KoJ@K Opublikowano 30 Października 2015 Opublikowano 30 Października 2015 To moze teraz poszukaj i zmien. Nie wiem jak na gumie by sie sprej trzymal, tym bardziej ze masz je w takim miejscu, ze odpryski mogly by sie szybko pojawiac.
MAT1000 Opublikowano 30 Października 2015 Opublikowano 30 Października 2015 U nich są czarne : http://fmic.pl/kolanka-23-/732-kolanko-23-102mm.html#/kolor-czarny
MARCIN607 Opublikowano 30 Października 2015 Opublikowano 30 Października 2015 Foty nie teges na pierwszej str.
Kendi~ Opublikowano 2 Listopada 2015 Opublikowano 2 Listopada 2015 niebieskie dobre, widac ze cos pycone przy aucie, ale kto nie w temacie to nie bedzie wiedzial widoczny silikon budzi ciekawosc sam zmierzam do podobnego efektu, tylko martwi mnie jedna sprawa... bardzo duzo jezdze i jak kwestia spalania? ;p oczywiscie nie pytam jak ciśniesz, bo wtedy to nie ma znaczenia, ale tak przy spokojnej jezdzie
michałswd Opublikowano 3 Listopada 2015 Autor Opublikowano 3 Listopada 2015 Przy spokojnej jezdzie praktycznie bez zmian auto ma lżej jechać , max litr więcej
Kendi~ Opublikowano 4 Listopada 2015 Opublikowano 4 Listopada 2015 czyli tak jak myslałem z kazdym dniem bardziej mnie kusi zeby to zrobic
michałswd Opublikowano 5 Listopada 2015 Autor Opublikowano 5 Listopada 2015 Jak co po zimie bd myslał nad stage 3 to sie dogadamy
Kendi~ Opublikowano 6 Listopada 2015 Opublikowano 6 Listopada 2015 no to pewnie stare graty bym przechwycił jak przez zimę nic nie zrobię.. albo odłożę trochę kasy i zrobię też "czapkę" dla pewności a jak będzie jakaś chwila to w grudniu to podjadę zobaczyć jak Ci to lata, czy to jest efekt którego oczekuję ;p
dydo85 Opublikowano 12 Listopada 2015 Opublikowano 12 Listopada 2015 Całkiem spoko [emoji106]1: to teraz trzeba się ustawić jeszcze dyda byście wzieli Buhaha, mi to serii nie trzyma a chcesz żebym z nimi stawał :-P Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
Ravu Opublikowano 3 Grudnia 2015 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Dzięki Hammer osłony z podświetleniem led a6c6 Mam takie doły u siebie . Podejdą bezproblemowo pod lustra z S4 ?
tomekhxc Opublikowano 3 Grudnia 2015 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Mam takie doły u siebie . Podejdą bezproblemowo pod lustra z S4 ? bez małej rzezby sie nie obejdzie , ale podejda
kkam Opublikowano 3 Grudnia 2015 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Dzięki Hammer osłony z podświetleniem led a6c6 Mam takie doły u siebie . Podejdą bezproblemowo pod lustra z S4 ? Musisz delikatnie podciać stelaż w lusterku. A potem podłączyć pod coś ledy. Ja u siebie mam zrobione tak:
michałswd Opublikowano 4 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2015 (edytowane) troche roboty jest , obecnie auto w pelnym pakiecie zima na 17" do gwintu na tył doszły takie adaptery dystansujace by "Grześ" oraz nowy aku Centra i nowe świeczki Beru powoli rezam ledy a6 zobaczymy co wyjdzie Dzięki standardowo dla Grzesia Tomka , Kuby za pomoc Edytowane 6 Stycznia 2016 przez michałswd
michałswd Opublikowano 4 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2015 (edytowane) Przedni amortyzator ma bardzo dużą regulacje góra/dół z tylu na max wykręconej nakrętce z gwintu i tak jest za nisko , a dzieki temu patentowi regulacja zwiekszyła sie o cale 3cm Edytowane 4 Grudnia 2015 przez michałswd
KoJ@K Opublikowano 4 Grudnia 2015 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Hmmm, to tą tulejke podkladasz zamiast regulacji z gwintu, czy gdzie ? Jaki masz gwint, ze wysokosci w nim brakuje ?
Ravu Opublikowano 4 Grudnia 2015 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Musisz delikatnie podciać stelaż w lusterku. A potem podłączyć pod coś ledy. Ja u siebie mam zrobione tak: Spoko spoko. Ten etap jest już za mną . Piłowałem stelarz lustra bo trzeba było zrobić miejsce na lampkę w osłonie. Planuję po prostu przekładkę zrobić. Czyli moje stare doły (z LED'ami) zostawiam, a wsuwam na ich miejsce Lustra S4.
michałswd Opublikowano 5 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2015 (edytowane) Na zdjęciu jest max skrecona nakrętka "pierscień" ktory trzyma sprężyne (w takiej konfiguracji auto leży na ziemi) przy wykręcaniu jej dzwigasz auto , ten adapter to jakby pierscień tylko o grubości 3cm Bez pierscienia od blotnika do ziemi mialem chyba 61cm dla mnie to za mało , a nie lubie jak auto przodem wyżej stoi Zawieszenie to DTS comfort line pewnie w instrukcji bylo napisane , że zakresy regulacji to np Przód +30/-70 Tył -20/-50 w zime lubie mieć auto wysoko z tąd ten pomysł regulowac można przy pomocy grzechotki z przedłużką i nasadką imbusową lub kluczami z gwintu Edytowane 5 Grudnia 2015 przez michałswd
KoJ@K Opublikowano 5 Grudnia 2015 Opublikowano 5 Grudnia 2015 Okej, teraz mniej wiecej czaje, jeszcze jakbys mogl to pstryknij fotke jak zalozysz to na swoje miejsce i ustawisz. jak Ci sie jezdzi na tym gwincie ? Jakies porownanie masz np z TA czy AP ?
michałswd Opublikowano 7 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2015 (edytowane) co do komfortu to bardzo zbliżone do Slinowego z tym ze mniej buja jest sztywniej , ap mialem beton ale to w b5 , w czerwonym b7 mialem Ta-tech na sprezynach weiteca minus byl taki że auto siadalo po czasie ale to chyba wina sprężyn było wygodnie , na tym dts jak ustawilem finalnie to nic nie siadało przez caly sezon i o to chodzi lampy led a6 c6 prawie gotowe zostały jakies drobne poprawki, klejenie kloszy , ogarnięcie elektroniki i montaż Edytowane 7 Grudnia 2015 przez michałswd
Rekomendowane odpowiedzi