Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] po wymianie filtra paliwa nie pali


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam mam problem wlasnie wymieniłem w moim aucie filtr paliwa ( odkreciłem stary zalałem nowy paliwem ale nie do pełna tak ok połowe i przykreciłem) i zapalił na chwile i zgasł i teraz nie chce juz palic POMOCY !!

Opublikowano

trza bylo zalać cały filtr a tak zostaje krecic rozrusznikiem aż odpali lub odkrecic jeszcze raz filtr i zalac go do max...

Opublikowano

nic to nie dało nie wiem co robić

[br]Dopisany: 23 Październik 2008, 14:00_________________________________________________a moze odpowietrzyc jakoś trzeba??

Opublikowano

Kręć wkońcu zapali.

Opublikowano

juz pali odowietrzyłerm układ cały i pali dzieki panowiem a nie kreciłem do oporu bo mi akmulator padł zadzwoniłem do mechanika i z słuchawką przy uchu odpowietrzyłem i jest ok. pozdrawiaM!!

Opublikowano

juz pali odowietrzyłerm układ cały i pali dzieki panowiem a nie kreciłem do oporu bo mi akmulator padł zadzwoniłem do mechanika i z słuchawką przy uchu odpowietrzyłem i jest ok. pozdrawiaM!!

Napisz jak odpowietrzyłeś, może sie przydać innym taka informacja, np. mnie :)

Dzięki

Opublikowano

fachowo nie opisze tylko własnymi słowami prosze sie nie smiac ale ja nie jestesm mechanik:

odkreciłem obudowe silnika popusciłem 4 sruby co wchodzą do głowicy kolega krecił rozrusznikiem i czekałem az z tych srub (sruby na 17 klucz) poleci paliwo i jak zaczeło leciec to dokreciłem 2 z krórych leciało najwiecej znowu kolega krecił nastepnie dokreciłem jedną z ktorej leciało wiecej i kolega znow krecił auto odpaliło i w tym momencie dokreciłem ostatnią heh i jest cacy pozdrawim

Opublikowano

hej mi właśnie brakło paliwa w moim AFN (zostawiłem go na parkingu na rezerwie a że autko trochę przodem ucieka w dół i musiało paliwo uciec) i problem zalałem 5.5 litra paliwa zacząłem kręcić i oprucz 5 minut kręcenia nic nie wskórałem mam już nowy filtr paliwa kupie jeszcze 5 litrów gnojówki aby dolać do baku i zalać filtr tylko mam pytanie czy do odpowietrzania odkręcać nakrętki na wtryskach ?? czy na wyjściu pompy ??

Opublikowano

Zalej więcej paliwa i powinien sam się odpowietrzyć po dłuższym kręceniu.

Opublikowano

Mój błąd zobaczymy co z tego wyniknie, nie będę się już więcej zbliżał do rezerwy. Jutro napiszę czy ruszył a jak nie to napiszę odczyt z vaga pozdro i dzięki za posty.

Kurde i tak zrobiłem wymieniłem filtr zalałem go ropką do pełna dolałem 5 litrów gnojówki do baku poluzowałem nakrętki wtrysków po minucie kręcenia autko odpaliło po czym popracowała ze 2 minutki zaczęła się dławić i zgasła poluzowałem znowu i zacząłem kręcić i jak paliwo zaczęło znowu tryskać dokręciłem i znowu zaczęła łapać ale mi akumulator padł i teraz się ładuje zobaczymy co będzie dalej mam nadzieje że się paliwo nie cofnie z powrotem do silnika bo znowu kręcenie będzie. Jutro na 100% podepnę pod VAGA bo mi system w laptopie padł zmienię go i zrobię niuni lustrację pozdro.

Opublikowano

Ja tez tak mialem, z nie zalanym filtrem w 100%. Audi sie bardzo ciezko odpowietrza sama ( nie mowie ze jest to nie mozliwe, ale jesli aku nie jest w 100% sprawny to nie wystarczy mocy na krecenie az sie odpowietrzy )

Opublikowano

aku jest nowy ma zaledwie 2 miechy 74AH 680 Amper i padł ;] sączę że po tym jak odpalił i zgasł wyssał całe paliwo z filtra i stara się uzupełnić przewód paliwowy z baku mam teraz pytanko czy da się go jakoś napełnić i czy jak zostawiłem teraz samochód na chwilkę żeby podładować aku to czy paliwo nie ucieknie do baku i zabawa będzie od nowa ??

Opublikowano

w silnikach z VP po jakichkolwiek pracach przy ukladzie palowowym, pod zadnym pozorem, nie nalezy probowac uruchamiac silnika bez wczesniejszego odpowietrzenia ukladu paliwowego. do tego celu sluzy reczna pompa podcisnieniowa.

w czasie rozruchu silnika, napedzana jest pompa wtryskowa, ktora jest smarowana wlasnie olejem napedowym. krecenie rozrusznikiem, wiaze sie z praca niesmarowanej pompy wtryskowej i prowadzi do jej zacierania.

odpowietrzenia nie wymaja tylko silniki oparte na pompowtryskiwaczach

Opublikowano

w silnikach z VP nie nalezy probowac uruchamiac silnika bez wczesniejszego odpowietrzenia ukladu paliwowego. do tego celu sluzy reczna pompa podcisnieniowa.

w czasie rozruchu silnika, napedzana jest pompa wtryskowa, ktora jest smarowana wlasnie olejem napedowym. krecenie rozrusznikiem, wiaze sie z praca niesmarowanej pompy wtryskowej i jej zacierania.

odpowietrzenia nie wymaja tylko silniki oparte na pompowtryskiwaczach

A mógłbyś mniej więcej napisać w którym miejscu podpiąć pompę ?? czy na tym wężu który doprowadza paliwo do filtra?? Na górze filtra tzn tej części do której wchodzą wężyki jest taka śrubka na nasadkę 10 czy nie jest ona może właśnie do odpowietrzania ??

Opublikowano

1.pompę podciśnieniową ze zbiornikiem zbiorczym podłączasz do wyjścia powrotu paliwa z pompy VP jak na rysunku.

2.zaciskami blokujesz weże paliwowe przy filtrze paliwa.

3.pompujesz recznie paliwo tak długo aż bedzie wypływać bez pęchęrzyków powietrza.

4.odłaczasz zestaw odpowietrzający,natychmiast podłaczasz wąż paliwowy,

5.zdejmujesz zaciski,

6.uruchamiasz silnik

a200338mx1.jpg

a200326ay7.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...