mariuszolek Opublikowano 16 Maja 2015 Opublikowano 16 Maja 2015 (edytowane) Panowie, auto chodziło od dawna jak złoto. Akumulator nowy, kupiony miesiąc temu. 3h wcześniej przejechałem się nim, wszystko ok. Chwilę temu wsiadam, nawet światła w kabinie nie włączyły się. Przekręciłem stacyjkę, niemrawo zapaliły się kontrolki a potem paliła się już tylko kontrolka ESP. Nie działa nic, nawet nie zamyka się z pilota. Jedyna oznaka życia to ta kontrolka i podświetlony włącznik awarynjych. Na gnieździe diagnostycznym brak zasilania. Klemy ok. O co chodzi? Gdybym zostawił go na ksenonach i włączonym audio nie rozładowałby się w 3h. Tym bardziej że ostatnio tylko długie trasy... Edytowane 16 Maja 2015 przez mariuszolek
Robero321 Opublikowano 16 Maja 2015 Opublikowano 16 Maja 2015 Sprawdź dokładnie akumulator. To że nowy nic nie znaczy jak padnie cela lub się urwie to będziesz mieć podobny efekt za niskie napięcie i tyle. Zacznij od sprawdzenia aku
pawel212333 Opublikowano 17 Maja 2015 Opublikowano 17 Maja 2015 Radzę sprawdzić ład dowanie czy masz w samochodzie akumulator możesz mieć dobry
mariuszolek Opublikowano 17 Maja 2015 Autor Opublikowano 17 Maja 2015 Radzę sprawdzić ład dowanie czy masz w samochodzie akumulator możesz mieć dobry Będę działał z aku jutro, ładowanie miałem ok, sprawdzane przy wymianie. Poza tym tak jak mówię, 3h wcześniej auto odpaliło jak zawsze, żadnych problemów z elektryką. Potem nawet lampka przy otwieraniu drzwi nie rozbłysła
pawel212333 Opublikowano 17 Maja 2015 Opublikowano 17 Maja 2015 hm dziwne kiedyś miałem taki problem tylko że w innym samochodzie to był problem z kablem od rozrusznika masował i nikt nie wiedział co się dzieje i kupiłem aku alternator i było to samo jedynie po pewnym czasie jednego dnia padał aku
Joziek79 Opublikowano 17 Maja 2015 Opublikowano 17 Maja 2015 Mi też padł ni z gruchy ni z pietruchy z miesiąc temu....jednego dnia jeździłem, palił jak złoto, na drugiego nawet nie miałknął... Naładowałem i chodzi....nie wiem co było... Czasem słysze jak coś tyka w drzwiach kierowcy , jakby siłownik centralnego zamka....ale on chyba na powietrze jest....
mariuszolek Opublikowano 17 Maja 2015 Autor Opublikowano 17 Maja 2015 no ciekawa sprawa, na logikę jakby faktycznie jakieś jebitne zwarcie do masy... Jutro się temu przyjrzę, poładuję aku od rana i zobaczymy jaki będzie rozwój sytuacji Czasem słysze jak coś tyka w drzwiach kierowcy , jakby siłownik centralnego zamka....ale on chyba na powietrze jest.... Tak, u Ciebie jest pneumatyczny centralny... Może zajrzyj w te drzwi, tykanie może być groźne A tak poważnie, jakiś przekaźnik tyka pewnie
mariuszolek Opublikowano 18 Maja 2015 Autor Opublikowano 18 Maja 2015 No więc tak, rano odpiąłem klemę i przez jakąś godzinę ładowałem aku. Odpalił bez mrugnięcia. Podjechałem w miejsce gdzie kupowałem akumulator. Facet sprawdził ładowanie, powinno być 14, jest 13,5. Akumulator sprawny, a co najdziwniejsze naładowany w 83% co jest nierealne do osiągnięcia po godzinie ładowania i kilku minutach pracy silnika. Nie wiem co o tym myśleć, najwyraźniej sytuacja naprawiła się po zdjęciu i założeniu klemy... Dziwna sprawa. W każdym razie działa i ma się dobrze
pawel212333 Opublikowano 18 Maja 2015 Opublikowano 18 Maja 2015 to coś miałeś z kompem w bo zrobiłeś mu restart radze teraz sprawdzić czy niemasz jakiś błędów w kompie podepnij pod vag i usuni błędy jak jakieś miałeś
Robero321 Opublikowano 18 Maja 2015 Opublikowano 18 Maja 2015 Jaki komp??? Masz uwalony aku albo go rozładowałeś jakimś odbiornikiem np. nie wygasza Ci się i ciągnie prąd albo walnięty aku nie wspominając o słabym napięciu ładowani to wszystko się złożyło na to że aku się rozładowało. Pomierz dokładnie czy nie ciągnie Ci coś prądu na postoju i nie słuchaj o restarcie kompa. Zanim odpiąłeś aku trzeba było zmierzyć mu napięcie jakie miał było by jasne..
pawel212333 Opublikowano 18 Maja 2015 Opublikowano 18 Maja 2015 odłoczenie akulatora może spowodać powsatnie błędu i go zapisanie w pamieci napiecie ma za niskie ale napewno nie w takim czasie rozładuje aku
Robero321 Opublikowano 18 Maja 2015 Opublikowano 18 Maja 2015 jak mu się nie wygaszają moduły to w 3 do 4 godzin potrafi rozładować przerabiałem to
mariuszolek Opublikowano 19 Maja 2015 Autor Opublikowano 19 Maja 2015 Dzisiaj w czasie jazdy obroty zaczęły lekko wariować, w pewnej chwili spadły i zaświeciła się kontrolka aku. Przegazowałem go i wszystko wróciło do normy. Wywaliło błąd 18010 P1602- Zasilanie (Zacisk 30)(B+) - Niskie napięcie
Robero321 Opublikowano 19 Maja 2015 Opublikowano 19 Maja 2015 Jeździj tak dalej a może nie popalisz jakichś modułów, zegarów czy innych rzeczy... Masz albo uwalony aku albo problem z alternatorem albo główne zasilanie w kabinie przykręcane na śrubę poluzowało się jest zdaje się nad nogami kierowcy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się