mnetzimny Opublikowano 11 Maja 2015 Opublikowano 11 Maja 2015 (edytowane) Witam Mam pytanie , mianowicie jak się sprawują przerobione sprężarki AVF-a na mocniejsze ?? Jak to jest z żywotnością takiej sprężarki przerobionej na częściach Meletta ?? Edytowane 11 Maja 2015 przez mnetzimny
adrian998998 Opublikowano 11 Maja 2015 Opublikowano 11 Maja 2015 Zyskasz trochę więcej PS na niej. Mam taką od DEV-a hybrydę i spisuje się dobrze. Za jakiś czas będę ją sprzedawał bo coś innego będę montował
adifek Opublikowano 13 Maja 2015 Opublikowano 13 Maja 2015 Żywotność jak dobrze zrobiona to pojeździ długo a co do cześci mellett to nie są wcale takie dobre od kiedy otworzyli fabryke w chinach
spanky Opublikowano 13 Maja 2015 Opublikowano 13 Maja 2015 jest BRD, CAHA, GTB17 ... po co bawić sie w hybrydy ...
baszmak7 Opublikowano 13 Maja 2015 Opublikowano 13 Maja 2015 hybryda to porażka,mają wstawać jak seria a znam przypadek że jedzie od 2400 w AWXie
kuba84 Opublikowano 13 Maja 2015 Opublikowano 13 Maja 2015 Miałem od Dev-a ale była mocno ospła z dołu ... spanky zrobił co mógł ... ale późno się budziła. Generlanie byłem zadowolony, ale poszedł bym w coś ori.
habcio19 Opublikowano 13 Maja 2015 Opublikowano 13 Maja 2015 Zyskasz trochę więcej PS na niej. Mam taką od DEV-a hybrydę i spisuje się dobrze. Za jakiś czas będę ją sprzedawał bo coś innego będę montował a powiedz jaki wynik uzyskałes z turbiną od DEVa? jakiś wykresik:) generalnie chodzi mi o to jak wyglada seria avf z wirusem (to akurat wiadomo) oraz jak wyglada z hybrydą, czy jest duza różnica
spanky Opublikowano 13 Maja 2015 Opublikowano 13 Maja 2015 (edytowane) Miałem od Dev-a ale była mocno ospła z dołu ... spanky zrobił co mógł ... ale późno się budziła. Generlanie byłem zadowolony, ale poszedł bym w coś ori. pamietam , ale np. ostatnio mialem tez auto z hybrydą od Dev-a i budziła się prawie jak seria ... https://www.facebook.com/edctuning/posts/802201659857796 nie ma reguły (takie są właśnie hybrydy) , stad polecam uderzac w coś sprawdzonego z oryginalnych turbosprężarek ... Edytowane 13 Maja 2015 przez spanky
habcio19 Opublikowano 13 Maja 2015 Opublikowano 13 Maja 2015 dzięki spanky czyli faktycznie gra nie warta świeczki jesli ma sie sprawne ori turbo.... chce zapodać u siebie wirusa, mogłym już nawet teraz ale cały czas zastanawiam sie czy warto jakies graty zmieniac eh nie ma połśrodków, albo grubo albo wcale.... .
marcin4x4 Opublikowano 14 Maja 2015 Opublikowano 14 Maja 2015 (edytowane) A kto powiedział że ori ma obowiązek dobrze wstać ? Czy gra nie warta świeczki... zależy co chcesz osiągnąć i kto co rozumie poprzez pojęcie hybrydy. BTW: Może zamiast marudzić lepiej zmienić „dostawcę” Edytowane 14 Maja 2015 przez marcin4x4
marcin4x4 Opublikowano 15 Maja 2015 Opublikowano 15 Maja 2015 (edytowane) A ori to nie jest loteria ? Zwłaszcza używki ? hybryda ma dużo mniejsze opory toczenia, dużo łatwiej ją napędzić dzięki czemu wstaje lepiej albo tak samo (jeśli dużo większa), ma mniejszą bezwładność czyli dużo lepszą reakcję na gaz (czytaj zero laga). Kute elementy zapewniają lepszą żywotność. Modyfikacja geometrii robi na dole robotę, ma inny skok, powinna chodzić płynniej więc nie powinno być problemu z przeładowanymi. To nie jest żadna loteria, no chyba że ktoś z 2 składa na stole jedną... ale to nie hybryda a fuszerka. Edytowane 15 Maja 2015 przez marcin4x4
Kowi87 Opublikowano 15 Maja 2015 Opublikowano 15 Maja 2015 Miałem dwie od jednego producenta - AWX/ARL, pierwsza kapitalnie ospała, druga całkiem dobra, budziła sie przy 1900rpm, góra całkiem całkiem, dlatego uważam że jest to loteria nawet jesli jedna firma robi dobrze to nie wiadomo do końca jak bedzie zachowywać sie podczas strojenia, mało który tuner poleca takie rozwiązanie. Jeden mit tylko sie nie sprawdził, zywotnosć, każdy gadałze kiepsko z tym, zrobiłem 70tys i sprzedałem dalej, nie miała luzów). W porównaniu do fabrycznych turbin jest to loteria i nie chodzi o to ile pochodzi, bo teraz nowe padają po niecałych 100tys, tylko o możliwosci podczas strojenia.
