czachapll Opublikowano 21 Maja 2015 Opublikowano 21 Maja 2015 Chciałbym wiedzieć czy jest różnica jadąc np 140km/h w hałasie wewnątrz przy silniku 1.8t a 1.9 tdi. Jak to auto jest w ogóle wyciszone ? Lepiej niż a4 b5? Porównywalnie chociaż do passata b6?
rav14 Opublikowano 22 Maja 2015 Opublikowano 22 Maja 2015 u mnie w 1.8t przy 140 dominuje szum opływającego powietrza, silnik słychać więcej dopiero przy 180. wewnątrz przy 120km/h można spokojnie rozmawiać bez podnoszenia głosu. mam porównanie jedynie do golfa IV 1.4 i focusa mk2 2.0, w nich niestety komfortowo prowadzić rozmowę można max do 90km/h, potem już jest spory hałas.
Tyrath Opublikowano 22 Maja 2015 Opublikowano 22 Maja 2015 W b5 to juz loteria. Wszystko zalezy od tego w jakim stanie są uszczelki drzwi i czy wygłuszenia nie są wybrakowane. U mnie np. drzwi są troche na zawiasach opuszczone i dosyć szybko zaczyna mi szumieć w środku. Do 180 narasta mocny szum, a powyżej to już typowo przegwizd mam
mark377 Opublikowano 25 Listopada 2015 Opublikowano 25 Listopada 2015 W b5 to juz loteria. Wszystko zalezy od tego w jakim stanie są uszczelki drzwi i czy wygłuszenia nie są wybrakowane. U mnie np. drzwi są troche na zawiasach opuszczone i dosyć szybko zaczyna mi szumieć w środku. Do 180 narasta mocny szum, a powyżej to już typowo przegwizd mam Może ja się wypowiem co do hałasu w swojej A4 B6 1,9 tdi. Otóż według mnie jest spory hałas i znacznie większy jak w B5 1,9 tdi którą miałem wcześniej i nie wiem czym to jest spowodowane. Bardzo głośno słychac pracę silnika , dodam że mam plasikową oslone na silniku oraz wygłuszenie przedniej maski w dobrym stanie. Czy u was jest podobnie? Czy te silniki tak hałasują? Przy 100 km /h jest w miarę cicho pod warunkeim ze jadę na 5 biegu bo jak na czwórce to silnik słychać bardzo głośno...
Fido Opublikowano 25 Listopada 2015 Opublikowano 25 Listopada 2015 Podgłośnij radio i się nie przejmuj.
mark377 Opublikowano 28 Listopada 2015 Opublikowano 28 Listopada 2015 A czy u Ciebie jest podobnie ??? masz podobny silnik
Fido Opublikowano 28 Listopada 2015 Opublikowano 28 Listopada 2015 Nigdy nie porównywałem bo nie zwracam na to uwagi. Jeśli brak metalicznych czy innych złych hałasów to nie szukam dziury w całym.
mark377 Opublikowano 28 Listopada 2015 Opublikowano 28 Listopada 2015 Nigdy nie porównywałem bo nie zwracam na to uwagi. Jeśli brak metalicznych czy innych złych hałasów to nie szukam dziury w całym. To nie są metaliczne hałasy.. to poprostu takie " buczenie" że tak to nazwę. Daje sie mocno we znaki jak sie jedzie na dluższą trasę i utrzymuje sie prędkośc ok 120-130 km/h. Przez 7 lat miałem b5 z silnikiem 1,9 tdi i był napewno cichszy. Zastanawiam się nad kupieniem jakiegoś materiału dźwiękochłonnego i dodatkowego wyklejenia oslony silnika i przegrody... brakuje mo plastikowej osłony na tą cześc gdzie jest akumulator bo moze to coś by też dało
greg2505 Opublikowano 29 Listopada 2015 Opublikowano 29 Listopada 2015 u mnie przy 120-140 jest cicho ,normalnie można rozmawiać bez podnoszenia głosu,ale mam skrzynię hck i obroty są niższe ,ale wg mnie do 3000obr jest ok
mark377 Opublikowano 29 Listopada 2015 Opublikowano 29 Listopada 2015 Na mojej skrzyni przy 2000 obrotów ma 100 km/h i zaczyna sie wtedy hałas,..... czy pod osłoną silnika ktora jest wyklejona od spodu taką gąbką jest jeszcze jakieś dodatkowe wygłuszenie ? Bo gdzieś na fotce to widziałem (tu na forum albo na innym) a ja tego nie mam i może to jest przyczyną. Ktoś może zbagatelizować taki problem ale wg mnie jest to bardzo, bardzo uciążliwe przy dlużeszj trasie .
