hidden22 Opublikowano 25 Maja 2015 Opublikowano 25 Maja 2015 witam. mam pyt czy jest mozliwosc wyjecia samej szybki od licznika? chcialbym wyczyscic w srodku bo nabralo sie troche kurzu za nia i brzydko to wyglada....i czy przy odpieciu licznika nie bedzie jakis problemow z kodowaniem czy innymi sprawami?i
nitroo Opublikowano 25 Maja 2015 Opublikowano 25 Maja 2015 Nie musisz nic kodować po odpięciu licznika i ponownym jego podpięciu. Szybkę też dasz radę wyciągnąć bez problemu - o ile dobrze pamiętam, to siedzi na kilku zatrzaskach.
jacek70 Opublikowano 25 Maja 2015 Opublikowano 25 Maja 2015 Możesz zdemontować licznik tylko pamiętaj : Kluczyk nie w stacyjce a na fotelu. W ten sposób nic się nie stanie.
hidden22 Opublikowano 27 Maja 2015 Autor Opublikowano 27 Maja 2015 siemkaa jeszcze nie, w weekend bede ogarnial temat. a co chcesz tez demontowac ha?
Romeck Opublikowano 28 Maja 2015 Opublikowano 28 Maja 2015 Witajcie. Tez zabieram sie do tej operacji i zbieram info. Idzie zdjąć samą szybke czy trzeba rozdzielić ją w połowie zegarów? Domyslam sie ze nie obejdzie sie bez wyciagania zegarow na stół?
nitroo Opublikowano 28 Maja 2015 Opublikowano 28 Maja 2015 Domyslam sie ze nie obejdzie sie bez wyciagania zegarow na stół? A jak Ty to sobie inaczej wyobrażałeś?
Romeck Opublikowano 28 Maja 2015 Opublikowano 28 Maja 2015 (edytowane) No myślalem ze jak zdejme ten plastik nad kierą i odkrece zegary to wysune go troche i jakos zlapie te zatrzaski nie wiem [emoji14] A jest tyle luzu na przewodach od licznika zeby go na tyle wysunac zeby wlozyc tam jakos lapy do wypiecia kostek czy trzeba sie mocno gimnastykowac? Edytowane 28 Maja 2015 przez Romeck
nitroo Opublikowano 28 Maja 2015 Opublikowano 28 Maja 2015 Jest luz, spokojnie dasz radę włożyć ręce i wypiąć kostki
kubajvc Opublikowano 25 Września 2015 Opublikowano 25 Września 2015 Odkopie troche temat bo sam jestem tym zainteresowany . mam tam troche kurzu i strasznie mnie to denerwuje chetnie bym przetarł wszystko w srodku . Duzo z tym roboty ? da sie to ogarnąc ? Najlepiej na ten czas odpiąc chyba kleme od akumulatora zeby nie połapało błądów
Fido Opublikowano 25 Września 2015 Opublikowano 25 Września 2015 Sam Naprawiam podpowie. Nic trudnego.
kubajvc Opublikowano 25 Września 2015 Opublikowano 25 Września 2015 Sam Naprawiam podpowie. Nic trudnego. moze i nic tudnego . Chce wiedziec czy duzo rozbierania i czy sa jakies przeszkody .
kris_91 Opublikowano 29 Września 2015 Opublikowano 29 Września 2015 I co udalo ci sie to rozwarstwic?
hidden22 Opublikowano 29 Września 2015 Autor Opublikowano 29 Września 2015 wykrecilem licznik najpierw. wzialem do pokoju. odkrecasz tam 4 srubki chyba i rozwartwiasz licznik odpinasz 4 tasemki i zostaje przod licznika sam. ciezko troche dojsc do kazdego kacika bo ciasno tam jest. nic trudnego 20min roboty na spokojnie. aka nie rozlaczalem tylko kluczyka nie wkladaj do stacyjki licznik odrazu lepiej wyglada zero farfoli pylku polecam ten zabieg niby nic takiego a cieszy oko
kris_91 Opublikowano 29 Września 2015 Opublikowano 29 Września 2015 M chodzi o demontaz szybki zeby dostac sie do ringow zegarow
hidden22 Opublikowano 29 Września 2015 Autor Opublikowano 29 Września 2015 szybki samej nie da rady wyjac...musisz wyciagnac caly licznik i rozkrecic go zostaje sam przod z obudowa i szybka a druga czesc to zegary z elektronika
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się