Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Montaż GTB1756VK z 2.7TDI do Audi A4 B6 2.5 TDI BCZ


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Poznamy treść "pytanka" czy mamy sobie wywróżyć? Moja szklana kula wskazuje na nabijanie postów w technicznym. :hi:

Opublikowano

Sorrki, na forum jestem brand new :P a zwłaszcza taptalk jest nową apką dla mnie... I tak testowałem czy ktoś u jest :P Pytanko brzmi... Czy pompa 106K ma największy potencjał, czy z 106J tez cos można zrobić

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Wystarczy poczytac forum i bys wiedzial. Mi na 106j wpadlo 7km wiec mozesz dlubac.

Opublikowano

A na 106 K ile wypluło ?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Szybkie pytanko, czy jest sens pakować tą pompę 106K, ktoś ogarnie tą blokadę by można wydusić z niej 230-240 km ?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Witam, podpinam się pod temat. Posiadam swoją ze 180ps lecz tą z oznaczeniem AKN czyli lipa wałki. Mam do wymiany a więc na pierwszy ogień idzie wymiana wałków. Po wymianie zaślepienie egr oraz pełny przelot i środkowy intercooler. A dalej czas pokaże. Więc jeżeli będe miał wszystkie graty złożone i udał się na wirusa ile moge osiągnąc w granicach rozsądku ? i czy 180ps nie posiada blokady na pompie ?

Opublikowano

Moja sugestia, skoro masz wymieniać wałki, nie lepiej kupić BAU, BDG ?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Witam, podpinam się pod temat. Posiadam swoją ze 180ps lecz tą z oznaczeniem AKN czyli lipa wałki. Mam do wymiany a więc na pierwszy ogień idzie wymiana wałków. Po wymianie zaślepienie egr oraz pełny przelot i środkowy intercooler. A dalej czas pokaże. Więc jeżeli będe miał wszystkie graty złożone i udał się na wirusa ile moge osiągnąc w granicach rozsądku ? i czy 180ps nie posiada blokady na pompie ?

Akn to 150'tka ;)

Opublikowano

Witam, podpinam się pod temat. Posiadam swoją ze 180ps lecz tą z oznaczeniem AKN czyli lipa wałki. Mam do wymiany a więc na pierwszy ogień idzie wymiana wałków. Po wymianie zaślepienie egr oraz pełny przelot i środkowy intercooler. A dalej czas pokaże. Więc jeżeli będe miał wszystkie graty złożone i udał się na wirusa ile moge osiągnąc w granicach rozsądku ? i czy 180ps nie posiada blokady na pompie ?

Akn to 150'tka ;)

Jak masz takie osznaczenie to tak jak Arturoo napisał. 150km i juz auto było grzebane skoro masz niby 180km.

I nie lipa wałki tylko słabe smarowanie oraz wydłużony okres wymiany oleju je niszczy...

Opublikowano

sorrki za błąd AKE oznaczenie silnika. Wolę zostać przy swojej budzie gdyż wiele rzeczy już w niej wymieniłem. Mianowicie całe zawieszenie rozrząd, serwo bo się rozsypało z mojej winy ;p więc dużo już w nią zainwestowałem od kąd ją mam. a wymiana wałków to koszt rzędu ok 3tyś więc wymieniasz imasz pewność na długie lata !! oprócz tych nieszczęsnych wałków to silnik jest sprawny skrzynia jak i podzespoły dlatego wole zostać przy tym co mam. A więc sorrki jeszcze raz za zmyłke. Oznaczenie silnika to AKE 180Ps quattro. Wracając do mojego pytania jest ktoś kto mi może na nie odpowiedzieć ? ile moge wyciągnąć z tego silnika po zmianie intercoolera, pełnego przelotu zaślepienie egr no i oczywiście wirus wgranicach rozsądku ?


kolego Norbas" zgadzam się z tobą co do wałków. moje są już w opłakanym stanie, więc niebawem będą wymieniane na nowe.

