Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Uszczelniacze tylniego dyfru HELP !


ThePanKot

Rekomendowane odpowiedzi

Pany mam problem na przeglądzie zauwżyłem że prawy uszczelniacz w dyferencjale zaczyna się pocić nigdzie nie moge znaleźć wymiaru tego simera moze ktoś już wymieniał ? Z góry dzięki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisz do uzytkownika "Dev", opisz problem oraz o jaki dyfer chodzi i miej nadzieje że będzie wiedział ;)

Wysłane z mojego GT-I9100

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi Ci o uszczelniacz wału to on ma numer: 016409399B 45x60x8.

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uszczelniacz wału jest ok cieknie mi z prawej półosi i chyba niestety jak nie wyjme i nie sprawdze to się nie dowiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest ten uszczelniacz który podał wyżej kolega bialy986 tylko napisał wał a pewnie chodzilo o półoś. Wedlug ETKI na obie strony idzie to uszczelnienie. Na wał napędowy idzie 857525275 76x76x10.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie wiecie jakie rozmiary gumowych osłon na przeguby ? Tył oczywiscie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakas pomylka ci sie wkradła 76x76x10 :kwasny: dwa rzy 76?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź luz na flanszach, ja założyłem nowe i cieknie dalej, bo flansza ma luz i pracuje góra dół.

obecnie wymieniam kpl 5 łożysk (wszystkie w tylnym dyfrze)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

flansza moze miec tez rowek tak gdzie pracuje na uszczelniaczu i wtedy tez nic sie nie zrobi trzeba szukac drugiej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepne się do tematu
Dzisiaj oglądałem auto od spodu i dyfer mocno zapocony przy obu polosiach i na mocowaniu wału też
Dodatkowo luz na flanszach
Tak myślę że jak uszczelniac to od razu łożyska wymienic i teraz pytanie
Jakie łożyska i uszczelniacze kupić
Gdzie najlepiej i z jakimi kosztami się liczyć za całość
Dyfer ma oznaczenie DEJ

Wysłane z mojego H60-L04 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o-ringi to jakieś nie duże koszta a ASO nie ma wszystkich i trzeba dobierać, łożysko które jest to standardowy FAG 6206 RSR. Koszt Simeringu przy łączeniu z wałem w aso ok 200 zł zamiennik dość ciężko z dostępnością ale jest   CORTECO, łatwiej sprawa wygląda przy pól osiach są nawet zamieniki z ERLING CORTECO FEBI cenny śmieszne ok 30 zł. Olej to 75w90 100% syntetyk, oryginalny w aso liczą sobie bagatela 160 zł za litr wiec lepiej zalać motula, revanola lub cokolwiek innego zgodnego ze specyfikacją 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o-ringi to jakieś nie duże koszta a ASO nie ma wszystkich i trzeba dobierać, łożysko które jest to standardowy FAG 6206 RSR. Koszt Simeringu przy łączeniu z wałem w aso ok 200 zł zamiennik dość ciężko z dostępnością ale jest   CORTECO, łatwiej sprawa wygląda przy pól osiach są nawet zamieniki z ERLING CORTECO FEBI cenny śmieszne ok 30 zł. Olej to 75w90 100% syntetyk, oryginalny w aso liczą sobie bagatela 160 zł za litr wiec lepiej zalać motula, revanola lub cokolwiek innego zgodnego ze specyfikacją 
Dzięki za info

Wysłane z mojego H60-L04 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...