marcin4x4 Opublikowano 15 Maja 2015 Opublikowano 15 Maja 2015 Hybryda hybrydzie nie równa i nie jest to podstawą do ich krytykowania. Równie dobrze można powiedzieć że zawsze musimy kupić nową bo wiele firm nie potrafi poprawnie przeprowadzić regeneracji. Przedwczoraj testowaliśmy turbo które fabrycznie wstawało przy 1800 rpm teraz wstaje przy 1500 bez korekt i pięknie trzyma górę. Turbo mimo odchudzenia napędu jest odczuwalnie cięższe, moje prawie dwukrotnie (BV50-54 z ASB). EGT średnio spadło o ponad 50C. Każde turbo ma przejażdżkę na maszynie więc wiadomo jak wstanie i jak się zachowa. Powtarzam, to nie jest żadna loteria, może się jedynie trafić lepsza / gorsza sztuka tak samo jak w przypadku oryginalnych. Jak turbo jest zjebane to nie ważne czy ori czy hybryda i tak będziesz miał z nią problem.
Kowi87 Opublikowano 15 Maja 2015 Opublikowano 15 Maja 2015 maszyna a to co na strojeniu to dwie różne sprawy
marcin4x4 Opublikowano 16 Maja 2015 Opublikowano 16 Maja 2015 (edytowane) I w czym masz problem ? Konkretnie. mało który tuner poleca takie rozwiązanie Jakąś nie zauważyłem, nawet Ci forumowi cisną hybrydy. Weź też pod uwagę że niektórzy nie mają wyboru bo „fabryczne” już się skończyły. Powiedzenie „złej baletnicy to i koszula nocna przeszkadza” zapewne znasz. Edytowane 16 Maja 2015 przez marcin4x4
Kowi87 Opublikowano 16 Maja 2015 Opublikowano 16 Maja 2015 tak cisną że mało kto zakłada a wybór przeogormny w hybrydach jest przecież, a w przypadku 2,7 to masz jeszcze z 3,0 mozliwosć założenia Ja juz nie mam problemu, rok temu go zmieniłem
marcin4x4 Opublikowano 16 Maja 2015 Opublikowano 16 Maja 2015 (edytowane) Ale ja nie piszę że go masz, nadziałeś się dwa razy bo ktoś zwiększył tylko pojemność turbo (założenie) wstawało późno i pewno miało tendencję do przeładowań więc zamiast radochy zrobił się problem. Idąc takim tokiem rozumowania chiptuning też jest zły bo wiele osób się przejechało na „fachowcach”. Dlatego wyżej napisałem że warto sprecyzować kto co rozumie poprzez hybrydę, każdy chce zarobić a klient zawsze chce tanio.. efekt znany. Mało kto zakłada bo taniej kupisz większe turbo, w niektórych przypadkach dużo taniej (nawet 50%) BV50 / GTB2260 też się kończy, Edytowane 16 Maja 2015 przez marcin4x4
Kowi87 Opublikowano 16 Maja 2015 Opublikowano 16 Maja 2015 No w tym rzecz że to drugie turbo było OK, wstawało wczesniej niz seryjny AWX... ale nie jest to droga do sukcesu w przypadku tak małych turbinek A zamiast gtb moze jakaś loche z pB?
marcin4x4 Opublikowano 17 Maja 2015 Opublikowano 17 Maja 2015 Małe turbiny też zyskują, nie ograniczaj się do VAG'a. Nie każdy ma taki wybór.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się