KikiTBG Opublikowano 19 Maja 2015 Opublikowano 19 Maja 2015 Witam , mam problem z klimą. Pewnego razu postanowiłem nabić klimę, 2 dni jeździłem było wszystko ładnie pięknie , na 3 dzień zaczęła dmuchać ciepłym powietrzem . Klima nabita wraz z barwnikiem okazało się że osuszacz, po wymianie osuszacza klima nabita kompresor się załącza a nie dmucha zimnego powietrza co może być przyczyną ? Było sprawdzone ciśnienie i wszystko jest wporządku czy może być to wina kompresora że nie puszcza powietrza ? Jaka może być przyczyna ?
lukaszooo Opublikowano 19 Maja 2015 Opublikowano 19 Maja 2015 Klapy a dokładnie silniki klap. Jest podwieszony temat o tej przypadłosci. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/119271-bledy-silnikow-klap-nagrzewnicy-rozmieszczenie-opis-nastawy-podstawowe/
metik Opublikowano 19 Maja 2015 Opublikowano 19 Maja 2015 Witam , mam problem z klimą. Pewnego razu postanowiłem nabić klimę, 2 dni jeździłem było wszystko ładnie pięknie , na 3 dzień zaczęła dmuchać ciepłym powietrzem . Klima nabita wraz z barwnikiem okazało się że osuszacz, po wymianie osuszacza klima nabita kompresor się załącza a nie dmucha zimnego powietrza co może być przyczyną ? Było sprawdzone ciśnienie i wszystko jest wporządku czy może być to wina kompresora że nie puszcza powietrza ? Jaka może być przyczyna ? Sprecyzuj czy : -nie ma nadmuchu w kabinie ? -Nie leci zimnie, tylko ciepłe ?
KikiTBG Opublikowano 19 Maja 2015 Autor Opublikowano 19 Maja 2015 Chodziło mi że nie puszcza zimnego powietrza z klimy.
metik Opublikowano 20 Maja 2015 Opublikowano 20 Maja 2015 Chodziło mi że nie puszcza zimnego powietrza z klimy. Więc problem z klapa i jej silnicziem , albo z samym uładem chłodzenia.... czyli dalej CI czynnik ucieka .... pod maską przewody które wchodzą do kabiny i wychodzą mają być tak samo zimne ....sprawdź to
lukaszooo Opublikowano 20 Maja 2015 Opublikowano 20 Maja 2015 jesli sprezarka sie załącza (widać po obrotach silnika) to problem z klapami.
metik Opublikowano 20 Maja 2015 Opublikowano 20 Maja 2015 jesli sprezarka sie załącza (widać po obrotach silnika) to problem z klapami. Racja, ale przy mniejszej ilości gazu też się załączy a efektu chłodznia nie bedzie... Jeżeli cewka np. bedzie walnieta to po obrotach też można wywnioskować że spreżarka się załączyła a wczale tak nie będzie
lukaszooo Opublikowano 20 Maja 2015 Opublikowano 20 Maja 2015 jesli sprezarka sie załancza to odczujesz chłód mały ale odczujesz, sprawny układ powinien chłodzić do ok 5C na wylocie. Jesli sprezarka tradycyjna na sprzegle to patrząc na sprzegło masz pewność czy chodzi.
KikiTBG Opublikowano 31 Maja 2015 Autor Opublikowano 31 Maja 2015 Okazało się że zatarta sprężarka bo przy odkręceniu zero oleju , i po rozpołowieniu opiłki w sprężarce były, także teraz zostało szukać sprężarki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się