hunter91 Opublikowano 18 Lutego 2016 Autor Opublikowano 18 Lutego 2016 No tak,tylko nie wiem czy to koło będzie pasować do b5.maszyna polerska juz jest,folia na dekory tez czeka. Wiosną będzie fajnie. teraz zimno trochę, nie chce mi się. Gwint trzeba kupić,na koło zdecydować się. Mój h&r będzie na sprzedaż na pewno. Czy ktoś mi powie jakie będą najlepsze opony do felg 35 et 8j 18 cali.? Myślałem nad 215 /40 ale chcę by kolo było fajnie widać,żebym się nie gubilo na oponie. Dodatkowe pytanie,na swoim starych felgach miałem oponę 225 /45 i na felgach 17 i była taka jakby osłona,naciąg by chronić felgi. Jaka by tu musiała być opona by np uniknąć spotkania z chodnikiem.
Docki95 Opublikowano 19 Lutego 2016 Opublikowano 19 Lutego 2016 225/40 będzie oslaniac, 215 bedzie na rowno, a 205 bedzie najlepiej wyglądać Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka
hunter91 Opublikowano 19 Lutego 2016 Autor Opublikowano 19 Lutego 2016 205 to za wąsko. 215 mnie kusi a 225 brzmi rozsądniej...
rafal9119 Opublikowano 19 Lutego 2016 Opublikowano 19 Lutego 2016 Bierz 215 tez za taka opona sie rozgladam
wampir Opublikowano 19 Lutego 2016 Opublikowano 19 Lutego 2016 Orginalny rozmiar to 235/45/17 A mniejszy to drut i tyle. Przy 200+ i fwd to już w ogóle nie ma gadania.
radimm Opublikowano 19 Lutego 2016 Opublikowano 19 Lutego 2016 nie chcesz bawić się w naciągi itp. to bierz 225. Wcześniej 2 sezony miałem 225, teraz kolejne dwa 215 i mimo tylko różnicy jednego rozmiaru w szerokości, wg mnie na 225 było znacznie stabilniej, na pewno wrócę z powrotem do 225
hunter91 Opublikowano 19 Lutego 2016 Autor Opublikowano 19 Lutego 2016 (edytowane) nie chcesz bawić się w naciągi itp. to bierz 225. Wcześniej 2 sezony miałem 225, teraz kolejne dwa 215 i mimo tylko różnicy jednego rozmiaru w szerokości, wg mnie na 225 było znacznie stabilniej, na pewno wrócę z powrotem do 225 Fakt,225 miałem ale łyse. Na pewno będą lepsze ale nie wiem co mi się usralo Orginalny rozmiar to 235/45/17 A mniejszy to drut i tyle. Przy 200+ i fwd to już w ogóle nie ma gadania.chodzi o 18 ,lecz nie zmienia to faktu z przczepnoscia. Dziś mokro,3 biegu nie było . Edytowane 19 Lutego 2016 przez hunter91
Animal Opublikowano 20 Lutego 2016 Opublikowano 20 Lutego 2016 W poprzednich autach mimo niezbyt wielkich mocy było czuć wielką różnicę w trakcji pomiędzy 215 a 225 więc dla mnie wybór prosty
hunter91 Opublikowano 21 Lutego 2016 Autor Opublikowano 21 Lutego 2016 Nowy mod ,który zajął sporo czasu. Zdjęcia dziwnie wyszły ale na żywo ładniej wygląda i nie ma żadnych plam,nie wiem czemu zdjęcia tak wyszły. Wysłane z mojego SM-T805 przy użyciu Tapatalka
PiterA4 Opublikowano 21 Lutego 2016 Opublikowano 21 Lutego 2016 wygląda niezle ja mam dylemat w swoim bo mam ori drewno i tak niewiem czy to ruszac niby piano mi pasi ale kurz ciągle by mnie na nim wkurzał
hunter91 Opublikowano 4 Marca 2016 Autor Opublikowano 4 Marca 2016 polecam ten karbon jest to taki ala czarny ala popiel,super to wyglada i nie razi w oczy . Witam Panowie potrzebuje porady od profeski. Chce zrobić polerka by to lśniło wszystko pięknie. Czego potrzebuje?chodzi mi o pasty jakie itd.linki by były bardzo przydatne
Animal Opublikowano 4 Marca 2016 Opublikowano 4 Marca 2016 Temat rzeka... bez maszyny, mnóstwa środków, czasu i doświadczenia niestety nic dobrego nie zrobisz. Najtaniej i najlepiej jest oddać auto do kogoś kto się tym zajmuje - taka prawda.
misiek95 Opublikowano 4 Marca 2016 Opublikowano 4 Marca 2016 ee da sie samemu podziałać. ja najpierw pół roku siedziałem przed kompem oglądałem filmiki (głównie po ang), przeryłem kosmetykaaut.pl a później zakup polerki, 3 pasty, jakiś wosk glinka i ogień trzeba chęci i troche odwagi
Animal Opublikowano 4 Marca 2016 Opublikowano 4 Marca 2016 Wiem bo też od tego kiedyś zaczynałem ale to raczej droga zabawa dlatego napisałem, że lepiej i taniej jest oddać auto do kogoś kto to zrobi profesjonalne. Bo jak się kupi najtańszą maszynę bez stabilizacji obrotów, nie przygotuje odpowiednio lakieru, nie ma zielonego pojęcia o polerowaniu i użyje zbyt agresywnego połączenia pada i pasty to można narobić więcej szkód niż pożytku.
hunter91 Opublikowano 4 Marca 2016 Autor Opublikowano 4 Marca 2016 Tylko o pasty ew cały zestaw mi chodzi na mój lakier.robiłem juz to,polerka mam także spox.tylko te pasty... jakie na ten lakier http://allegro.pl/zestaw-do-polerowania-lakieru-auta-menzerna-3w1-i5080511997.html Co o tym SĄDZICIE?
misiek95 Opublikowano 4 Marca 2016 Opublikowano 4 Marca 2016 No ja takim właśnie zaczynałem. Tyle że mniejsze brałem mniejsze ilości
Animal Opublikowano 5 Marca 2016 Opublikowano 5 Marca 2016 tak jak pisze misiek... niepotrzebne Ci takie duże ilości i jeszcze mała podpowiedź ze zamiast fg500 weź fg400
hunter91 Opublikowano 5 Marca 2016 Autor Opublikowano 5 Marca 2016 no i gtara.To ile bedzie mi trzeba mniej wiecej by cale auto opierdzielic ? wstepnie trzeba porządnie auto umyc.Co polecacie ?
misiek95 Opublikowano 5 Marca 2016 Opublikowano 5 Marca 2016 http://www.detailer.pl/blog/2011/01/polerowanie-maszynowe-lakieru-z-uzyciem-polerki-obrotowej-autor-davekg-poradnik-detailing-world/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się