bialy986 Opublikowano 10 Maja 2015 Opublikowano 10 Maja 2015 Czołem. Mam problem i nie małą rozkminke co jest powodem ze prawy przód niżej siedzi w porównaniu do lewego.Efektem tego najprawdopodobniej było uszkodzenie błotnika jak przychaczylem o koło przy skręcaniu. Błotnik został wymieniony i wczoraj wjeżdżając znowu otarło i go podgielo. Zawsze myślałem ze mam 1BE, ale przeglądając papiery od auta znalazłem książeczkę że było zmieniane na Eibach Federn.Różnica jest taka: lewa strona 63cm a prawa 62,5cm. mierząc od ziemi do nadkola. Jaki powód jest tego?Czy to wina sprężyn,amora,wahacza? Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
tomaszstn Opublikowano 10 Maja 2015 Opublikowano 10 Maja 2015 Te 0,5 cm to nie jest jakoś strasznie dużo. Sprawdź dokładnie stan sprężyn, jak wszystko z nimi ok to mogą być amorki.
bialy986 Opublikowano 11 Maja 2015 Autor Opublikowano 11 Maja 2015 Te 0,5 cm to nie jest jakoś strasznie dużo. Sprawdź dokładnie stan sprężyn, jak wszystko z nimi ok to mogą być amorki. Tak,to nie jest dużo,ale na skreconych kołach w prawo wjeżdżając wyżej ociera.Uszkodzilem oponę i błotnik,co widać na zdjęciu.Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
tomaszstn Opublikowano 11 Maja 2015 Opublikowano 11 Maja 2015 No i tym bardziej to jest dziwne bo są ludzie którzy jeżdżą na większym obniżeniu i nic nie obciera. Poza tym masz felgi 16" z dużym ET to jeszcze mniejsze prawdopodobieństwo. Sprawdź te sprężyny i jak są dobre to obstawiam że amorek się skończył.
bialy986 Opublikowano 11 Maja 2015 Autor Opublikowano 11 Maja 2015 No i tym bardziej to jest dziwne bo są ludzie którzy jeżdżą na większym obniżeniu i nic nie obciera. Poza tym masz felgi 16" z dużym ET to jeszcze mniejsze prawdopodobieństwo. Sprawdź te sprężyny i jak są dobre to obstawiam że amorek się skończył.Wiem kolego że są lepsze gleby porobione.Bylem dziś na stacji kontroli.Amorki: 71% przód lewy i 72% prawy. Tył 67% lewy i 64% prawy.Amorki suche,sprężyny całe nie popękane. Diagnostyka powiedział że winą może być wypracowana sprężyna lub odboje i poduszki amora,które są zniszczone.Ma racje? Numery sprężyn Eibach KBA 90492 a amorki chyba fabryczne 8d0413031 AE. Żeby się nie pakować w dodatkowe koszta to faktycznie mogą to być odboje i poduszki? Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka No i tym bardziej to jest dziwne bo są ludzie którzy jeżdżą na większym obniżeniu i nic nie obciera. Poza tym masz felgi 16" z dużym ET to jeszcze mniejsze prawdopodobieństwo. Sprawdź te sprężyny i jak są dobre to obstawiam że amorek się skończył.Wiem kolego że są lepsze gleby porobione.Bylem dziś na stacji kontroli.Amorki: 71% przód lewy i 72% prawy. Tył 67% lewy i 64% prawy.Amorki suche,sprężyny całe nie popękane. Diagnostyka powiedział że winą może być wypracowana sprężyna lub odboje i poduszki amora,które są zniszczone.Ma racje? Numery sprężyn Eibach KBA 90492 a amorki chyba fabryczne 8d0413031 AE. Żeby się nie pakować w dodatkowe koszta to faktycznie mogą to być odboje i poduszki? Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka Dzwoniłem do Eibacha w sprawie sprężyn.Niestety tego modelu juz nie ma.Gość po danych z nacisku na oś twierdzi że do mnie wchodzi zestaw F1531001,który obniża o -30mm względem serii. Gdybym je musiał wymienić,to mam nadzieje że nie będzie różnicy w wyglądzie między tyłem a przodem :-/ Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
tomaszstn Opublikowano 13 Maja 2015 Opublikowano 13 Maja 2015 Jak Ci z tyłu pokazuje na tym pseudoteście 64% to pewnie tam amorki już od dawna nie żyją. Ja w pierwszej kolejności wymieniłbym amorki, a potem sam ocenisz ale jestem pewien że nic więcej nie będziesz musiał robić.
bialy986 Opublikowano 15 Maja 2015 Autor Opublikowano 15 Maja 2015 Byłem dziś u kolejnego mechanika,oglądał sprężyny i wszystkie ok.Kurde załamać się idzie.Gdybym się zdecydował jednak wymieniać te sprężyny,to mogę tylko przód zrobić te -30mm,a tył zostawić na tym co jest?A może używki z tym samym oznaczeniem? Jeszcze jedno mi przyszło do glowy-moze to wina błotnika?Lewy może został lekko podklepany żeby nie tarło? Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
Fenrir Opublikowano 16 Maja 2015 Opublikowano 16 Maja 2015 To już musisz sprawdzić sam, nikt po zdjęciach nie stwierdzi czy masz przyklepane czy nie. Zastanawia mnie jedno, skoro dopiero założyłeś ten błotnik to skąd po takim uszkodzeniu tyle rdzy? Przygiąłeś go teraz czy miesiące temu?
bialy986 Opublikowano 16 Maja 2015 Autor Opublikowano 16 Maja 2015 Wrzuciłem zdjęcie jak wyglądał na starym błotniku.Teraz jest nowy założony i juz od spodu odgiety od opony. to już nowy błotnik. Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
Fenrir Opublikowano 16 Maja 2015 Opublikowano 16 Maja 2015 (edytowane) U mnie też podgina się od wewnątrz na 18, jak jest nisko to to nic dziwnego, u mnie w dodatku były opony z B6 o wyższym profilu niż powinny być. Podegnij ostrożnie te ranty do środka bo bez wymiany zawiechy nic nie zrobisz. Edytowane 16 Maja 2015 przez Fenrir
bialy986 Opublikowano 16 Maja 2015 Autor Opublikowano 16 Maja 2015 Tak chyba zrobię.Jutro popatrzę,bo od spodu to chyba nadkole jakieś tam jest. Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się