JarekLKR Opublikowano 14 Maja 2015 Opublikowano 14 Maja 2015 Witam. Jakie są możliwości zwiększenia mocy w tym silniku? Co należy zastosować? Z góry dzięki za info
jacek70 Opublikowano 14 Maja 2015 Opublikowano 14 Maja 2015 Niestety tego silnika nie podkręcisz jak zresztą każdego wolnossaka. Co prawda można zyskać parę koni , jednak to jest nieodczuwalne.
pawel212333 Opublikowano 21 Maja 2015 Opublikowano 21 Maja 2015 pądkreci ale tylko pare koni i nie bardzo to się opłaca
adifek Opublikowano 21 Maja 2015 Opublikowano 21 Maja 2015 Da rade wsadzić kompresor ale koszta będą nie małe,tanie wyjdzie swap
soul87 Opublikowano 21 Maja 2015 Opublikowano 21 Maja 2015 (edytowane) wyjąć i włożyć 2.8 , plug and play, wyjmujesz słupek, wkladasz słupek bez wiekszych przeróbek, osprzet identyczny, osiągi na poziomie 1.8t bex koszty obslugi silnika takie same jak 2.4 itp, bez kombinacji. Mało tego mozna znalezc młody silnik 2.8 AMX z 2007-2008 roku ze skody superb itp... 170>193 KM 240>290NM 2.7bitt oczywiscie mozna ale juz koszty eksploatacji o wiele wieksze i Q by sie przydalo. Edytowane 21 Maja 2015 przez soul87
soul87 Opublikowano 21 Maja 2015 Opublikowano 21 Maja 2015 3.0 jest już bardziej awaryjne. Nie trawie tego silnika. A to rozrząd a to katalizatory a to wypadają zapłony a to cewki a to zaraz geometria w dolocie a jak się to już wszystko zrobi to pęknie blok hehe
pawel212333 Opublikowano 21 Maja 2015 Opublikowano 21 Maja 2015 3.0 jest już bardziej awaryjne. Nie trawie tego silnika. A to rozrząd a to katalizatory a to wypadają zapłony a to cewki a to zaraz geometria w dolocie a jak się to już wszystko zrobi to pęknie blok hehe dobre jak mi się nic nie dziej a na dodatek rozmawiałem z paroma osobami i nikt nie na zeka a co do 2.4 to bym wolał abo 3.0 albo 1.8 t
soul87 Opublikowano 21 Maja 2015 Opublikowano 21 Maja 2015 Każdy chwali swoje. Często widuje 3.0 u znajomego mechanika więc mówię tylko co widzialem
pawel212333 Opublikowano 21 Maja 2015 Opublikowano 21 Maja 2015 jak dbają czasem ludzie kupują i nie stać ich na same wymiany bo myślą jak audi to tanie części ale jak na razie jeździłem 3.0 v6 kolegi i miała nalatane prawie 400tys i nic dobry olej i pilnowane wszystko wymieniane na czas
adifek Opublikowano 21 Maja 2015 Opublikowano 21 Maja 2015 O 3.0 słyszałem tyle złych opini co o 2,5 tdi
Joziek79 Opublikowano 21 Maja 2015 Opublikowano 21 Maja 2015 Zależy jak bardzo kolega moc chce zwiększyć Jak 190 km starczy to włożyć 2.8 bo najprościej, jak chce dalej grzebać to jakieś turbo, bo z 2.8 będzie ten sam problem co z 2.4
pawel212333 Opublikowano 22 Maja 2015 Opublikowano 22 Maja 2015 Może o 3.0 tdi tam z tego co pamitam to jest na łańcuchu i ma problemy z wypalanie tłoka ja się długo zastanawiałem i czytałem i jednak 3.0 v6 i jestem zadowolony
iceweed Opublikowano 27 Maja 2015 Opublikowano 27 Maja 2015 silnik 3.0 to złom , ładuj 2.7bit najtaniej wyjdzie moze być AJK z a6 tam jest 230ps, po chiptuningu 320ps na 1 bar idzie ustawić Moje auto jest po swapie na 2.7bit jestem aktualnie w Kraśniku , możesz podjechać zobaczyć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się