greg2505 Opublikowano 29 Listopada 2015 Opublikowano 29 Listopada 2015 Wygłuszenie jest pod maską, pod osłoną silnika i jest jeszcze gąbka około silnika, ale tej ostatniej nie mam, myszka się wkradła
mark377 Opublikowano 29 Listopada 2015 Opublikowano 29 Listopada 2015 Wygłuszenie jest pod maską, pod osłoną silnika i jest jeszcze gąbka około silnika, ale tej ostatniej nie mam, myszka się wkradła No właśnie chodzi mi o tą gąbke wokół silnika a raczej głowicy też jej nie mam i może to jest tez problem.... ciekawe czy to można kupić? A jeszcze jedno pytanie czy dolna oslona pod silnikiem jest też wygłuszona jakimś materiałem czy tylko sam plastik?
greg2505 Opublikowano 29 Listopada 2015 Opublikowano 29 Listopada 2015 ta gąbka wokół głowicy szału w wyciszeniu nie robi,co do osłony podwozia jest tam wygłuszenie piankowe lub plastikowe ,zerknij w dziale sprzedam Jarek wystawia osłony ,zobaczysz jak wygląda te wyciszenie
mark377 Opublikowano 29 Listopada 2015 Opublikowano 29 Listopada 2015 Tak sie przyglądam tym oslonom sprzedawanym na aukcjach i widze że te oryginalne mają taki wzór od spodu jakby wytloczenie takich małych i większych kwadratów natomiast sprzedawane nowe nie orygianlne są płaskie i cienkie.... może to jest tym wyciszeniem ?? Moja chyba jest nieoryginalna bo płaska
greg2505 Opublikowano 29 Listopada 2015 Opublikowano 29 Listopada 2015 nie ori to sam plastik ,orginalne miały wyciszenie plastikowe lub piankowe kwadraciki
rav14 Opublikowano 24 Grudnia 2015 Opublikowano 24 Grudnia 2015 Nigdy nie porównywałem bo nie zwracam na to uwagi. Jeśli brak metalicznych czy innych złych hałasów to nie szukam dziury w całym. To nie są metaliczne hałasy.. to poprostu takie " buczenie" że tak to nazwę. Daje sie mocno we znaki jak sie jedzie na dluższą trasę i utrzymuje sie prędkośc ok 120-130 km/h. Przez 7 lat miałem b5 z silnikiem 1,9 tdi i był napewno cichszy. Zastanawiam się nad kupieniem jakiegoś materiału dźwiękochłonnego i dodatkowego wyklejenia oslony silnika i przegrody... brakuje mo plastikowej osłony na tą cześc gdzie jest akumulator bo moze to coś by też dało buczenie to może masz jakiś przedmuch w wydechu?
soul87 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Opublikowano 29 Grudnia 2015 (edytowane) mark377 , buczenia matami itp nie wyleczysz..... matami wyglusysz bardziej klekot , wyzsze czestotliwosci halasu silnika, buczenia są raczej ciezkie do wygluszenia i trzeba szukac jego przyczyny a nie maskowac. w 1.9tdi w przypadku buczenia do sprawdzenia, plecionka czy nie jest juz za sztywna, wieszaki wydechu , kolo dwumasowe, poduszki silnika wraz z przednim odbojem czy nie opiera sie o jej obudowe. Oraz stan walka rozrzadu i hydropopyhaczy.... jest troche do sprawdzania Edytowane 29 Grudnia 2015 przez soul87
szczepan1s Opublikowano 18 Stycznia 2016 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Nigdy nie porównywałem bo nie zwracam na to uwagi. Jeśli brak metalicznych czy innych złych hałasów to nie szukam dziury w całym. To nie są metaliczne hałasy.. to poprostu takie " buczenie" że tak to nazwę. Daje sie mocno we znaki jak sie jedzie na dluższą trasę i utrzymuje sie prędkośc ok 120-130 km/h. Przez 7 lat miałem b5 z silnikiem 1,9 tdi i był napewno cichszy. Zastanawiam się nad kupieniem jakiegoś materiału dźwiękochłonnego i dodatkowego wyklejenia oslony silnika i przegrody... brakuje mo plastikowej osłony na tą cześc gdzie jest akumulator bo moze to coś by też dało Buczenie spowodowane może być "obsiadaniem" uszczelki między głowica a kolektorem. Miałem tak w silniku awx. Sprawdź po prostu czy nie masz luźnych śrub na kolektorze wydechowym. Ja wymieniłem uszczelkę i problemu nie ma. Wcześniej od 1600 obrotów do 2200 strasznie buczało. Zarówno przy przyśpieszaniu, równej jeździe w tym zakresie obrotów i przy zwalnianiu.
czarlo Opublikowano 20 Stycznia 2016 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Chciałbym wiedzieć czy jest różnica jadąc np 140km/h w hałasie wewnątrz przy silniku 1.8t a 1.9 tdi. Jak to auto jest w ogóle wyciszone ? Lepiej niż a4 b5? Porównywalnie chociaż do passata b6? Ja myślę że generalnie ciszej będzie jadąc benzyniakiem. 1.9 TDI na pompowtryskach jest hałaśliwy. Z drugiej strony benzyniaki też nie są idealne i ze względu na wyższe obroty silników hałas potrafi być dokuczliwy. Ale mimo wszystko TDI jest głośniejszy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się