Skocz do zawartości
IGNOROWANY

pasek klinowy jaki kupic do caga


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

wlasnie zerwal mi sie pasek klinowy :/

Pytanko jaki kupic ori z aso czy conti tech , by nie piszczal

i jaki jest numer paska do 2.0tdi caga

Opublikowano

03L903137A 21,18X1580MM

ASO (156 zł )

Opublikowano

Dzieki

Opublikowano

Nowy pasek nie powinien piszczec.

A contitech ktory kupilem w intercars za 70zl sprawdza sie, juz 4 miesiace.

W aso sadze mozna kupowac czesci niedostepne w normalnej dystrybucji. Ale skoro mozna takie czesci zamienne dostac sporo taniej w "renomowanych" hurtowniach to po co przeplacac?

Opublikowano

Ale skoro mozna takie czesci zamienne dostac sporo taniej w "renomowanych" hurtowniach to po co przeplacac

To samo dotyczy filtra klimy w ASO coś koło 160zł, w hurtowni taki sam filtr BOSCH (identyczny tylko bez napisu Audi) zapłaciłem 60zł :facepalm:

Opublikowano (edytowane)

ja juz miałem przygody z paskami contitech w a4 b5 lift 1.9tdi i w bmw e90 320d piszczalo na nowych paskach w bmw okazało się ze pasek z Aso ma włoski na pasku zamontowalem pasek z Aso bmw i nastała cisza czasami lepiej dac 100zl więcej by nie zrobić z dobrego auta tarpana ale jak piszecie ze jest cisza na zamienikach to poco przeplacac

Edytowane przez daniell-gda
Opublikowano

Też kiedyś w B5 założyłem Contiego do napędu klimy, piszczał niemiłosiernie, tylko że był Made In Romania :decayed:

Wymieniłem na Gatesa i cisza nastała :P:naughty::hi:

Opublikowano

Jestem świezo po wymianie paska, który popiskiwał na maksymalnie skręconych kołach podczas manewrowania.

Okazało się, że piszczenie to nie tylko zużyty pasek, ale zatarte koło pasowe.

w aso zapłaciłem za cześci oryginalne (kolo i pasek) - 430 zł.

pasek kosztował 131 zł

nic nie piszczy teraz.

Opublikowano (edytowane)

pasek wymieniłem na gates 6pk1583 70zł , dostęp tylko od góry ciasno tam jest ale da radę wymienić 30 minut , jest cisza :)

Edytowane przez daniell-gda
Opublikowano

Witam. Koledzy mam pytanie. Czy przyczyną piszczenia przy skręcaniu kierownicy na postoju jest zużyty pasek. Napinacz paska był wymieniany jakieś 3 miesiące temu, pasek niestety nie ponieważ na oko wyglądał dobrze. Dzieje się to na postoju jak kręce w lewo lub w prawo, słychać to dosyć mocno. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...