Opublikowano

Niby bezpiecznie do 210KM :) Czytałem o 2.5 co miała ponad 300km ale tam już było więcej dłubnięte :decayed:

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

sorrki za błąd AKE oznaczenie silnika. Wolę zostać przy swojej budzie gdyż wiele rzeczy już w niej wymieniłem. Mianowicie całe zawieszenie rozrząd, serwo bo się rozsypało z mojej winy ;p więc dużo już w nią zainwestowałem od kąd ją mam. a wymiana wałków to koszt rzędu ok 3tyś więc wymieniasz imasz pewność na długie lata !! oprócz tych nieszczęsnych wałków to silnik jest sprawny skrzynia jak i podzespoły dlatego wole zostać przy tym co mam. A więc sorrki jeszcze raz za zmyłke. Oznaczenie silnika to AKE 180Ps quattro. Wracając do mojego pytania jest ktoś kto mi może na nie odpowiedzieć ? ile moge wyciągnąć z tego silnika po zmianie intercoolera, pełnego przelotu zaślepienie egr no i oczywiście wirus wgranicach rozsądku ?

kolego Norbas" zgadzam się z tobą co do wałków. moje są już w opłakanym stanie, więc niebawem będą wymieniane na nowe.

Wałki z hydrauliką koło 3 wydasz, nie chcesz przemyśleć kwesti zmiany silnika na BAU, BDG, BCZ ?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

dzięki wielkie. Pewnie będę dążył do lepszego wyniku zmieniając turbo na większę i za pewne nie tylko ;p

Kolego Maksior88mzv posiadasz na sprzedaż taki silniczek ?

Opublikowano

Nie, nie mam... :) ale polecam... miałem AKNa wcześniej, program zrobiony, zakupiłem w dobrym pieniądzu BDG, komp i pompa została z AKN i reszta z BDG (AKN był w bardzo dobrej kondycji, ale Różnica między nim a BDG kosmiczna na tym samym programie)

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

dużo zachodu z wymianą silnika a i jeszcze ryzyk fizyk czy znajdzie się dobry stan.. duże koszta. lepiej poszperać w tym co siedzi już ;)


a więc w moim egzemplarzu siedzi pompa z blokadą czy jednak nie ?

Opublikowano

Moja czyli 106D podobno jest bez blokady, tylko juz więcej nic z niej nie wyciśnie (tak powiedział tuner)

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

sorrki za błąd AKE oznaczenie silnika. Wolę zostać przy swojej budzie gdyż wiele rzeczy już w niej wymieniłem. Mianowicie całe zawieszenie rozrząd, serwo bo się rozsypało z mojej winy ;p więc dużo już w nią zainwestowałem od kąd ją mam. a wymiana wałków to koszt rzędu ok 3tyś więc wymieniasz imasz pewność na długie lata !! oprócz tych nieszczęsnych wałków to silnik jest sprawny skrzynia jak i podzespoły dlatego wole zostać przy tym co mam. A więc sorrki jeszcze raz za zmyłke. Oznaczenie silnika to AKE 180Ps quattro. Wracając do mojego pytania jest ktoś kto mi może na nie odpowiedzieć ? ile moge wyciągnąć z tego silnika po zmianie intercoolera, pełnego przelotu zaślepienie egr no i oczywiście wirus wgranicach rozsądku ?

kolego Norbas" zgadzam się z tobą co do wałków. moje są już w opłakanym stanie, więc niebawem będą wymieniane na nowe.

Nie myślałeś wrzucić jakiegoś awx'a i porezać przy nim zamiast drążyć temat miny (2,5 ), która tam zawsze bedzie mogła sie odezwać ?

Opublikowano

szukaj BDG, dobre poprawione motory za śmieszną kasę

Opublikowano

Zostaw koledze wybór :D Ja bym w życiu 4 garczkowego boćka nie wsadził (kwestia gustów) ja by 2.5 całkiem juz odmówiło posłuszeństwa to wleciało by CDUC :)

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

szukaj BDG, dobre poprawione motory za śmieszną kasę

dokładnie :) ja kupiłem z całym autem BDG (skoda superb 2007r angol) za grosze, tak że silnik za free wyszedł ... żałuje ze pompy z wiązka i ecu nie przełożyłem tylko zostawiłem na gratach z AKN, teraz swap pompy czeka

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

jednak zostaje przy tym co mam ;) v6 fajnie cyka kwestia wymiany wałków i bez problemu na długo za pewne..

Opublikowano

ile te wałki kosztują ? bo kumple za prawie cały motor dał 2500 zł.

wymiana na 1,9 to szczyt głupoty... taniej auto zmienić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...