po zimie z 15" na 17" to efektem było tłuczenie i uczucie większej stabilności. A żadnych wibracji nie odczuwałem.

Opublikowano

Wibracje po zmianie kół to na 99% wyważenie. Niestety większość wyważarek w naszym kraju potrafi pokazać wyważone koło mimo nierówności.

Opublikowano

Wibracje po zmianie kół to na 99% wyważenie. Niestety większość wyważarek w naszym kraju potrafi pokazać wyważone koło mimo nierówności.

Poza tym panom "fachowcom" czasami brakuje dokładności.

Znajdź może zakład, w którym wyważają koła na samochodzie - to jest podobno 100% skuteczne.

Istnieje też możliwość, że któraś opona jest nierówno zużyta, albo ma jakiegoś bąbla.

Co do obniżania - polecam.

Sam ostatnio założyłem sprężynki Lowtec -35/-35.

Wczoraj dołożyłem amorki MTS - żółte, skok skrócony o 25mm.

REWELKA jak na razie.

Pod krawężniki nadal wjeżdżam, ale wolniej.

Dołki czuć bardziej, ale się nie przechyla.

Co ważne dla Ciebie, to tylne amorki mają regulację wysokości.

Ja ustawiłem prawie najwyżej i dupka siedzi trochę wyżej niż przód na pusto - tak mi się przynajmniej wydaje, więc jak dałbyś na max. do góry, to będzie wizualnie wyżej niż przód, ale w granicach rozsądku.

Jak umyję furkę to strzelę fotki i dam linka do mojego auta, wtedy zobaczysz różnice.

Opublikowano

Wibracje po zmianie kół to na 99% wyważenie. Niestety większość wyważarek w naszym kraju potrafi pokazać wyważone koło mimo nierówności.

albo wadliwa opona

Opublikowano

jakbym uciął stare sprężynki 2 cm stało by się coś groźnego ??

Nie wierze, ze to napisales.. :shocked:

Opublikowano

Wibracje po zmianie kół to na 99% wyważenie. Niestety większość wyważarek w naszym kraju potrafi pokazać wyważone koło mimo nierówności.

Poza tym panom "fachowcom" czasami brakuje dokładności.

Znajdź może zakład, w którym wyważają koła na samochodzie - to jest podobno 100% skuteczne.

Istnieje też możliwość, że któraś opona jest nierówno zużyta, albo ma jakiegoś bąbla.

Co do obniżania - polecam.

Sam ostatnio założyłem sprężynki Lowtec -35/-35.

Wczoraj dołożyłem amorki MTS - żółte, skok skrócony o 25mm.

REWELKA jak na razie.

Pod krawężniki nadal wjeżdżam, ale wolniej.

Dołki czuć bardziej, ale się nie przechyla.

Co ważne dla Ciebie, to tylne amorki mają regulację wysokości.

Ja ustawiłem prawie najwyżej i dupka siedzi trochę wyżej niż przód na pusto - tak mi się przynajmniej wydaje, więc jak dałbyś na max. do góry, to będzie wizualnie wyżej niż przód, ale w granicach rozsądku.

Jak umyję furkę to strzelę fotki i dam linka do mojego auta, wtedy zobaczysz różnice.

co do opon i felg to są nówki, więc muszę podjechać ma inną maszynę lub gdzieś wyważyć na samochodzie

Opublikowano

Tak jak obiecałem: TUTAJ mój Avancior na starej i nowej zawieszce.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...