Skocz do zawartości
IGNOROWANY

zmiana zawieszenia z 1BV na 1BE lub bardziej komforowe A4 BEX S4 B6


kkamil.sline

Rekomendowane odpowiedzi

mam BEXa 1.8T 190KM AVANT (bez Q) zawieszenie 1BV ( przód : 0JF , tył : 0YJ ) ...

oznaczenie tłumienia amortyzatorów przód i tył po 7M ...

oznaczenia sprężyn przód : ( niebieskie , zielone , zielone KLASA WAGOWA 6 )

oznaczenie sprężyn tył : ( niebieski , różowy , różowy KLASA WAGOWA 9 )

i jeszcze podam nacisk osi 1-1065kg , 2-1075kg .

Podobno to zawiecha z S4 B6 ale mniejsza z tym bo twarda jak cholera.

MUSZE TO ZMIENIC JAK NAJSZYBCIEJ NA BARDZIEJ KOMFORTOWE BO JUŻ MAM DOSYSĆ JAZDY I SZKODA MI SAMOCHODU...Z TYM ŻEBY AUTO NIE POSZŁO WIĘCEJ NIZ 1CM W GÓRE...

Jedna osoba mi proponowała zakupić amory z 1BE z tłymieniem 3M a sprężyny zostawić lub sprężyny zakupić EIBACH PRO KIT -30mm... ZALEŻY MI PRZEDE WSZYSTKIM NA DOBRYM KOMFORCIE JAK TO MA MIEJSCE W 1BA LUB EW.1BE.. Emotikon winkHELP !

CO WY MI POLECICIE ABYM ZMIENIŁ JAK I NA JAKIE OZNACZENIA DOKŁADNIE .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ETKA pokazuje, że te dwa zawiasy (1BE i 1BV) różnią się jedynie amorami oraz dwoma tulejami gumowo-metalowymi w górnych wahaczach (na przedniej osi) - sprężyny z przodu jak i z tyłu a także oba stablizatory są dokładnie te same.

Może inny komplet opon polepszyłby Ci komfort? :mysli:

Edytowane przez BeyerBrown
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ETKA pokazuje, że te dwa zawiasy (1BE i 1BV) różnią się jedynie amorami oraz dwoma tulejami gumowo-metalowymi w górnych wahaczach (na przedniej osi) - sprężyny z przodu jak i z tyłu a także oba stablizatory są dokładnie te same.

Może inny komplet opon polepszyłby Ci komfort? :mysli:

Więc jakie powinienem mieć kolorystycznie amortyzatory jeśli bym miało oryginalnie wersję 1BE ?

Na 16' również jest twardo aż za twardo. Kolega na 1BE i 18' jeździ się o wiele bardziej komfortowo niż u mnie na 1BV.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyjacielu miły kkamil bym był bardzo wdzięczny jakbyś mógł zrobić zdjęcie z wysokością tyłu jak stoi Twój Avancik ze sprężynami takimi jak ty masz .Mam ten sam zawias ja Twój lecz z oznaczeniem o jedną klase wagowa niżej czyli 8 jedna kropka różowa i jedna niebieska lecz mam chyba już wypracowane sprężyny i gdy jedna osoba usiądzie z tyłu koła zaczynają się chować w nadkola. Mam zamiar właśnie zmienić na sprężyny z klasy wagowej właśnie jak u Ciebie i zastanawiam się jak się "uniesie" do góry?

Pozdr

Edytowane przez MemberA4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprzedam całe zawieszenie wraz ze sprężynami jak ktoś chce..

1.jpg


1BV !

sprzedam całe zawieszenie wraz ze sprężynami jak ktoś chce..

1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprzedam całe zawieszenie wraz ze sprężynami jak ktoś chce..

1.jpg

1BV !

sprzedam całe zawieszenie wraz ze sprężynami jak ktoś chce..

1.jpg

Witam,

Czy kolega zmienił do zawieszenie z BV na inne bardziej komfortowe?

Możesz podać szczegóły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze nie :) narazie zamówiłem sobie amortyzatory przód i tył z 1BE. Sam jestem ciekawy jak to będzie, Mam nadzieje że po mojej myśli czyli dużo bardziej wygodniej/komfortowo :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jak, wymieniłeś amory? U siebie posiadam amortyzatory 1BV z tłumieniem 7M, ostatnio wsadziłem sprężyny PRO KIT. W trasie jedzie się świetnie.

Jednak w mieście idzie dostać czasami nerwicy, zdecydowanie jest za twardo, a wiadomo, jakie są ulice.

Ciekawi mnie teraz, czy odczułeś różnicę po wymianie amorów na 1BE?

Edytowane przez m1chal_p
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jak, wymieniłeś amory? U siebie posiadam amortyzatory 1BV z tłumieniem 3M, ostatnio wsadziłem sprężyny PRO KIT. W trasie jedzie się świetnie.

Jednak w mieście idzie dostać czasami nerwicy, zdecydowanie jest za twardo, a wiadomo, jakie są ulice.

Ciekawi mnie teraz, czy odczułeś różnicę po wymianie amorów na 1BE?

Jakaś róźnica jest :) Nie jakas kolosalna ale ładnie tłumi a raczej buja na nierównościach.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamierzam zrobić tą samą operację - z 1BV na 1BE. Jakie amortyzatory założyłeś? Jesteś zadowolony?

Edytowane przez jimmi_86
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również robiłem zmianę, ale 1BV na 1BA (Sachs 558 301 009)

Po wymianie lekko przód poszedł w górę (jakieś 0.5 - 1 cm) więc z przodu wymieniłem dodatkowo sprężyny na Eibach Pro Kit a z tyłu pozostały sprężyny sline

Jestem mega zadowolony z zmiany. Nieporównywalnie lepszy komfort, a samochód siedzi tak samo wysoko jak na ori 1BV.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również myślę nad zmianą zawieszenia 1BV na coś miększego ale tak żeby nie podnosić zbytnio auta. Wymyśliłem, że kupię zamiennik amorków 1BE + Pro Kit

Czy jeśli zakupię:

-amortyzatory

przód SACHS 558 297

tył SACHS 312 784

-sprężyny Eibach Pro Kit

to osiągnę założenia i będę zadowolony ze zmiany? Czy dobre oznaczenia amorków podałem? Czy podczas zmiany nie będzie mi czegoś brakować coś jeszcze trzeba dokupić? Czy ktoś już "szedł tą drogą" ? Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...