daniell-gda Opublikowano 24 Maja 2015 Opublikowano 24 Maja 2015 Witam, wlasnie zerwal mi sie pasek klinowy :/ Pytanko jaki kupic ori z aso czy conti tech , by nie piszczal i jaki jest numer paska do 2.0tdi caga
piotrsob1 Opublikowano 24 Maja 2015 Opublikowano 24 Maja 2015 http://www.gatesautocat.com/article/6PK1583 Ostatnio zakładałem u siebie Gatesa, nic nie piszczy
ancymonek77 Opublikowano 24 Maja 2015 Opublikowano 24 Maja 2015 03L903137A 21,18X1580MM ASO (156 zł )
damok Opublikowano 24 Maja 2015 Opublikowano 24 Maja 2015 Nowy pasek nie powinien piszczec. A contitech ktory kupilem w intercars za 70zl sprawdza sie, juz 4 miesiace. W aso sadze mozna kupowac czesci niedostepne w normalnej dystrybucji. Ale skoro mozna takie czesci zamienne dostac sporo taniej w "renomowanych" hurtowniach to po co przeplacac?
andynl Opublikowano 24 Maja 2015 Opublikowano 24 Maja 2015 Ale skoro mozna takie czesci zamienne dostac sporo taniej w "renomowanych" hurtowniach to po co przeplacac To samo dotyczy filtra klimy w ASO coś koło 160zł, w hurtowni taki sam filtr BOSCH (identyczny tylko bez napisu Audi) zapłaciłem 60zł
daniell-gda Opublikowano 24 Maja 2015 Autor Opublikowano 24 Maja 2015 (edytowane) ja juz miałem przygody z paskami contitech w a4 b5 lift 1.9tdi i w bmw e90 320d piszczalo na nowych paskach w bmw okazało się ze pasek z Aso ma włoski na pasku zamontowalem pasek z Aso bmw i nastała cisza czasami lepiej dac 100zl więcej by nie zrobić z dobrego auta tarpana ale jak piszecie ze jest cisza na zamienikach to poco przeplacac Edytowane 24 Maja 2015 przez daniell-gda
piotrsob1 Opublikowano 24 Maja 2015 Opublikowano 24 Maja 2015 Też kiedyś w B5 założyłem Contiego do napędu klimy, piszczał niemiłosiernie, tylko że był Made In Romania Wymieniłem na Gatesa i cisza nastała
gregziel Opublikowano 25 Maja 2015 Opublikowano 25 Maja 2015 Jestem świezo po wymianie paska, który popiskiwał na maksymalnie skręconych kołach podczas manewrowania. Okazało się, że piszczenie to nie tylko zużyty pasek, ale zatarte koło pasowe. w aso zapłaciłem za cześci oryginalne (kolo i pasek) - 430 zł. pasek kosztował 131 zł nic nie piszczy teraz.
daniell-gda Opublikowano 25 Maja 2015 Autor Opublikowano 25 Maja 2015 (edytowane) pasek wymieniłem na gates 6pk1583 70zł , dostęp tylko od góry ciasno tam jest ale da radę wymienić 30 minut , jest cisza Edytowane 25 Maja 2015 przez daniell-gda
resiak82 Opublikowano 23 Lipca 2017 Opublikowano 23 Lipca 2017 Witam. Koledzy mam pytanie. Czy przyczyną piszczenia przy skręcaniu kierownicy na postoju jest zużyty pasek. Napinacz paska był wymieniany jakieś 3 miesiące temu, pasek niestety nie ponieważ na oko wyglądał dobrze. Dzieje się to na postoju jak kręce w lewo lub w prawo, słychać to dosyć mocno.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się