Pawel191 Opublikowano 20 Maja 2015 Opublikowano 20 Maja 2015 witam Jeśli miał by ktoś chwile czasu, to proszę aby rzucił okiem na moje logi. Głównie chodzi o to, że po odpaleniu czy po włączeniu klimatyzacji autem buja tak około 3 - 5 sek i poźniej juz normalnie pracuje. Mocy mu nie brakuje chodzi bardzo dobrze. Grupa 13 mnie przeraża, tylko jestem ciekaw czym to jest spowodowane... dynamiczne: 0 http://vaglog.pl/log_217959.html 1 http://vaglog.pl/log_217960.html 3 http://vaglog.pl/log_217961.html 4 http://vaglog.pl/log_217962.html 8 http://vaglog.pl/log_217963.html 10 http://vaglog.pl/log_217964.html 11 http://vaglog.pl/log_217965.html statyczne 0 http://vaglog.pl/log_217952.html 1 http://vaglog.pl/log_217953.html 3 http://vaglog.pl/log_217954.html 7 http://vaglog.pl/log_217955.html 13 http://vaglog.pl/log_217956.html 18 http://vaglog.pl/log_217957.html 23 http://vaglog.pl/log_217958.html bs 0 http://vaglog.pl/log_217949.html 3 http://vaglog.pl/log_217950.html 11 http://vaglog.pl/log_217951.html Nie wiem czy to istotne ale gdy robiłem logi bs to auto łapało 1,5 tys obr i jak by silnikiem delikatnie rzucało... Bardzo dziękuje za zainteresowanie moim tematem.. oraz proszę w opinie. Pozdrawiam Dodam jeszcze, że jeśli obroty spadają do ~ 800 to też lubi zabujać silnikiem...
Homiczek Opublikowano 21 Maja 2015 Opublikowano 21 Maja 2015 na początek wtryski - korekty są do bani ma 1,2 i 4 cylindrze grupa 23 wskazuje ujemne wartości - na początek filtr paliwa i ukłąd paliwowy - filtr dawno wymieniany ? jak wymieniany to przyjrzał bym się ukłądowi zasilania w paliwo
lukaszooo Opublikowano 21 Maja 2015 Opublikowano 21 Maja 2015 Trzeba wyciągnąć 4 pompkę i ocenić czy winna jest pompka czy uszczelniacze i gniazdo, jeśli uszczelniacze są ok i da się je ponownie wsadzić trzeba zamienić 4 z 1 pompka. Jeśli korekcję się przeniosą to szukaj jednej a najlepiej dwóch pompek.
Pawel191 Opublikowano 23 Maja 2015 Autor Opublikowano 23 Maja 2015 (edytowane) Bardzo dziękuje za odpowiedz. Filtr paliwa został zmieniony tydzień temu(champion), na starym filtrze było to samo... Może pompka w zbiorniku już nie domaga ? Ale to chyba nie ma nic wspólnego bo wówczas wszystkie korekty były by na -, Jeśli się mylę to mnie poprawcie... I tak trzeba będzie zrobić, żeby dziury w tłoku nie wypaliło ( o ile juz tego nie zrobiło ) Jedna rzecz mnie jeszcze zaciekawiła, bo silnik jest ogólnie suchy, lecz od strony rozrządu, zaraz na pierwszym cylindrze widać, że się lekko poci.. Może to wina ten pompy vacum-tandem bo hamulec jest trochę twardy i trzeba go cisnąc żeby zahamować.... Edytowane 23 Maja 2015 przez Pawel191
lukaszooo Opublikowano 23 Maja 2015 Opublikowano 23 Maja 2015 Według mojej skromnej oceny pompka 4 jest do wymiany 3 do sprawdzenia bo tez brzydko wygląda.
Pawel191 Opublikowano 25 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2015 A więc sprawa wygląda następująco... Wyciągnąłem 4 wtrysk na którym korekcje były na poziomie 1,6 (oczywiście na dobrym paliwie). Po wyjęciu wtrysku ukazały mi się takie kwiatki jak na zdjęciach poniżej,-wytarte gniazda pompowtryskiwaczy: Dodatkowe zdjęcia: <a href=http://zapodaj.net/20e28c54d5196.jpg.html>IMG_0705.JPG</a> <a href=http://zapodaj.net/e02ef8644c826.jpg.html>IMG_0703.JPG</a> <a href=http://zapodaj.net/487997f5b1a03.jpg.html>IMG_0704.JPG</a> <a href=http://zapodaj.net/047b626e45b63.jpg.html>IMG_0706.JPG</a> <a href=http://zapodaj.net/1a20a3f071af7.jpg.html>IMG_0707.JPG</a> Oczywiście na pompowtrysku również widoczne ślady wytarcia... ( zdjęcia niestety nie zrobiłem) Wymieniłem uszczelniacze na nowe lecz tylko tego 4 pompowtryskiwacza. Wiem, że źle zrobiłem ale nie użyłem nowej śruby mocującej pompowtrysk, oraz ich nie regulowałem tylko przykręciłem tak jak było dotychczas. Po całej operacji logi na 4 cylindrze wyniosły 2,2 :/ Na drugi dzień kolejny pomiar i wyglądają tak : 13 18 23 http://vaglog.pl/log_222482.html Dzisiaj ponownie auto logowałem i na 4 cylindrze oscylują na poziomie około 1,0. Tylko, że jak odpalił to chmura białego dymu ( ewidentnie niespalona ropa) przez 5 sekund i później już normalnie... Powiedzcie mi co w tej sytuacji robić, gdyż auto kupione 2 miesiące temu za bagatela 21 tys zł... Dodam jeszcze, że mam dostęp do dokładnie takiego samego wtryskiwacza jakie siedzą u mnie tylko czy jest sens wymiany ??? Czy sciągać głowice robić to gniazo ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się